De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Goede voornemens voor 2015 op filmgebied

    Net als vorig jaar, kun je nu hier jouw goede voornemens op filmgebied kwijt.

    Dat kan van alles zijn.



    • Wil je bijvoorbeeld meer naar de bioscoop gaan?
    • Meer verdiepen in het genre van een bepaalde regisseur?
    • Of juist bepaalde regisseurs vermijden?
    • Meer films van een bepaalde periode bekijken?
    • Of misschien van een bepaald land?
    • Meer indies kijken?
    • Minder downloaden en meer kopen?
    • Overstappen op blu-ray en eindelijk die VHS banden in de vuilnisbak gooien?
    • Simpelweg meer of minder films kijken dan vorig jaar?
    • Minder kopen zodat die kijkachterstand van 7.524 films eens minder wordt?
    • Een grotere televisie kopen?


    Je kunt meteen kwijt wat terecht is gekomen van je voornemens van vorig jaar .

  2. #2

    Standaard

    Wat mijn goede voornemens voor 2014 betreft, zijn er drie goed gelukt: minder series tegelijkertijd kijken, mijn kijkachterstand qua blu-ray's (in het algemeen, niet alleen series) is toch weer wat verkleind en geen nieuwe films met Nicolas Cage en Jason Statham meer kijken.
    Niet gelukt zijn op dezelfde voet verder gaan met Zuid-Koreaanse cinema, meer films uit de periode voor 1950 kijken en minder matige/slechte films kijken.

    Voor dit jaar:
    - echt minder kopen
    - verder gaan met kijkachterstand verkleinen
    - meer naar de bioscoop
    - proberen om minder films te kijken, die vaak gekeken worden 'omdat ze in de bioscoop zijn geweest'
    - wat betreft het kijken naar films: kwantiteit verlagen, kwaliteit verhogen

  3. #3

    Standaard

    Ik wil vooral meer films van Billy Wilder zien. Van zijn films die ik wel al heb mogen (Sunset Boulevard, The Seven Years Itch, Some Like It Hot, Wittness for the Prosecution en The Apartment), heb ik intens van genoten en ik heb het gevoel dat er nog zoveel moois in het verschiet ligt. Dus ik kijk er erg naar uit om zijn oeuvre verder te ontdekken. Hopelijk kan ik er dit jaar het nodige afstrepen.
    Verder hoop ik weer meer over films te kunnen schrijven. Daar had ik afgelopen jaar niet altijd de tijd voor.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Ik wil vooral meer films van Billy Wilder zien. Van zijn films die ik wel al heb mogen (Sunset Boulevard, The Seven Years Itch, Some Like It Hot, Wittness for the Prosecution en The Apartment), heb ik intens van genoten en ik heb het gevoel dat er nog zoveel moois in het verschiet ligt. Dus ik kijk er erg naar uit om zijn oeuvre verder te ontdekken. Hopelijk kan ik er dit jaar het nodige afstrepen.
    Verder hoop ik weer meer over films te kunnen schrijven. Daar had ik afgelopen jaar niet altijd de tijd voor.
    Goed voornemen . Aanraders die al op blu-ray uit zijn: Double Indemnity, The Lost Weekend, Stalag 17, Sabrina en Ace in the Hole.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    - meer naar de bioscoop
    iffr?

  6. #6

    Standaard

    Mijn voornemens zijn vooral mijn onvolledige tv series compleet maken.

    Ik wou al direct beginnen met 'Married with children.'

    Ik heb de eerste 3 seizoenen en wou die vervangen door die spindle editie met alle seizoenen maar die versie is blijkbaar nog heel moeilijk te vinden.

  7. #7

    Standaard

    Alleen films kopen die ik ook vaker zal kijken en niet meer random..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Alleen films kopen die ik ook vaker zal kijken en niet meer random..
    Daar ben ik al een paar jaar mee bezig en dat werkt prima.Ik koop er nu denk 10 a 15 per jaar op Bluray.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •