De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Elysium Blu-ray Disc powerbuy €12,50 INCL verzendkosten.

    Is er interesse in een powerbuy voor de Blu-ray Disc van Elysium (keepcase)?

    260322.jpg

    Ik verwacht dat de verkoopprijs rond de 12,50 inclusief verzendkosten komt te liggen.
    Moet er wel minimaal 20 bestellen en het is een kortlopende actie, dus moet het snel weten!

    Laat je naam achter als je interesse hebt.

    Deelnemers:

    Erik Onnes 1x
    Langejan 2x
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-02-2014 om 21:23
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #2

    Standaard

    Voor € 12,50 doe ik mee.

  3. #3

    Standaard

    Ik wil er 2 exemplaren hebben van € 12,50 per stuk a.u.b.

  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat deze superdeal niet meer doorgaat, of wel...???

  5. #5

    Standaard

    Met deze belangstelling ben ik ook bang van niet. Maar het kan nog wel, de aktie geldt nog!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Ik woon in België, anders zou het wel een mooie deal zijn geweest voor deze fantastische film.

  7. #7

    Standaard

    Wanneer stop de inschrijving. En weten wij dus of het gaat lukken?

  8. #8

    Standaard

    Ik weet niet of het nog interessant is maar onze lokale FRS heeft Elysium in grote getale binnen gekregen afgelopen week. Ik geloof zo'n 20 exemplaren waarvan er een stuk of 10 gisteren in seal achter de counter stonden. 19,99 maar met 50% korting nu een tientje. Voor zo'n 12,- incl. zou ik er dus wat op kunnen pikken voor liefhebbers?

  9. #9

    Standaard

    Als Ludo Keeris het goed vindt mag Dan G. deze deal van mij best overnemen van mij. Laat maar weten naar wie ik wat over moet gaan maken.

  10. #10

    Standaard

    Ik vind het prima! En dan mag Dan er voor mij ook een meenemen
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Ik wil nog 1 exemplaar Elysium hebben voor € 12,50 want ik zelf heb immers de steelbook versie binnen gekregen, sorry, daarvoor.
    Laatst aangepast door langejan : 20-03-2014 om 00:16

  12. #12

    Standaard

    Ik zal morgenvroeg even de FRS ingaan. Neem er wel een stuk of 5 mee. Seal heeft de voorkeur denk ik?

    Als ik het heb kunnen krijgen dan neem ik via pm wel even contact met jullie op

    Edit:

    Kefke, ik wil best naar België versturen hoor. Is alleen een 1,50 meer dacht ik.

  13. #13

    Standaard

    Voor €12,00 maak je wel €0,56 verlies per pakket want de verzendkosten binnen NL zijn €2,56. Denk niet dat je onder de 100 gram blijft. Verzenden naar België kost dan €5,25

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Voor €12,00 maak je wel €0,56 verlies per pakket want de verzendkosten binnen NL zijn €2,56. Denk niet dat je onder de 100 gram blijft. Verzenden naar België kost dan €5,25
    Met een blu-ray zonder speciale slipcover o.i.d. blijf je gewoon onder de 100 gram hoor.

  15. #15

    Standaard

    Gewoon 3 zegeltjes. Da's voldoende hoor. De bubble enveloppen doen we niet moeilijk over

  16. #16

    Standaard

    Net even contact gehad en ze hadden het stapeltje gesealde exemplaren nog.

    Ik heb nu 4 exemplaren gereserveerd staan. (ook nog eentje via pm).

    Ik neem er wel wat extra mee (als ze hebben) voor eventuele latere gegadigden

    Edit:



    2 extra. Dus mocht er nog iemand zijn die ook een exemplaar wil...

    Zal ze ook even in mijn [TKA] topic zetten voor uiteraard dezelfde prijs.
    Laatst aangepast door Dan G. : 20-03-2014 om 11:04

  17. #17

    Standaard

    Geregeld
    Laatst aangepast door Dan G. : 23-03-2014 om 18:11

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •