De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Popcorn test

  1. #1

    Standaard Popcorn test

    Popcorn test

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 24-07-2018 om 15:30

  2. #2

    Standaard

    Zeer leuke test, maar bij mij komt er geen popcorn in huis, en tijdens het filmkijken wordt niet gesnackt! Niets zo irritant als wanneer de geluiden van de homecinema worden overstemd door vreetgeluidjes.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zeer leuke test, maar bij mij komt er geen popcorn in huis, en tijdens het filmkijken wordt niet gesnackt! Niets zo irritant als wanneer de geluiden van de homecinema worden overstemd door vreetgeluidjes.
    Dan heb je toch echt je homecinema niet hard genoeg staan, Werner.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  4. #4

    Standaard

    Ik zie in allebei de artikelen Cheese/Union als smaak staan. Dubbele tikfout of fonetisch-steenkolen-Engelse versie van kaas/uiensmaak?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Ik zie in allebei de artikelen Cheese/Union als smaak staan. Dubbele tikfout of fonetisch-steenkolen-Engelse versie van kaas/uiensmaak?
    Copy/Paste

    Daar hebben we dus met z'n allen zo'n 100 keer overheen gelezen! Dank voor het opmerken en het is aangepast. In zowel het nieuwsbericht als het achtergrondartikel
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •