Pagina 89 van 281 EersteEerste ... 397985868788899091929399139189 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.201 tot 2.225 van 7021 worden weergegeven.
  1. #2201

    Standaard Devil's Due | 2014 | 89 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Na een mysterieuze, 'verloren' nacht op hun huwelijksreis, krijgt een pasgetrouwd stel te maken met een ongeplande zwangerschap.
    Tijdens een filmopname bestemd voor het nageslacht begint de man vreemd gedrag waar te nemen bij zijn vrouw.
    In eerste instantie schrijft hij het af op de zenuwen, maar naarmate de maanden verstrijken wordt duidelijk dat de duistere veranderingen in haar lichaam en geest zijn toe te schrijven aan een meer sinistere oorzaak.

  2. #2202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht


    Christopher Cleek (Sean Bridgers) treft bij het jagen een verwilderde, vrouwelijke kannibaal (Pollyanna McIntosh) in de bossen rondom hun afgelegen huis.
    Prompt licht hij zijn familie in de volgende dag een verrassing voor ze te zullen hebben... vastgebonden in de schuur achter hun huis.
    Het blijkt dat Christopher de wilde vrouw met harde hand wil heropvoeden.
    De rest van het gezin schikt zich, zo lang ze kunnen.

    Ahhhhhhhhhhhh, ik zie het al, je gaat er een gezellig weekendje van maken
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  3. #2203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Ahhhhhhhhhhhh, ik zie het al, je gaat er een gezellig weekendje van maken
    Haha ja inderdaad, maar ik vond hem nogal braaf, niet echt shockerend hoor.

  4. #2204

    Standaard Casablanca | 1942 | 103 min. | US | Regiovrij | Engelse SDH-ondertitels | 70th Anniversary Limited Collector's Edition



    Casablanca: Je komt er makkelijk in, maar een stuk moeilijker uit, vooral wanneer je op de zwarte lijst van de Nazi’s staat. Bovenaan die lijst staat de naam van de Tsjechische verzetsleider Victor Laszlo (Paul Henreid). Zijn enige hoop is Rick Blaine (Humphrey Bogart), een cynische Amerikaan die voor niemand zijn nek uitsteekt… en zeker niet voor Victors vrouw Ilsa (Ingrid Bergman), de ex-geliefde die zijn hart brak. Dus wanneer Ilsa zichzelf aanbiedt in ruil voor Laszlo's veilige vlucht uit het land, moet de verbitterde Rick beslissen wat belangrijker is - zijn eigen geluk of de ontelbare levens die op het spel staan.

    IMDb: 8,6 / WhatIWatch: 8,3
    Blu-ray bespreking
    Screenshots (30)
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #2205

    Standaard The Woman in Black: Angel of Death | 2014 | 99 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    De jonge en mooie lerares Eve is vanwege de Tweede Wereldoorlog met haar schoolkinderen op de vlucht naar het Engelse platteland.
    Daar vinden ze, met behulp van de lokale piloot Harry, onderdak in een verlaten huis in een klein en afgelegen dorpje.
    Maar dat blijkt een minder goede keuze dan gedacht.
    De kinderen beginnen zich één voor één vreemd te gedragen en Eve en Harry ontdekken dat ze een ongekend kwade kracht hebben opgeroepen.
    Lukt het Eve om de demonen op tijd te stoppen en de kinderen te redden?.

  6. #2206

    Standaard Battleship | 2012 | 132 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray Free Record Shop Exclusive Steelbook |



    In Battleship zien we hoe de vloot van de marine het moet opnemen tegen buitenaardse wezens die het op de aardse watervoorraad voorzien hebben.
    Opgesloten in een buitenaards krachtveld van meer dan 480 kilometer, moeten 5 wereldse schepen en 5 buitenaardse schepen het zonder enige vorm van communicatie tegen elkaar opnemen in een strijd voor het leven, het lot van de wereld staat op het spel.
    Er wordt gevochten als David en Goliath.
    Is inventiviteit, strategie en ouderwetse spierkracht genoeg om de buitenaardse wezens te verslaan?

  7. #2207

    Standaard

    I Love My Sci-Fi

  8. #2208

    Standaard Independence Day | 1996 | 145 MIN | NL Ondertiteling | Duitse Blu-ray Mediamarkt Exclusive Steelbook |



    Een van de succesvolste films ooit gemaakt vertelt over de ultieme confrontatie, wanneer krachtige buitenaardse wezens een invasie lanceren tegen de mensheid.
    Het schouwspel begint met de verschijning van gigantische ruimteschepen.
    Verbijstering slaat om in doodsangst als de schepen enorme vernietigende vuurstralen op steden over de gehele wereld richten.
    De enige hoop om te overleven ligt nu in de handen van standvastige doordouwers, die samenspannen voor een laatste aanval tegen de invasiemacht, voordat de mensheid vernietigd wordt.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-02-2016 om 10:51

  9. #2209

    Standaard Leatherheads | 2008 | 114 min. | UK | Engelse SDH-ondertitels



    Wanneer oude glorie Dodge Connolly (George Clooney) de oorlogsheld Carter "Bullet" Rutherford (John Krasinski) rekruteert om zijn kwakkelende footballteam nieuw leven in te blazen, krijgt hij er een hoop ellende gratis bij. In zijn kielzog sleept Carter namelijk ook de gewiekste en vrijpostige journaliste Lexie Littleton (Renée Zellweger) mee. Haar hoofdredacteur wil Carter ontmaskeren en zijn onverdiende heldenstatus aan de kaak stellen. Zowel Carter als Dodge worden halsoverkop verliefd op Lexie, maar slechts één van hen zal haar hart veroveren.

    IMDb: 6,0 / WhatIWatch: 6,6
    Blu-ray bespreking
    Screenshots (20)
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #2210

    Standaard It Follows / 2014 / UK Blu-ray

    ItFollows.jpg

    pq 10/10
    aq 10/10

  11. #2211

    Standaard The Toxic Avenger | 1984 | 83 MIN | No Subtitles | UK Blu-ray |



    Dit is het verhaal van Melvin de gek van de stad.
    Op een dag gaan twee mannen Melvin pesten en daardoor komt Melvin in een ton met chemisch afval terecht.
    Melvin verandert in de toxic avenger en kan wraak nemen op iedereen.

  12. #2212

    Standaard

    nu kijken
    Die Hard
    I Love My Sci-Fi

  13. #2213

    Standaard Catch Me If You Can / 2002 / IT Blu-ray

    catchmeifyoucan.jpg

    @ DVD Watcher:

    Heb 1½ uur met een hele grote grijns op mijn smoel naar "The Toxic Avenger" zitten kijken.
    Geniale film vond ik dat.

  14. #2214

    Standaard Mr. Peabody & Sherman | 3D | 2014 | 92 min. | NL



    De briljante hond Mr. Peabody en zijn zoon Sherman beleven met hun tijdmachine, de ‘WABAC’, spannende avonturen over de hele wereld. Maar wanneer Sherman er stiekem met zijn klasgenootje Penny vandoor gaat, moet Mr. Peabody voorkomen dat het verleden, het heden en de toekomst voor altijd zullen veranderen.

    IMDb: 6,9 / WhatIWatch: 6,7
    Blu-ray bespreking
    Screenshots (25)
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #2215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht

    @ DVD Watcher:

    Heb 1½ uur met een hele grote grijns op mijn smoel naar "The Toxic Avenger" zitten kijken.
    Geniale film vond ik dat.
    Het was inderdaad een leuke dwaze film.

    Ik had hem nog nooit gezien, maar ik heb er wel van genoten.

    Ik weet dat er trouwens 3 vervolgdelen zijn, maar of die nu de moeite waard zijn???
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 04-02-2016 om 15:29

  16. #2216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik weet dat er trouwens 3 vervolgdelen zijn, maar of die nu de moeite waard zijn???
    Als ik de reviews voor de Amerikaanse Blu-rays op Blu-ray.com moet geloven, zijn ze niet geweldig.
    Nou is Blu-ray.com natuurlijk niet de enige website om films te beoordelen, maar de eerste indicatie is dus niet denderend.
    Nou is 'The Toxic Avenger' typisch zo'n film, die men helemaal geweldig vindt of verschrikkelijk, ik behoor tot de eerste categorie.
    Denk dat ik toch wel de andere delen aanschaf, al is het maar om te zien wat voor pakketjes 88-Films heeft uitgegeven voor die films.
    't Is jammer dat 88-Films behoorlijk gebashed worden, want het is een label die leuke aparte films uitbrengt.

  17. #2217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Als ik de reviews voor de Amerikaanse Blu-rays op Blu-ray.com moet geloven, zijn ze niet geweldig.
    Nou is Blu-ray.com natuurlijk niet de enige website om films te beoordelen, maar de eerste indicatie is dus niet denderend.
    Nou is 'The Toxic Avenger' typisch zo'n film, die men helemaal geweldig vindt of verschrikkelijk, ik behoor tot de eerste categorie.
    Denk dat ik toch wel de andere delen aanschaf, al is het maar om te zien wat voor pakketjes 88-Films heeft uitgegeven voor die films.
    't Is jammer dat 88-Films behoorlijk gebashed worden, want het is een label die leuke aparte films uitbrengt.
    Wellicht dat ik ze zelf ook aan ga schaffen, maar dat staat voorlopig nog niet op de planning.

  18. #2218

    Standaard 12 Rounds | 2009 | 110 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |


    Danny Fisher (John Cena), een politieman uit New Orleans, arresteert de crimineel Miles Jackson, waarbij de vriendin van Miles door een ongeluk om het leven komt.
    Als Miles een jaar later uit de gevangenis weet te ontsnappen, kidnapt hij Danny’s vriendin Molly.
    Danny wordt door hem gedwongen om in 12 rondes gevaarlijke opdrachten uit te voeren om zo zijn vriendin in leven te houden.

  19. #2219

    Standaard



    3D
    I Love My Sci-Fi

  20. #2220

    Standaard Kenau | 2014 | 113 min. | NL



    Haarlem, december 1572. Terwijl het leger van Alva de Hollandse opstand met harde hand de kop indrukt, runt weduwe Kenau Hasselaer (Monic Hendrickx) haar scheepswerf alsof het geen oorlog is. Pas als haar jongste dochter Gertruide (Lisa Smit) betrokken raakt bij het verzet en in Spaansgezinde handen valt, kan ze niet langer afzijdig blijven. Kenau levert het hout om de stadspoorten te versterken, maar bevecht ook samen met de vrouwen van Haarlem de Spanjaarden met hand en tand. Legerkapitein Wigbolt Ripperda (Barry Atsma) wil liever zelf de leiding houden, maar moet al snel erkennen dat samenwerken met de moedige vrouwen het beste is voor de stad. Alleen Kathelijne (Sallie Harmsen), de overgebleven dochter van Kenau, wordt buiten schot gehouden. Vertrouwt Kenau haar niet of heeft ze een andere reden om haar buiten het vrouwenleger te houden?

    IMDb: 6,5 / WhatIWatch: 6,7
    Blu-ray bespreking
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #2221

    Standaard San Andreas | 2015 | NL Blu-ray | 3D Versie | 114 min.


  22. #2222

    Standaard Ride Along | 2014 | 100 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Beveiligingsagent Ben (Kevin Hart) wil graag trouwen met zijn geliefde Angela (Tika Sumpter).
    Er is echter één probleem: Angela's broer James (Ice Cube).
    James is een politieagent en hij is niet blij met Ben.
    Hij geeft Ben een kans om zichzelf te bewijzen door hem te vragen mee te draaien tijdens een politiedienst van een hele dag.
    Ben gaat op het aanbod in, maar hij heeft al snel spijt van zijn keuze.​

  23. #2223

    Standaard Spy (Extended Cut) | 2015 | NL Blu-ray | 130 min.


  24. #2224

    Standaard Tomorrowland | 2015 | 130 MIN | English For The Hearing Impaired Subtitles | UK Blu-ray Zavvi Exclusive Steelbook |



    Samengebonden door een gedeeld lot, vertrekken een slimme optimistische tiener barstend van wetenschappelijke nieuwsgierigheid, en een voormalig kindgenie geteisterd door desillusie, op een gevaarlijke reis.
    Hun doel is om de geheimen van een enigmatische plek ergens in tijd en ruimte te vinden, die in hun gedeelde geheugen onder de naam ‘Tomorrowland’ bestaat.

  25. #2225

    Standaard Kankerlijers | 2014 | 94 MIN | Nederlands Gesproken | NL Blu-ray |



    Op de afdeling kinderoncologie, op de vierde verdieping van een groot streekziekenhuis, verblijven drie jongens die zich bijzonder goed amuseren.
    Hoewel er niet veel reden tot feest lijkt te zijn.
    Nick (14) en Iwan (15) hebben botkanker en zijn allebei een been kwijt.
    Hetzelfde dreigt ook te gebeuren bij hun vriend Olivier (16).
    Tussen de behandelingen door hebben de drie echter genoeg tijd om bij andere patiënten op bezoek te gaan, grappen te maken met de verpleegsters en allerlei andere fratsen uit te halen.
    Maar wanneer Gina, een beeldschoon meisje van 16 jaar op de afdeling wordt opgenomen, komt de wereld van de vrienden volledig op z’n kop te staan.
    In eerste instantie sluit Gina zich volledig af voor de pogingen van de jongens om indruk op haar te maken en met haar in contact te komen.
    Maar als Gina’s vriendinnen het af laten weten, beseft ze dat vriendschap met de jongens de enige remedie is tegen het deprimerende verblijf in het ziekenhuis.

Pagina 89 van 281 EersteEerste ... 397985868788899091929399139189 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •