De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gebogen TV-schermen ("curved screens"): vloek of zegen?

    Hier een interessant artikel over de praktische voor- en nadelen van gebogen TV-schermen, de zgn "curved screens", t.o.v. de traditionele vlakke schermen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dit artikel - i.v.m. een artikel hier straks - al uitgebreid gelezen.
    Mijn mening is dat het gewoon een marketingstunt is. Op de CES 2014 zijn heel veel curved-modellen getoond. Soms van immense grote. Tja, hoe hang je dat op? We hebben niet allemaal (lees: vrijwel niemand) een woonkamer als een gemiddelde showroom!
    Kan het op zicht best wel mooi vinden - esthetisch dan -, praktisch lijkt het me iig.niet. Daarnaast heb ik deze feature nooit gemist en zelfs bij het grote - curved - IMAX-scherm , in de Pathe Arena, valt het me niet eens op. Ik hol er niet voor naar de winkel.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 06-05-2014 om 16:01
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Ik zie compleet het nut niet in.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •