De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Monuments Men, the (Bioscoop)

    Monuments Men, the (Bioscoop)

    George Clooney verzamelt een sterrechtcast om een WOII verhaal te vertellen over het terughalen van gestolen kunst

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 21-02-2014 om 11:20

  2. #2

    Standaard

    Die 6 die jij geeft is nog behoorlijk mild Patrick. De film heeft een score van 34% op rotten tomatoes..........

  3. #3

    Standaard

    Kleine nuance Jeroen, dat is 34% 'fresh' oftewel voldoende. Dus dat kunnen ook 1 op 3 zijn die een 5,5 of meer geven. Bij die 1 op 3 hoor ik. En dat is inderdaad een minderheid, daar heb je een punt
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de film afgelopen zaterdag gezien. Daarvóór had ik al enige recensie gelezen en ging er dus met een "het zal wel niks worden" gevoel naar toe. Toegegeven het is beslist geen kaskraker en had zeker meer verwacht van een "George Clooney" film en toch viel de film me niet tegen. Vermakelijk avondvullend.. Meer inderdaad ook niet. ik zou het een 7 geven.
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •