Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.

Discussie: Fargo(2014)

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Klopt, staat ook in een van de links een paar berichten hierboven. Op zich wel een goede ontwikkeling, True Detective doet dit ook. Denk dat je daardoor dit soort series langer interessant kunt houden. Hoe goed dit eerste seizoen ook was van Fargo, dit had je niet over meerdere seizoenen kunnen rekken en het toch boeiend houden.
    Ik ben toch bang dat ik de serie minder vind met andere personages en ander verhaal, vooral Billy en natuurlijk Martin zijn/waren gewoon geweldig.

  2. #27

    Standaard

    Ik hoop dat ze in seizoen 2 (en ik hoop ook dat deze er komt) het verhaal van Lou Solverson gaan vertellen. Hier wordt in het eerste seizoen al enkele keren naar verwezen. De winter van 1979 waarin de dode lichamen zich opstapelden en Lou voor de eerste keer een huis bewaakt, niet voor een wie maar voor een wat. Iets dat niet die nacht kwam maar kort daarna. Lijkt mij wel interessant.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  3. #28

    Standaard

    Lijkt me ook wel interessant!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Ik hoop dat ze in seizoen 2 (en ik hoop ook dat deze er komt) het verhaal van Lou Solverson gaan vertellen. Hier wordt in het eerste seizoen al enkele keren naar verwezen. De winter van 1979 waarin de dode lichamen zich opstapelden en Lou voor de eerste keer een huis bewaakt, niet voor een wie maar voor een wat. Iets dat niet die nacht kwam maar kort daarna. Lijkt mij wel interessant.
    Ik had er nog niet zo over nagedacht, maar nu ik jou stukje zo lees, lijkt mij dat een goed idee. Het zou echter wel leuk zijn als je halverwege het 2e seizoen pas zou realiseren dat dat het verhaal is.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  5. #30

    Standaard

    Weet iemand al iets over de DVD/bluray release ?

  6. #31

    Standaard

    Een van de betere nieuwe series van 2014. Doet de film Fargo eer aan.

  7. #32

    Standaard

    Hele mooie serie. Aan het begin telkens de tekst "gebaseerd op waargebeurde verhaal... namen vanwege privacy veranderd etc." is toch onzin? of heb ik het verkeerd? Bij de tiende aflevering is het bijna science fiction geworden.

  8. #33

    Standaard

    Zover ik weet is het inderdaad niet echt gebeurd, bij de film deden ze dit ook, misschien daarom dat ze het doen, maar ben niet zeker.

  9. #34

    Standaard

    Op 22 september breng fox (MGM) de serie uit op blu-ray in de UK… Wie weet met nederlandse subs ? :P

  10. #35

    Standaard

    Deze serie zal ik wel kopen, maar niet voor volle pot, duurt toch nog maanden / jaren voor ik het weer kijk.

    Seizoen 2 is bevestigd!

    En vertelt inderdaad het verhaal van Lou! Geweldig!
    Maar denk toch niet dat ze seizoen 1 kunnen overtreffen.

  11. #36

    Standaard

    Las het ook net (klik). Goed nieuws! Zou ook wel erg jammer zijn als zo'n goede serie na een seizoen al moest stoppen.

  12. #37

    Standaard

    Ben blij met de aankondiging van een 2e seizoen...........

  13. #38

    Standaard

    Ik vond seizoen 1 vooral erg goed vanwege de acteurs. Dat deze nu anders zijn is jammer. Even aankijken, maar ben wel benieuwd.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Ik vond seizoen 1 vooral erg goed vanwege de acteurs. Dat deze nu anders zijn is jammer. Even aankijken, maar ben wel benieuwd.
    Is wel een beetje jammer inderdaad................vooral Billy Bob Thornton speelde echt geweldig. Maar de hele cast was prima.
    Ik zou het wel tof vinden als ze voor het volgende seizoen William H. Macy zouden nemen. Maar dat doen ze denk ik niet

  15. #40

    Standaard

    Na 2 afleveringen gestopt. Ligt niet aan de geweldige acteurs (Thornton, Freeman), maar aan het lage tempo icm weinig boeiende inhoud en gebrek aan sfeer wat mij trekt.

  16. #41

    Standaard

    Het ietwat langzame tempo draagt juist sterk bij aan de sfeer, het geeft een mooi kijkje in de gemoedelijke sfeer van het stadje.
    En dan komt de grote tegenstelling met de gebeurtenissen, die in gang gezet worden met de toevallige ontmoeting van Thornton en Freeman, des te harder aan.
    Sneller en meer flitsend had totaal niet gepast bij de serie, die heel goed ook de sfeer van de film pakt.

    Zeker één van de beste series van 2014 imo.

  17. #42

    Standaard

    waarom staat er dan iedere keer dat het waargebeurd is ? wat is het nut om het te vermelden als het volgens jullie niet zo is ? geweldigde serie overigens.

  18. #43

    Standaard

    Ik vond dit, weet niet of het de echte reden is, ben ook niet 100% zeker dat het niet op echte gebeurtenissen is gebaseerd, maar had toch al paar keer gelezen dat het niet gebeurd is:
    "the Coen brothers have admitted as such. The "disclaimer" intro was marketing, nothing more".

  19. #44

    Standaard

    dit vind ik dan wel erg misleidend en zwak.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    dit vind ik dan wel erg misleidend en zwak.
    Blijkbaar niet jou soort humor dan. Prachtig toch, die laatste zin "At the request of the survivors, the names have been changed. Out of respect for the dead, the rest has been told exactly as it occurred." .

    Kijk eens hier, misschien kun je er dan om lachen. En ja, dit betreft de film, maar het grapje is hetzelfde.

  21. #46

    Standaard

    Ik vond die zin ook grappig, maar ik was niet zeker of het grappig bedoeld was haha, geweldige serie.

  22. #47

    Standaard

    Zojuist seizoen 1 afgekeken. Wat een geweldige serie zeg! Was vooraf sceptisch in hoeverre dit kon concurreren met de geweldige film, maar de serie is qua sfeer, karakters en humor zo ontzettend in lijn met de film. Echt een must-see!

  23. #48

    Standaard

    Dit weekend de UK blu-ray gekeken en was genieten!

  24. #49

  25. #50

    Standaard

    het 2e seizoen is fantastisch begonnen ! maar kan iemand mij uitleggen of het verhaal nou echt waargebeurd is ? seizoen 2 begint ook met het bericht dat het waargebeurd is.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •