De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oordopjes aansluiten.

    Hallo,

    Ik heb een vraag. Ik zoek al tijden naar een kabel die mijn tv (philips) verbind met mijn oordopjes. Nu heb ik deze gister gevonden en gekocht.

    Ik dacht: "druk die kabel er eventjes in en mijn dopjes weer in het verlengsnoer en klaar."

    Maar er komt geen geluid doorheen. Ik heb alle ingangen geprobeerd?

    Mijn tv: Philips 12PFL3404/12
    Een verlengkabel van Deltac.
    Oordopjes van Samsung.

    Enig idee wat ik moet doen?

  2. #2

    Standaard

    [QUOTE=RvR;1965546]Hallo,

    Ik heb een vraag. Ik zoek al tijden naar een kabel die mijn tv (philips) verbind met mijn oordopjes. Nu heb ik deze gister gevonden en gekocht.

    Ik dacht: "druk die kabel er eventjes in en mijn dopjes weer in het verlengsnoer en klaar."

    Maar er komt geen geluid doorheen. Ik heb alle ingangen geprobeerd?

    Mijn tv: Philips 12PFL3404/12
    Een verlengkabel van Deltac.
    Oordopjes van Samsung.

    Enig idee wat ik moet doen?[/QUOTE]

    Gebruiksaanwijzing van de TV even doornemen

    Je kan de kabel natuurlijk ook even nog testen door hem ook nog even aan te sluiten op een apparaat dat al eerder werkte met je oordopjes.

    Moet lukken zo
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Oke ik hoor nu geluid. Maar heel zachtjes, als ik mn tv harder zet dan gaan de oortjes niet harder wat ik heel raar vind.

    Als ik zometeen naar huis ga zal ik eventjes proberen om het op een andere apparaat te gebruiken.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RvR Bekijk bericht
    Oke ik hoor nu geluid. Maar heel zachtjes, als ik mn tv harder zet dan gaan de oortjes niet harder wat ik heel raar vind.

    Als ik zometeen naar huis ga zal ik eventjes proberen om het op een andere apparaat te gebruiken.
    Ben benieuwd of het dan wel meer volume geeft....

    Het kan zijn dat de kabel, als hij zeer lang is, verlies geeft, maar daar kom je thuis vanzelf achter als je het test met en zonder kabel.

    BTW

    Denk dat je een tikfoutje heb gemaakt in het modelnummer van je TV(modelnummer bestaat niet, wel de 22PFL3404/12 en als ik zelf 1 en 1 optel...... dan heeft je TV
    geen koptelefoon aansluiting...
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •