De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (PW) Game of Thrones - Seizoen 3



    Amazon.co.uk 25 pond (release 17 februari)
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-02-2014 om 21:00 Reden: tags ;-)

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij is die van 25 pond de gewone slipcase release...

  3. #3

    Standaard

    Klopt, maar anders moet je 34,50 betalen voor dezelfde uitgave + een lullige extra disc over visual effects.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    Klopt, maar anders moet je 34,50 betalen voor dezelfde uitgave + een lullige extra disc over visual effects.
    Wss is de verpakking ook een stuk dikker dan die slipcase.

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij is het gewoon dezelfde verpakking, maar dan zonder die disc. Op blu-ray.com staat dat het ook een digipack is namelijk.

    UPDATE:

    Is nu weer 34 pond en 34,50 voor de versie met bonus disc.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    Klopt, maar anders moet je 34,50 betalen voor dezelfde uitgave + een lullige extra disc over visual effects.
    Die 'lullige' disc vond ik bij de eerdere twee seizoenen anders prachtig, en is de reden waarom ik weer die editie koop .
    Maar goed, als je niet veel om extra's geeft, kan ik mij voorstellen dat je er niet meer voor uit wil geven. Ik wel.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die 'lullige' disc vond ik bij de eerdere twee seizoenen anders prachtig, en is de reden waarom ik weer die editie koop .
    Maar goed, als je niet veel om extra's geeft, kan ik mij voorstellen dat je er niet meer voor uit wil geven. Ik wel.
    Ik kan me hier 100 % in vinden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Net seizoen 3 besteld bij Amazon.com voor $29,99. Inclusief verzenden in euro's: 27,67!

    (Deze set heeft ook NL ondertiteling).

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Net seizoen 3 besteld bij Amazon.com voor $29,99. Inclusief verzenden in euro's: 27,67!

    (Deze set heeft ook NL ondertiteling).
    Je weet dat dat bedrag boven de douanelimiet ligt en er een goede kans is dat er nog aardig wat kosten bij komen?

    Versie met bonusdisc is nu bij amazon.uk 32 pond.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je weet dat dat bedrag boven de douanelimiet ligt en er een goede kans is dat er nog aardig wat kosten bij komen?

    Versie met bonusdisc is nu bij amazon.uk 32 pond.
    Is me bij Amazon.com nog nooit gebeurd (i.t.t andere webwinkels zoals CDimport.com daar was het altijd raak) dus ik heb de gok maar weer gewaagd.
    Ik had ook geen keuze want mijn andere seizoenen zijn ook de US uitgaves

  12. #12

    Standaard

    Bij Saturn Heerhugowaard 34,99 en deze week is het 3 halen 2 betalen week!!!!

    (witte uitvoering met de plastic sleeve)
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

  14. #14

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •