De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Time Machine (1960) 8 juli op BR

    Kwam net deze tegen:

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Ti...Blu-ray/56158/

    Eindelijk op Blu-Ray

  2. #2

    Standaard

    Goede film, jammer van de lelijke cover.
    Ik heb zelf nog de UK dvd liggen met originele poster artwork als cover. Die is echt prachtig.
    Komt er zeker in op bLu!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Volgens "Beaver" regiovrij en volgens Bluray.com en Amazon regio A. Was het niet zo dat WBrs altijd regiovrij produceerde ?.
    De cover doet inderdaad geen recht aan deze klassieker en zou je eerder verwachten op de remake uit 2002. De screenshots zien er echter
    heel fraai uit, dus wordt (mits regiovrij) een zekere aanschaf.

  5. #5

    Standaard

    Ik wou de versie uit 2002 met Guy Pearce en Samantha Mumba anders nog wel graag op HD zien...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Volgens "Beaver" regiovrij en volgens Bluray.com en Amazon regio A. Was het niet zo dat WBrs altijd regiovrij produceerde ?
    Dat doen ze ook. Op Blu-ray.com staat "region A (B,C untested). Dat betekent dat ze nog niet getest hebben of de disc daadwerkelijk regiovrij is, maar zoals gezegd ALLE uitgaves van Warner Bros. zijn regiovrij. Amazon is in principe geen betrouwbare bron voor regiocodes. Er staat regio A omdat de Blu-ray is uitgebracht in een regio A-land.

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dvdcompare geeft ook aan dat deze regiovrij is, zoals inderdaad alle Warner uitgaves.

    http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=28051
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •