De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Monsters, Inc. R4 Easter Egg!

    Monsters, Inc. de 2 disc deluxe set bevat een easter egg.

    Ga op de 2e disc naar Human's Only.
    Ga naar de Tour
    Druk net zolang op next op je afstandsbediening tot je op je scherm allemaal deuren ziet verschijnen. Een aantal hiervan bevat een paar korte stukjes uit de film en 1 is een "behind the scenes" bij Pixar.
    Hier wordt je verwelkomd (You've found our easter egg!) dus dan weet je dat je goed zit.
    Dit easter egg bevat een aantal schetsen van Pixar medewerkers met voorstellen hoe ze de grote hal van het Pixar gebouw nog meer kunnen gebruiken. Erg grappig allemaal.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  2. #2

    Standaard

    Ik neem aan dat de R2 versie dit ook wel heeft. Ik zal effe checken en dit dat opnemen in ons easter egg overzicht.

  3. #3

    Standaard

    Heb zelf niks kunnen ontdekken heb net meteen ff gekeken na het lezen van deze post omdat hij er toch nog in zat maat kon niks ontdekken.
    Misschien wel alleen bij de R4 versie?
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  4. #4

    Standaard

    Heb een bevestiging gehad van iemand met de regio 2 disk. Wellicht doe je iets niet helemaal goed?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •