De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het Vonnis - Blu-ray

    9200000022219124.jpg

    Voor diegene die al naar Het Vonnis op zoek zijn Media Markt Oostende, Zwijnaarde en Oostakker hebben hem al zeker binnen.

    Oostende : 13.90 EUR
    Zwijnaarde & Oostakker : 12.90 EUR

  2. #2

    Standaard

    Daarnet vastgehad in shop en op backcover staat 1080i... Iemand die em heeft die dit kan bevestigen of het beeld werkelijk 1080i is en het geen typfout betreft?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Daarnet vastgehad in shop en op backcover staat 1080i... Iemand die em heeft die dit kan bevestigen of het beeld werkelijk 1080i is en het geen typfout betreft?
    In het aankoop topic is bevestigd dat deze inderdaad 1080i is. Heb op het punt gestaan deze te kopen, maar dat is de reden dat ik hem voorlopig heb laten liggen. Niet dat ik een betere uitgave verwacht, maar voor een 1080i uitgave wacht ik wel tot deze onder de 10 euro zakt. Niet dat 1080i altijd slecht moet zijn, maar heb voor de rest ook niet al te goede ervaringen met DFW en 1080i is misschien niet het enige probleem met deze uitgave, daarvoor moeten we op een review wachten.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  4. #4

    Standaard

    DFW release, ongeacht kwaliteit, gewoon wachten op de ballenbak! 5 euro.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •