Bekijk uitslag poll: Wat vinden jullie van onze Facebook pagina? We would really like to know

Stemmers
6. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Er worden te veel berichten gedeeld en dat stoort me soms.

    0 0%
  • Er worden weinig intersessante berichten gedeeld en ik zou zelf wat meer willen zien.

    2 33,33%
  • Het aanbod is vaak hetzelfde. Ik zou meer variatie willen zien.

    1 16,67%
  • Ik vind dat de berichten te snel achter elkaar worden gepost. Ik zou wat meer spreiding willen zien.

    0 0%
  • Ik zou liever meer mini-games en filmgerelateerde spelletjes willen zien.

    1 16,67%
  • Ik zou liever meer volledige recensies en nieuwsberichten willen zien.

    1 16,67%
  • Facebook? Daar doe ik niet aan!

    1 16,67%
  • Ik ben tevreden met wat jullie nu doen met Facebook.

    2 33,33%
  • Anders. Licht toe in het onderstaande topic.

    0 0%
Meerkeuze poll
De resultaten 1 tot 1 van 1 worden weergegeven.
  1. #1
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Lightbulb Wat vinden jullie van onze Facebook pagina? We would like to know!

    Al geruime tijd heeft DVD.nl een Facebook pagina. Bij vele wel al bekend en ook veelvuldig bezocht, weer anderen geven er niks om. Het is wel iets waar wij toch de nodige aandacht aan willen schenken en dus ook veelvuldig doen. Maar wat vinden jullie van de inhoud en de frequentie van onze gedeelde berichten? Vind je dat er teveel wordt gedeeld of juist te weinig? Heb je opmerkingen op het aanbod van de berichten? Mis je iets of stoort je iets?

    Kortom: wij zouden het heel prettig vinden als jullie massaal laten weten wat jullie vinden middels deze poll en licht eventueel toe wat je vind in dit topic.

    Daarnaast zijn wij sowieso altijd op zoek naar leuke ideeën, dus als je een idee hebt, laat het ons weten.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-02-2014 om 12:17
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •