De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Before Trilogie (Sunset, Sunrise, Midnight) op Blu-ray???

    Afgelopen jaar kwam de 3 film uit deze reekt, Before Midnight, uit en in inmiddels op blu-ray verschenen. Maar de voorgaande 2 delen zijn zover ik weet, alleen maar op dvd verkrijgbaar (oude release).
    Op 1 april verschijnt de trilogie via A-film als box op dvd.

    Maar geen spoor van een blu-ray release. Iemand enig idee of die er komt? Ook de eerste 2 delen los zijn alleen op dvd uit.

  2. #2

    Standaard

    Visueel valt er nogal erg weinig te beleven hieraan op Bluray; als je een fatsoenlijke DVD-upscaler hebt voldoen de huidige Warner transfers prima. Maar da's enkel mijn mening...
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #3

    Standaard

    Maar dan heb je al snel dat de subs blokkerig eruit gaan zien op hdtv (irritatie factor bij mij), terwijl de subs op BD er wel superstrak op staan. Maar hopelijk dat A-film met deze dvd-box ook de beeldkwaliteit verbeterd heeft.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Maar hopelijk dat A-film met deze dvd-box ook de beeldkwaliteit verbeterd heeft.
    Je link naar A-Film geeft al aan dat de voorgaande films enkel van Warner worden ingekocht zodat er een boxset uitgebracht kan worden; oude wijn in nieuwe zakken dus.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Visueel valt er nogal erg weinig te beleven hieraan op Bluray; als je een fatsoenlijke DVD-upscaler hebt voldoen de huidige Warner transfers prima. Maar da's enkel mijn mening...
    4% PAL speed up, mogelijkheden voor beter geluid, BD gaat niet alleen om beeld toch Jan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Vanmorgen een mail ontvangen van A-film met de mededeling dat de release van de box niet meer doorgaat. Maar als het dan toch om de oude dvd's gaat van de eerste 2 films, is dat maar goed ook.
    Dan de eerste 2 films maar eens ergens voor een nette prijs op de kop tikken en Midnight ook maar op dvd aanschaffen.

  7. #7

    Standaard

    Op 1 mei verschijnt in Nederland de Before-trilogie op dvd (de oorspronkelijke dvd's in nieuwe verpakking??), maar geen info over blu-ray. En misschien is dat ook geen ramp.

  8. #8

    Standaard

    De eerste twee films zijn inmiddels in Duitsland op Blu-ray verschenen. Zie hier en hier. Bij de specs van Amazon wordt het trouwens niet vermeld maar beide releases zouden gewoon Engelse audio en ondertiteling moeten hebben (zie hier en hier).

    Ik heb ze gelijk besteld want deze stonden al heel lang op m'n verlanglijstje.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb ze inmiddels thuis en ze hebben inderdaad lossless Engelse audio en Engelse ondertitels, al zijn die bij beide films voor slechthorenden.
    The future is Blu

  10. #10

    Standaard

    Criterion heeft ze ook uitgegeven als een box set.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •