De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Planes (DVD)

  1. #1

    Standaard Planes (DVD)

    Planes (DVD)

    Een Cars-spinoff met pratende vliegtuigen in plaats van auto's.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-03-2014 om 01:42

  2. #2

    Standaard

    Geen hoogvlieger dus (vergeef ons de woordspeling).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ik vond 'm overigens zo slecht nog niet in vergelijking met de crap die Disney Toons gewoonlijk produceert. Het gegeven is wel 200 % hetzelfde als de eerste Cars-film, en er zit inderdaad geen diepere boodschap in verborgen dan de melige blijf-wie-je-bent van in de meeste dergelijke films. Wie eens échte crap wil zien moet één van die zovele goedkope Braziliaanse mockbusters (Jets, The Little Planes, etc.) ter hand nemen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Ik heb hem ook gezien inmiddels en ik sluit me aan bij deze review.
    Sterker nog, ik vond hem gewoon tegenvallen. Cars was al dusdanig sterke en goed dat een vervolg niet uit kon blijven maar helaas wat vervolg ook niet wat er van verwacht werd.
    Dat er dan een nieuwe komt uit hetzelfde universum, planes dus, was wel te verwachten. Het biedt volgens mij een scala aan mogelijkheden om er een leuk verhaal van te maken en ondanks hetzelfde universum toch origineel te blijven. Helaas niet gelukt dus. Nu maar wachten op Boats of Helicopters

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vond 'm overigens zo slecht nog niet in vergelijking met de crap die Disney Toons gewoonlijk produceert. Het gegeven is wel 200 % hetzelfde als de eerste Cars-film, en er zit inderdaad geen diepere boodschap in verborgen dan de melige blijf-wie-je-bent van in de meeste dergelijke films. Wie eens échte crap wil zien moet één van die zovele goedkope Braziliaanse mockbusters (Jets, The Little Planes, etc.) ter hand nemen.
    Die troep is echt verschrikkelijk om aan te zien.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    maar helaas wat vervolg ook niet wat er van verwacht werd.
    Interessante denkpiste. Volgens mij is na de eerste Cars-film het kamp in twee verdeeld: Cars 2 trok meer de volwassen kaart, met volop te gaan voor een James Bond-parodie. Planes is dan weer voer voor de jongere kijkertjes.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Interessante denkpiste. Volgens mij is na de eerste Cars-film het kamp in twee verdeeld: Cars 2 trok meer de volwassen kaart, met volop te gaan voor een James Bond-parodie. Planes is dan weer voer voor de jongere kijkertjes.
    Klopt maar ik vind zelf de balans tussen het racen, het achterliggende verhaal, Takel's avontuur en dus de film in het geheel eigenlijk te weinig verwoven met deel 1. Er had meer ingezeten denk ik waardoor misschien zelfs een deel 3 nog beter en leuker had kunnen worden. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
    Commercieel had dit concept interessanter geweest:
    deel 1 de kennismaking
    deel 2 de voorbereidingen
    deel 3 de grote ontknoping
    Nu zijn deel 2 en 3 in 1 film gedaan waardoor er consessies aan beide zijn gedaan wat in mijn ogen mindere opvolger heeft gemaakt,

  9. #9

    Standaard

    een vliegtuig is geen vehikel...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  10. #10

    Standaard

    Ik vond en vind em nog steeds vermakelijk. Gezien de reacties bij het oorspronkelijk beoogde publiek doen ze zeker iets goed. Ik denk ook dat wij als volwassenen niet te veel moeten verwachten bij dergelijke verhalen. Vaak begrijpen jonge kinderen juist alle symboliek in bijvoorbeeld de Disney Classics veel minder. Laat ik het zo zeggen: de beoogde doelgroep is zeer enthousiast over deze film en dat doet Disney dan toch weer erg goed. Dan nu lekker cashen met de merchandise. Ik kan een bedrijf als Disney geen ongelijk geven...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •