De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [GIVE-AWAY] District 9 steelbook (Duitsland) - WINNAAR BEKEND

    Jawel, weer een give-away!
    Dit maal gaat het om District 9 steelbook uit Duitsland.
    De enige wat jij hoeft doen is de prijsvraag te beantwoorden.
    De winnaar wordt random geloot.

    Prijsvraag
    Wat vind je van de film? (wees graag uitgebreid).

    Sluiting
    Woensdag 26 februari 2014 om 20:00

    Deelnemers
    videlleke
    Rogier Burghout
    Franklin1975
    peptalk
    Edgar Smit
    Dan G.
    MeneerGiel

    Winnaar
    peptalk

    Opmerkingen
    Bevat NL subs!

    Laatst aangepast door eendje : 27-02-2014 om 08:46

  2. #2

    Standaard

    Wat ik vind van de film....

    ik ben sowieso al heel erg sci-fi freak dus dan kom je hier wel aan je trekken , beetje politiek statement word er ook wel gemaakt.
    en ja zuid afrikaans is toch een beetje afgeleid van het nederlands dus ook wel leuk.
    Neil Blomkamp maakt ook wel apparte films en dat is deze zeker wel

  3. #3

    Standaard

    Topfilm.... ik heb er meer over geschreven in mijn BD recensie van Elysium die binnenkort hier online komt.... Dus dan zal ik een link hier neerzetten!

    Edit: hier dus: http://dvd.nl/recensies/4944/elysium/blu-ray/
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 15-02-2014 om 23:13

  4. #4

    Standaard

    Ik ben groot liefhebber van alien(invasion)-films, maar moet tot mijn spijt bekennen dat ik deze nog nooit gezien heb!
    Maar deze steel ziet er erg mooi uit en tijdens het Android-spel MoviePop heb ik veel verschillende scenes van deze film voorbij zien komen, dus ben wel erg benieuwd naar deze bijzondere non-Hollywood productie!

  5. #5

    Standaard

    Verademing dat deze film zich eens in Zuid-Afrika afspeelt en niet in de VS en dan die geweldige grote knipoog naar discriminatie. Film heeft bevat ook heerlijk veel humor, wordt tijd dat ik hem weer eens ga kijken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Verademing dat deze film zich eens in Zuid-Afrika afspeelt en niet in de VS en dan die geweldige grote knipoog naar discriminatie. Film heeft bevat ook heerlijk veel humor, wordt tijd dat ik hem weer eens ga kijken.
    Voor mij toch wel top 3 beste films.

    Doe trouwens niet mee want heb deze al.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-02-2014 om 21:46

  7. #7

    Standaard

    Een zeer goede scifi met een scherp randje die door het gebruik van de technieken er eigenlijk helemaal niet scifi uitziet. Het lijkt allemaal zeer realistisch en dat vind ik het knappe aan deze film.
    Ook het "racisme" in de film is zeer realistisch en doet zelfs neigen naar extremere tijden.
    Het is is juist deze combinatie die laat zien dat de mens altijd in hokjes denkt en alles wat daar niet in past discrimineert.
    Tevens zet de hoofdrolspeler een sterke rol neer.
    Kortom een aanrader vooral omdat het ondanks dat een scifi film is hij toch erg realistisch overkomt.
    En wat al gezegd werd, juist omdat het geen USA blockbuster is, extra aantrekkelijk.
    Het is al met al een zeer goede film die ik helaas nog niet in mijn collectie heb.

  8. #8

    Standaard

    'Wat vind je van de film' ehhh, ik heb hem nog niet gezien, mag dat ook?

    Dus ik doe mee omdat ik hem nog niet gezien heb als officiële reden

  9. #9

    Standaard

    Nog maar 1 dag om mee te doen!

  10. #10

    Standaard

    Prima film!

    Sterk verhaal en een realistische benadering. Het beste aan de film blijven de visuele effecten. Deze gedaan door Weta Digital, die oa verantwoordelijk zijn voor de vfx van the Lord of the Rings. Het enige minpunt van de film is naar mijn mening het zwakke acteerwerk van de hoofdrolspeler.

    Omdat District 9 zo'n goede film was had ik ook erg hoge verwachtingen van Neill Blomkamps nieuwe project; Elysium. Deze viel echter zo zwaar tegen dat ik de film na 3 kwartier af heb gezet en in een hoekje ben gaan huilen.

  11. #11

    Standaard

    De winnaar is nummer..... 4!
    Gefeliciteerd peptalk!
    PM me met je gegevens.

  12. #12

    Standaard

    Hey wat leuk eendje, dank je wel. Een PM is onderweg
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Bedankt Edgar!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Vandaag netjes binnen gekregen eendje, dank je wel!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •