De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Keuze 3D TV Samsung 46" CMR

    Ik had een vraag, ik zit me af te vragen wat nu wijsheid is. Ik heb een leuke prijs voor een TV gezien, de Samsung UE46F6400, nu heeft 'ie een CMR van 200 Hz (en ik las dat het eigenlijk neerkomt op 100 Hz). Ga ik nu echt minder genieten van de 3D Kwaliteit van Blue Rays? Doe ik er beter aan om voor 400 of 600 Hz modellen te kiezen? Ik weet niet in hoeverre het menselijk oog dit verschil namelijk ziet.

  2. #2

    Standaard

    Als ik jou was zou ik mijn vraag even in dit forum stellen. Dat is speciaal bedoeld voor gebruikers/bezitters van de F-serie van Samsung. De kans is groot dat je daar eerder een antwoord krijgt.
    Laat je niet van de wijs brengen dat het topic alleen maar om de high end-modellen zou gaan. Dat is niet waar.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •