De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 2 gekleurde lijnen in samsung led tv

    Hallo,

    Ik heb sinds kort 2 vreemde gekleurde lijnen in mijn samsung led tv.
    De eerste lijn kwam ergens een maand geleden opduiken toen ik tv zat te kijken. al snel kwam er ook een 2de lijn bij in mijn tv (de onderste). dit zit toch wel wat een beetje in de weg en ik vroeg mij af of jullie wisten wat dit is of wat er aan mankeert? De tv is sinds maart dit jaar uit garantie. Ik heb wel de indruk dat de lijnen verkleuren op bepaalde achtergrondkleuren op sommige achtergronden zie je ze bijna niet. de lijnen lopen een beetje meer door dan de helft van de tv, dus bijna de hele breedte van de tv zo'n lijn.
    De tv is een UE40D6500VSXXN LED TV.

    ps: de lijnen zijn aanwezig op iedere bron.
    foto 1.jpgfoto 3.jpg

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb dit ook wel eens op een heel klein lcd-scherm in mijn keuken, maar die is ruim 10 jaar oud. Ondanks dat de garantie is verlopen, zou ik toch even contact opnemen met de serviceafdeling van Samsung. Dit zou zomaar een defect kunnen zijn die buiten het garantietermijn valt. Ik denk ook niet dat dit te verhelpen of zelfs te repareren is. Het mag eigenlijk niet zo snel voorkomen.

    Zijn er geen magnetische velden in de buurt?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Allereerst bedankt voor de reactie zal denk ik inderdaad eens contact opnemen met samsung. over die magnetische velden, zou ik niet weten, mijn front left staat er 1m van en mijn front right staat er verder van en een kast er tussen. mijn center (wharfedale diamond 10.CM) staat langs onder in de tv kast die open is, en dan een plank ertussen met mijn receiver, en dan mijn tv. maar denk wel dat die luidsprekers magnetisch afgeschermd zijn...

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Denk ook niet dat dit de oorzaak is. Bij mij is het een verticale lijn en komt sporadisch voor, maar zoals gezegd is dit een oud en klein scherm. Wel toevallig ook een Samsung.

    Succes!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •