Nieuw jaar, nieuwe ronde!
Januari
Films
1. The End of the Line (Rupert Murray, 2009) :: 7.3
2. De nieuwe wildernis (Ruben Smit, Mark Verkerk, 2013) :: 7.5
3. The Wolf of Wall Street (Martin Scorsese, 2013) :: 8.5
4. The Age of Innocence (Martin Scorsese, 1993) :: 8.0
5. The Thin Blue Line (Errol Morris, 1988) :: 7.5
6. The Campaign (Jay Roach, 2012) :: 6.5
7. Vals Im Bashir (Ari Folman, 2008) :: 8.0
8. The Towering Inferno (Irwin Allen, John Guillermin, 1974) :: 7.2
9. The Adjustment Bureau (George Nolfi, 2011) :: 7.4
10. Only God Forgives (Nicolas Winding Refn, 2013) :: 8.0
11. The Last Stand (Jee-woon Kim, 2013) :: 7.2
12. Savages (Oliver Stone, 2012) :: 6.5
13. Ober (Alex van Warmerdam, 2006) :: 7.0
14. Killer Joe (William Friedkin, 2011) :: 7.6
15. Wild Target (Jonathan Lynn, 2010) :: 6.3
16. Mitt (Greg Whiteley, 2014) :: 7.3
Series
17. Alpha House - Seizoen 1 (Garry Trudeau, 2013) :: 7.3
18. Homeland - Seizoen 1 (Howard Gordon, 2011) :: 7.5
Statistieken
Totaal 16 films (maandgemiddelde: 16.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 16.
Totale speelduur: 1770 min.
Aantal films / series herzien: 1.
Best beoordeeld: The Wolf of Wall Street (8.5, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Wild Target (6.3).
Media-verdeling
1.
6.
1.
9.
1.