Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 63 van 63 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Tsja, als je de VHS-box al hebt, kan ik me indenken dat je twijfelt deze DVD-versie te kopen. Het is inderdaad niet een hele grote verbetering. Behalve dat de beeld en geluidskwaliteit van DVD natuurlijk beter is en ook niet verslechterd.

  2. #52

    Standaard

    De box was destijds iets van 230 gulden, niet echt goedkoop. Wel en gemiste kans om het niet 5.1 te maken. S & M is wel 5.1 en dat klinkt nog steeds als een van de besten. Jammer dus, en ga em dus ook niet vervangen.

  3. #53

    Standaard

    s en m was toch gewoon dolby surround? heb wel cunning stunts die is wel 5.1. geluid is echt super gewoon.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #54

    Standaard

    Dennis Kuijper
    s en m was toch gewoon dolby surround? heb wel cunning stunts die is wel 5.1. geluid is echt super gewoon.
    S&M is inderdaad "gewoon dolby surround" 5.1 & 2.0

  5. #55

    Standaard

    voor liefhebbers van metallica? die hebben die vhs box al lang!!
    De video bestond uit 3 stuks die alle helemaal gevuld waren. hier kan je veel unieke nummers op vinden, zoals de ebow gitaar van james, acoustische gitaar op de unforgiven, drum solo lars<>james.

    dit moet je gewoon hebben, nadeel dat ik dan nogmaals de cd's erbij koop. nou ja pech dan maar die slijt ik dan wel aan een andere fan.

    Maar reken er maar zeker op dat deze ook gewoon in r2 uitkomt.

    Greetz Tjeerd
    Why can't people just be people?

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Td5
    voor liefhebbers van metallica? die hebben die vhs box al lang!!
    De video bestond uit 3 stuks die alle helemaal gevuld waren. hier kan je veel unieke nummers op vinden, zoals de ebow gitaar van james, acoustische gitaar op de unforgiven, drum solo lars<>james.

    dit moet je gewoon hebben, nadeel dat ik dan nogmaals de cd's erbij koop. nou ja pech dan maar die slijt ik dan wel aan een andere fan.

    Maar reken er maar zeker op dat deze ook gewoon in r2 uitkomt.

    Greetz Tjeerd
    Ik heb de VHS-box nooit gekocht, omdat hij zo ontzettend duur was en ik heb altijd iets tegen videobanden kopen gehad (kwaliteit gaat zo snel omlaag). Een vriend van me had hem, dus daar heb ik hem gezien. Toch heb ik vaak op het randje gestaan om hem te kopen. Gelukkig nooit gedaan, want nu heb ik de DVD-set

    (wel 10 jaar jaloers geweest op die vriend )

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger


    S&M is inderdaad "gewoon dolby surround" 5.1 & 2.0
    en ook orkest 2.0 vergeet die mooie en leuke optie niet!

    greetz tjeerd
    Why can't people just be people?

  8. #58
    Creepingdeath
    Guest

    Standaard Binge Purge

    Hallo iedereen,
    als er iemand is die toevallig zijn box (vhs of dvd regio 2) wil verkopen dan wil ik hem wel graag hebben.
    inthorn_erik@hotmail.com
    alvast bedankt
    groetjes
    erik

  9. #59

    Standaard

    Hmm .. denk dat ik ook eens voor de box moet gaan daan

    Anyway, ik snap niet hoe je kan verwachten dat die DVD's 5.1 zijn.
    Hopen JA, verwachten NEE.

    Die meuk is ergens begin '80 opgenomen, denk je dan echt dat er genoeg materiaal voorhanden is om er 5.1 van te mixxen ?
    Lijkt mij niet, tenzijn ze dus waanzinnig de sporen uit elkaar gaan zitten trekken enzo.

    Heb vanochtend nog DiscI van de 3-CD in de auto geluisterd (moest ff afkicken van FoR :P ) klinkt erg goed hoor :Y)

    Eens ff kijken waar deze set allemaal te koop is

    =[EDIT]=
    Oeps .. handig om eerst ff de datum te checken
    Edit2:
    Hmm .. materiaal is toch nog nieuwer, maar 2.0 was IMHO iig te verwachten.

    Bij Metallica.com is zelf ook wat info te vinden:

    Live Sh*t: Binge & Purge Box Set - DVD

    Price $59.98

    Release Date: 1993

    This legendary box set features more than 8 hours of live Metallica and is now available on three CDs and two DVDs in a more compact version of the original, designed to fit your CD or DVD collection - and at a very special price!

    The Shows:
    3 CDs - Sports Palace, Mexico City, Mexico, February 25, 26, 27 & March 1, 2, 1993

    DVD 1 - Sports Arena, San Diego, CA, January 13, 14, 1992

    DVD 2 - Seattle Coliseum, Seattle, WA, August 29, 30, 1989

    Special DVD Features:
    Complete original 72-page full-color book is included on DVD 2; view, zoom and make screensavers with your computer’s dvd-rom, or view on your tv with your dvd player.

    The Packaging:
    The three CDs and two DVDs will be contained in a double-width jewel box, held inside a cardboard slipcase that replicates the look of the original box. The package is designed to fit in CD bins.
    /me gaat eens ff zoeken naar een echte DVD box versie, want een CD-box versie staat niet leuk bij de andere Metallica DVD's :P
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  10. #60

    Standaard Re: Binge Purge

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Creepingdeath
    (vhs of dvd regio 2)
    Volgens mij is hij enkel op regio 1 verkrijgbaar (en VHS natuurlijk)

  11. #61

    Standaard

    De VHS was inderdaad alleen als NTSC nog te verkrijgen, maar nu ook al niet meer. En de DVD is heel moeilijk aan te komen, en dan ook alleen maar als R0 NTSC formaat.



    me gaat eens ff zoeken naar een echte DVD box versie, want een CD-box versie staat niet leuk bij de andere Metallica DVD's
    Er is maar één versie van deze box en die heeft het formaat van een dikke CD. Dus die past prima tussen de rest van je CD's :wink:
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    De VHS was inderdaad alleen als NTSC nog te verkrijgen, maar nu ook al niet meer. En de DVD is heel moeilijk aan te komen, en dan ook alleen maar als R0 NTSC formaat.



    me gaat eens ff zoeken naar een echte DVD box versie, want een CD-box versie staat niet leuk bij de andere Metallica DVD's
    Er is maar één versie van deze box en die heeft het formaat van een dikke CD. Dus die past prima tussen de rest van je CD's :wink:
    - Het is dus regio 1 en niet 0, dit weet ik zeker aangezien ik hem zelf ook heb.

    - De Dubbel-CD hoes zit in een Kartonnen hoes ter grootte van een DVD, past dus ook prima tussen de dvd`s

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    - Het is dus regio 1 en niet 0, dit weet ik zeker aangezien ik hem zelf ook heb.

    - De Dubbel-CD hoes zit in een Kartonnen hoes ter grootte van een DVD, past dus ook prima tussen de dvd`s
    Je hebt gelijk, het is Regio 1, maar de box is vierkanter dan een DVD-doos. Pas eigenlijk overal tussen :wink:
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •