De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [GIVE-AWAY] Back to the Future steelbook - WINNAAR BEKEND

    Jawel, weer een give-away!
    Dit maal gaat het om Back to the Future steelbook.
    De enige wat jij hoeft doen is de prijsvraag te beantwoorden.
    De winnaar wordt random geloot.

    Prijsvraag
    Zie jij Christopher Lloyd en Micheal J. Fox terug in een vierde deel van Back to the Future en zie jij de vierde deel zitten? (wees graag uitgebreid).

    Sluiting
    Woensdag 26 februari 2014 om 20:00

    Deelnemers
    Franklin1975
    gerjan13
    RobinB
    Melzz
    RobinB
    Zappaaddict
    Dan G.
    Edgar Smit
    Timmaaahhhh
    MeneerGiel
    Thiver

    Winnaar
    Dan G.

    Opmerkingen
    Bevat NL subs!

    Laatst aangepast door eendje : 27-02-2014 om 08:40

  2. #2

    Standaard

    De jaren 80 trilogy moet blijven zoals deze is. Daar moet je 25 jaar later niet aan gaan tornen met een vierde deel. Respect the classics! Geen reboost of een remake, want daar zit toch geen elke echte filmliefhebber op te wachten? Geen remake omdat ze altijd slechter zijn dan het orgineel en bij een reboost moet je echt met een goed eigen verhaal komen en met een vervolg... Tsja, Michael J. Fox heeft zijn ziekte niet mee, al zouden zijn filmkroost nu het roer over kunnen nemen, dan zou een kleine rol voor Fox nog wel kunnen.
    Maar dan zouden Spielberg en Zemeckis weer aan het roer moeten staan...

  3. #3

    Standaard

    Nee, ik denk dat het zwaar gaat tegenvallen. Mede omdat na al die jaren de chemie tussen de acteurs niet meer hetzelfde is als toen. Gewoon lekker hierbij laten, deze classics hebben geen 4e deel nodig!

  4. #4

    Standaard

    Ik doe niet mee, maar ik wil toch even onderstrepen dat het verhaal voor mij netjes af is. Als men hier nog op het verhaal gaat voortborduren dan komen er weer ongeloofwaardige scenariokronkels bij te pas die afbreuk doen aan het origineel. Bovendien lijkt spijtig genoeg met de ziekte van Michael J. Fox de beslissing al bij voorbaat genomen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Het verhaal is af, maar ik zou het wel geweldig vinden als er in de Back to the Future wereld een vervolg gemaakt zou worden door Spielberg. De films zijn tijdloos...ik zie dan ook liever een sequel dan dat er een reboot gebeurd of remake van de films. Dat zou pas volledige afbreuk doen van de serie.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Een sequel zal moeilijk worden zonder Michael J. Fox. Laat ons bovendien niet vergeten dat Christopher Lloyd ook al een dagje ouder wordt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Tot nu toe precies verwacht wat betreft de reacties .
    Ik persoonlijk zou deze films ook met rust laten.

  8. #8

    Standaard

    Mooie actie!

    Nee, ik zie een vierde deel niet zitten. Sommige films moet je gewoon door bepaalde acteurs laten spelen. Zo zijn Christopher Lloyd en Micheal J. Fox niet weg te denken uit hun rol in BttF. Net zoals Indiana Jones gewoon door Harrison Ford gespeeld moet worden en niet door iemand anders. Micheal J. Fox is niet meer geschikt vanwege zijn ziekte. Dus laten we de trilogy in ere houden en laat Hollywood aub weer nieuwe franchises bedenken. BttF is in mijn ogen ook verweven met de jaren '80. Daar hoort geen CGI-spektakel bij.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Een sequel zal moeilijk worden zonder Michael J. Fox. Laat ons bovendien niet vergeten dat Christopher Lloyd ook al een dagje ouder wordt.
    Een nieuwe Back to the Future zou niet perse om J. Fox hoeven te draaien,hij kan bijv ook een bijrol hebben. Ford, ondanks zijn leeftijd is nog steeds bereid om Indy te spelen en ook zeker niet af te dragen, het klopt dan ook wat hier gezegd word...maar tegenwoordig denken de meeste filmmaatschappijen niet meer zo. Als er een nieuwe Indiana Jones film komt, dan zal dit vast in een vorm van een reboot komen of het overdragen van de hoed...teruggaand naar Back to the future; Een nieuwe film zou geen cgi spektakel hoeven te zijn..als ze de oude methodes gebruiken dan zou het alsnog nostalgisch kunnen zijn. De trilogie is mooi afgesloten, maar een film in de back to future universum vind ik alsnog leuker dan de animatie serie die hiervan uitgebracht is. Er zijn jammer genoeg geen enkele films meer in deze setting tegenwoordig. Tijdloos trilogie.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard

    Wederom een leuke actie!

    Of ik Michael J. Fox en Christopher Lloyd in een vierde deel van BTTF zie? Mwa, niet echt. Lloyd zou misschien nog kunnen, omdat hij toch de gestoorde wetenschapper speelde (en dat zou hij als oudere man wellicht ook nog wel kunnen), maar voor het karakter van Fox speelde zijn jeugdigheid toch wel een belangrijke rol. Tel daarbij de ziekte van Fox op en dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat we hem terugzien in een vierde deel.

    Of ik een vierde deel met andere acteurs zie zitten? Ook niet echt eigenlijk. Op dezelfde voet verdergaan is niet echt een optie, omdat de ideeën daarvoor in de eerste drie delen in mijn optiek wel uitgeput zijn. De films remaken lijkt me niet echt nodig. En als er een totaal andere insteek gekozen zou worden, dan zie ik de meerwaarde van dit doen onder de BTTF-banner niet (afgezien van de mogelijke commerciële voordelen)..

    Wat mij betreft mogen ze BTTF laten voor wat het is; een geweldig leuke trilogy die het verdient in ere gehouden te worden.

  11. #11

    Standaard

    Je bent lekker bezig Eendje

    Ik zie een vierde deel zeer zeker wel zitten. Realistisch gezien is dit eigenlijk niet mogelijk maar het zou wel het kersje op de al heerlijke taart zijn. Nou heb ik sowieso al een voorkeur voor opvolgers van bekende en succesvolle films mits een groot deel van de originele cast dan ook weer van de partij is.

    Persoonlijk vond ik het derde deel voor een groot stuk minder dan zijn voorgangers. Alleen het eerste en laatste half uur vond ik erg leuk. Maar dat ligt er waarschijnlijk ook aan dat het Western genre me niet vaak erg aanspreekt. Even vanuit mijn eigen fantasie gesproken zou het me erg cool lijken wanneer er in dit vierde deel terug gegaan werd naar de periode 1933-1945: tijdens de opkomst en ondergang van Nazi Duitsland tijdens de tweede wereldoorlog. Lijkt me genoeg komisch materiaal te vinden dan. Bijvoorbeeld Biff als een Duitse generaal, de Delorean omgebouwd naar een tank, dat soort dingen. Denk dat ik me er kostelijk mee zou vermaken

  12. #12

    Standaard

    Erg leuke reacties tot nu toe!

    Jongens...
    Ik heb ook nog tewee andere give-aways die ook wel wat meer deelnemers kan gebruiken.
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...ok-(Duitsland)
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...Mile-steelbook

  13. #13

    Standaard

    Laat ik ook even reageren. Deze 3 delen zijn zo ongelooflijk typerend voor hun tijd dat en deel 4 eigenlijk alleen maar zou kunnen met nieuwe acteurs. Wat bijvoorbeeld mij een leuke verhaallijn lijkt is dat de tijdmachine (in trein of Delorean vorm)gevonden wordt door een vergeten nazaat van Doc in de huidige tijd. En dat die, gebaseerd op de huidige situatie, gaat proberen een tijdreis te maken om zijn vader (Doc) te vinden om te zorgen dat het tijdreizen commercieel uitgebuit kan worden. Die reis kan natuurlijk bomvol verwijzingen naar de originele films zitten en tegelijk ook bomvol verwijzingen naar de huidige tijd. Tevens, omdat de techniek van tijdreizen richting commercie gaat, kan er een leuke actiecomedy van gemaakt worden naar feitelijk elke willekeurige tijd en bijbehorende grap/actie.
    Maar serieus een deel 4, nee voor mij hoeft het niet perse, de trilogie was mooi afgesloten met deel 3.

  14. #14

    Standaard

    Nog maar 1 dag om mee te doen!

  15. #15

    Standaard

    De trilogie was natuurlijk geweldig, al heb ik mijn twijfels of een vierde deel daadwerkelijk van toegevoegde waarde is voor het nu al verlopen verhaal.
    Ik denk als er een vierde deel gemaakt word, dat het dan toch in de geest van hedendaagse technologie word gemaakt (denk aan 3D etc), daarmee krijg je toch een andere film in vergelijking met de klassiekers van toen.
    Mocht het toch gebeuren zullen ze wel met een origineel verhaal moeten komen, die de fans van vroeger aanspreekt en de jeugdige kijkers zou kunnen aanspreken.
    Ik denk dat dit zal moeten gebeuren met bijrollen voor Doc en Marty en inderdaad nieuwe jongere acteurs.
    Al met al denk ik dat een vierde deel leuk zou zijn, al is het alleen maar om wellicht weer een briljante film aan deze trilogie toe te voegen.

  16. #16

    Standaard

    Nee alsjeblieft niet nee, krijg al jeuk als ik eraan denk. Heb altijd al een hekel gehad aan het uitmelken van goede en originele films. Deel 2 en 3 hadden ook niet echt veel toegevoegde waarde aan het origineel, vooral deel 3. In deel 2 wordt eigenlijk alles wat er in het origineel gebeurt is ontkracht. En deel 3 heeft werkelijk waar niks met het origineel te maken.

  17. #17

    Standaard

    Ik had graag uit de hoek gekomen met een unieke mening, maar zoals velen hier zit ik niet te wachten op een vierde Back to the Future. Sterker nog: ik koester deze trilogie als een van de weinige filmfranchise uit de jaren '80-'90 die niet is opgeslokt door de recente epidemie die leidt tot remakes, reboots en late sequels. Het eerste deel blijft een meesterwerk en de overige delen zijn dusdanig waardige opvolgers dat we kunnen spreken van een van de meest consistente filmtrilogieën die daardoor perfect werkt als portaal naar een tijd waarin filmmakers het aandurfden vernieuwend te zijn. Voor een vervolg daarop is geen enkele noodzaak... en daarnaast zit ik er simpelweg niet op te wachten op Shia LaBeouf als Marty McFly te moeten zien.
    Laatst aangepast door Thiver : 26-02-2014 om 18:55

  18. #18

    Standaard

    De winnaar is .... nummer 7!
    Gefeliciteerd Dan G!
    PM me met je gegevens.

  19. #19

  20. #20

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •