Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Airwolf op blu-ray 14-04-2014!

    Ik moest vooral hard lachen toen ik deze set tegenkwam:

    Amazon UK

    Seizoen 1-3. Nu schijnt er nog een vierde seizoen te zijn met andere hoofdrolspelers. (Gelukkig) zit deze er niet bij, want dat seizoen had schijnbaar andere acteurs, en maakte gebruik van overgebleven scenes uit de voorgaande seizoenen.

    Als kind vond ik dit een erg vermakelijke serie. Stiekem ben ik wel benieuwd hoe de restauratie eruit ziet
    Maar ik vermoed dat als ik dit nu ga kijken de teleurstelling groot is.

    Zijn er echt mede forumleden die dit gaan kopen? Al is 72 pond nog wel erg prijzig...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  2. #2
    Laatst aangepast door Werner : 26-03-2014 om 11:45
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Oeps... ben iets te recursief bezig
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Héél gevaarlijk Werner, link in een draadje dat naar hetzelfde draadje verwijst. Hiermee creëer je "loop" en kan het ganse forum plat op zijn gat trekken

    Volg Nyarlathotep wel, vroeger ook naar deze gekeken, maar een herkijk zou wel eens serieus kunnen tegenvallen. Misschien komt deze er toch wel eens in, als de prijs een stuk gunstiger is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #6

    Standaard

    Verbeterd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Nu nog the A-Team en MacGyver

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Nu nog the A-Team en MacGyver
    Vergeet je Knight Rider met Michael Knight & KITT niet?

  9. #9

    Standaard

    en Magnum PI ....

  10. #10

    Standaard

    Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan. Wat dacht je van Mork & Mindy en Charlie's Angels?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Heh, ik had toch écht gezocht of hier al een topic over was...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #12

    Standaard

    Airwolf stak vandaag in mn brievenbus.

    Fantastische HD transfer qua beeld en geluid. Origineel 4:3 beeldratio (en da's maar goed ook). AVC encode voor het beeld (aan gemiddeld iets van 20 tot 30 Mbps per aflevering) en DTS-HD MA 2.0 voor het geluid (klinkt soms echt ongelooflijk)
    Bij elk seizoen steekt er ook een boekje met fotos en een samenvatting van elke aflevering.
    Enig minpunt geen ondertitelingsspoor dus je kan maar beter die oren goed openhouden

    Verplichte kost voor de fans.

  13. #13

    Standaard

    Aan de andere kant had ik er toch graag het 4e seizoen er bij gehad (Als ik de box zou kopen, ik heb zelf trouwens alle seizoenen op dvd), omdat het toch bij de 1e 3 seizoenen hoort, ook al zijn er enkele wisselingen in de cast.

    Het lijkt mij dat als je een serie koopt, dat je hem dan zo compleet mogelijk wil hebben.

    Of vergis ik me nu?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Aan de andere kant had ik er toch graag het 4e seizoen er bij gehad (Als ik de box zou kopen, ik heb zelf trouwens alle seizoenen op dvd), omdat het toch bij de 1e 3 seizoenen hoort, ook al zijn er enkele wisselingen in de cast.

    Het lijkt mij dat als je een serie koopt, dat je hem dan zo compleet mogelijk wil hebben.

    Of vergis ik me nu?
    Het lijkt me moeilijk om van tape een HD transfer te maken... want alleen 1 tem 3 zijn op film opgenomen. Seizoen vier was tape.
    Trouwens qua kwaliteit is het vierde seizoen pure bagger als we hier eerlijk zijn. Ik denk niet dat er fans rouwig gaan zijn dat dit seizoen er niet bijstak.

    Hier zijn nog wat screenshots voor mensen die het verschil willen zien tussen de DVD en Blu-ray versie : http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...1&postcount=92

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Trouwens qua kwaliteit is het vierde seizoen pure bagger als we hier eerlijk zijn. Ik denk niet dat er fans rouwig gaan zijn dat dit seizoen er niet bijstak.
    Typisch een geval waarbij de 'kwaliteit' van het vierde seizoen die van de andere drie naar beneden trekt. Bij mij is Airwolf geëindigd bij seizoen 3. Neh!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vergeet je Knight Rider met Michael Knight & KITT niet?
    Komt uit in japan op 27/11:


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Komt uit in japan op 27/11:


    Holy fuck! Remastered waarschijnlijk? Hopelijk toch ook hier of ergens anders in de EU !

  18. #18

    Standaard

    Lijkt me de moeite niet. Knight Rider, Airwolf en al dat soort series staan gewoon op Netflix. En ik verwacht niet dat dat de kwaliteit nu ineens zo ontzettend opgepoetst wordt dat het interessant wordt om zoiets te kopen. Knight Rider set ziet er wel mooi uit.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Lijkt me de moeite niet. Knight Rider, Airwolf en al dat soort series staan gewoon op Netflix. En ik verwacht niet dat dat de kwaliteit nu ineens zo ontzettend opgepoetst wordt dat het interessant wordt om zoiets te kopen. Knight Rider set ziet er wel mooi uit.
    Er zijn nog altijd mensen (zoals ik) die geen boodschap hebben aan Netflix en dergelijke. Ik ben verzamelaar en heb liever een fysiek product dat van mij is. Streaming heeft niets meer met verzamelen te maken.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Holy fuck! Remastered waarschijnlijk? Hopelijk toch ook hier of ergens anders in de EU !
    Weinig kans. Columbo is er ook al een hele tijd op blu-ray te verkrijgen, maar nog steeds geen nieuws over een eventuele release in EU of USA. Op Universal zelf zullen we alvast niet hoeven te rekenen. De enige kans is dat een onafhankelijk label er iets in ziet om het op de markt te brengen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Er zijn nog altijd mensen (zoals ik) die geen boodschap hebben aan Netflix en dergelijke. Ik ben verzamelaar en heb liever een fysiek product dat van mij is. Streaming heeft niets meer met verzamelen te maken.
    Snap ik. Ben ook een verzamelaar als mijn beurs het toelaat. Alleen zie ik voor mijzelf persoonlijk niet zo de waarde van een aanschaf op dvd of BR. Leuk als ze weereens voorbij komen op tv maar voor mij is er weinig herkijkwaarde. Dat bedoel ik met: staat op Netflix. ALS ik het nogeens wil zien kan dat, maar ik zou hieraan geen euro uitgeven voor een dvd of BR. Heeft ook te maken met de vaste formule van iedere aflevering van die series. Bijv bij Battlestar Galactica (2003) moet ik mijzelf tegenhouden om die niet aan te schaffen (omdat ik het geld niet heb). Komt doordat die serie veel dynamischer is en daardoor voor mij veel meer herkijkwaarde heeft. Ik noem maar een voorbeeld.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Weinig kans. Columbo is er ook al een hele tijd op blu-ray te verkrijgen, maar nog steeds geen nieuws over een eventuele release in EU of USA. Op Universal zelf zullen we alvast niet hoeven te rekenen. De enige kans is dat een onafhankelijk label er iets in ziet om het op de markt te brengen.
    Jammer, die Japanse box is veel te duur om te importeren, prijs zonder shipping is al rond de €350. Ik ben grote fan van jaren 80 & 90 TV shows & zou het zeker aanschaffen mits het hier uitkomt op BD. NetFlix heb ik ook geen boodschap aan omwille van zelfde reden als dligneel.

  23. #23
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Wow...
    Moeilijk te geloven dat dat dezelfde man is. Idd: wow..

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •