De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: Yamaha ns-pa40

  1. #1

    Standaard Yamaha ns-pa40

    Ik heb lopen zoeken naar reviews van deze set....en niet echt iets nuttigs kunnen vinden. Ik zit er momenteel aan te denken een Yamahe RX-V375 aan te schaffen (goede reviews over gelezen). Ik heb zelf nu een Yamaha AX-396, met Mission 702e speakers.

    Mijn grootste "angst" is dat mijn muziek minder gaat klinken. Ik wil nu namelijk wel mijn BR speler, Wii U etc op de speakers hebben, maar uiteindelijk is het qua speakers het niet waard als de muziek waar ik naar luister (o.a. Dream Theater) er stukke minder goed uit komt. Ik heb die 702e namelijk "dubbel" aangesloten, LF en HF, en dat geeft een heerlijk geluid.

    Kan iemand iets zeggen over die geluidskwaliteit, of kan ik dan b.v. beter een Soundbar kopen erbij, alleen voor de films? Ik ben qua Films, Game etc geen audiofiel, muziek is het belangrijkste!

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum Marco.

    Met een model als de RX-V375 zal muziek wel minder gaan klinken, omdat dit model nl. een lager uitgangsvermogen en kleinere reserves heeft dan jouw huidige versterker. Wil je een receiver die kwa weergave dichter in de buurt kan komen, dan kun je beter een wat duurder model kiezen zoals de RX-V575 of de RX-A730 als je nog beter wilt. Deze modellen hebben naast een wat hoger uitgangsvermogen bvb ook een mogelijk om de hogere frekwenties van de lagere te scheiden door gebruik te maken van 'bi-amping'.

    Wanneer je voor een receiver kiest zal de weergave dus wat minder goed zijn, maar door de mogelijkheden kan je het net zo mooi laten klinken bij alle bronnen.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 11-03-2014 om 22:10
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •