De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sherlock (TV-serie BBC) (alle seizoenen)

    De eerste drie seizoenen van deze Britse TV-serie zijn nu in Nederland exclusief bij bol.com verkrijgbaar in één box. Tenminste, dat suggereert de afbeelding.



    Ook geeft de productpagina aan dat het in totaal om 4 discs gaat. Ik ging ervan uit dat dit een fout was en dat het 6 discs zouden moeten zijn, zoals bij de Engelse versie.

    Ik heb deze uitgave vandaag van bol.com ontvangen en ga deze weer terugsturen (iets wat ik zelden doe overigens)

    De verpakking komt niet overeen met bovenstaande afbeelding. Je krijgt geen box of digipak en evenmin een slipcover, zoals je zou verwachten, maar een standaard dikke Amaray keepcase met slechts drie (!) Blu-ray schijfjes, voor elk seizoen één.
    Dat betekent 270 minuten (4,5 uur) op 1 Blu-ray disc. Dat gaat nooit goed, lijkt me. Ik heb de schijfjes niet eens bekeken, want dit zegt me genoeg. Ik ga de UK-versie bestellen, want daar staat ieder seizoen in ieder geval op twee BD50-discs.

    De uitgave is overigens van Dutch Film Works (sic!)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De eerste drie seizoenen van deze Britse TV-serie zijn nu in Nederland exclusief bij bol.com verkrijgbaar in één box. Tenminste, dat suggereert de afbeelding.



    Ook geeft de productpagina aan dat het in totaal om 4 discs gaat. Ik ging ervan uit dat dit een fout was en dat het 6 discs zouden moeten zijn, zoals bij de Engelse versie.

    Ik heb deze uitgave vandaag van bol.com ontvangen en ga deze weer terugsturen (iets wat ik zelden doe overigens)

    De verpakking komt niet overeen met bovenstaande afbeelding. Je krijgt geen box of digipak en evenmin een slipcover, zoals je zou verwachten, maar een standaard dikke Amaray keepcase met slechts drie (!) Blu-ray schijfjes, voor elk seizoen één.
    Dat betekent 270 minuten (4,5 uur) op 1 Blu-ray disc. Dat gaat nooit goed, lijkt me. Ik heb de schijfjes niet eens bekeken, want dit zegt me genoeg. Ik ga de UK-versie bestellen, want daar staat ieder seizoen in ieder geval op twee BD50-discs.

    De uitgave is overigens van Dutch Film Works (sic!)
    En wat was het formaat van de case? Blu-ray of DVD? Want ik heb de indruk dat DFW er een trend van aan het maken is om 1 type case te gebruiken voor alles waar meer dan 2 schijven in moeten. Een Dikke DVD Case waarin de schijven gestapeld zijn (dus geen tray's) en welke gebruikt wordt voor zowel blu-ray uitgaven als DVD uitgaven. Bij de DVD uitgaven staat dit dan een beetje dom in de kast, maarja. Unsere Muttere, Unsere Fatere op Blu-ray is zo een geval.

    Ik heb zelf trouwens de UK box van 1-2, komt als twee amaray's in een slipcover (box) en 2 discs per seizoen.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  3. #3

    Standaard

    Waarom zouden daar nu 6 discs in zitten als je weet dat de single uitgaven telkens 1 disc hadden. Waar trouwens niks mis mee was.

  4. #4

    Standaard

    Hier http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=7565 is men in ieder geval lovend over het beeld en geluid van het 3e seizoen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    En wat was het formaat van de case? Blu-ray of DVD? .
    Het is wel een Amaray-case, met een enkele tray, in Blu-ray formaat, dat gelukkig wel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waarom zouden daar nu 6 discs in zitten als je weet dat de single uitgaven telkens 1 disc hadden. Waar trouwens niks mis mee was.
    Het eerste en derde seizoen zijn inderdaad 1-disc uitgaven, het tweede seizoen zou (volgens bol.com) uit 2 discs bestaan, dus de 'box' met de seizoenen 1 t/m 3 zou dan inderdaad uit minimaal 4 discs moeten bestaan. Niet dus.
    Aangezien de UK-uitgaven per seizoen 2 Blu-rays bevatten had ik dat ook hier verwacht. Op de site van Dutch Film Works is echter amper informatie over hun producten te vinden.
    Overigens is de UK-uitgave ook geen digipak, maar een dunne kartonnen flutdoos die drie losse Amaray-cases bevat. Zie dit filmpje.

    Nee, het klopt, ik heb de discs niet in mijn speler gehad, dus misschien heb ik in dit geval te snel geoordeeld. Maar 4,5 uur op 1 disc proppen lijkt me teveel van het goede. Op een kleiner beeldscherm zal dat niet zo opvallen, maar sinds ik een wat groter scherm heb vallen imperfecties in het beeld veel sneller op. Dan heb ik meer vertrouwen in de UK-versie, al mis je dan Nederlandse ondertitels.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Hier http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=7565 is men in ieder geval lovend over het beeld en geluid van het 3e seizoen.
    Die had ik inderdaad al gelezen, maar ik heb de laatste tijd wat moeite met de recensies op deze site (sorry Werner). Mijn ervaringen en hun beoordelingen lopen nogal uiteen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Geen probleem Marcel. Maar ik neem die kritiek wel mee en zal er de redacteurs op aanspreken. Ik heb spijtig genoeg niet de praktische gelegenheid om alle beweringen zelf te staven. Niets houdt je intussen tegen om mjin redacteurs op hun beoordelingen aan te spreken, in principe staat er bij elke review een link waar je de bespreker op kan contacteren.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •