Pagina 24 van 25 EersteEerste ... 14202122232425 LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 618 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Zwakke poging tot humor. En dan ben ik een brabo (en PSV-er)

  2. #577
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Twente weer drie punten aftrek. Zo begint het wel wel een beetje op een soort competitievervalsing te lijken, of het nou terecht is of niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #578

    Standaard

    Het wordt nu echt gevaarlijk, bij een derde puntenstraf komt de licentie in gevaar.
    Het zou wat zijn, een club als Twente die wordt opgeheven wegens wanbeheer.
    Ze blijven voorlopig uit de degradatiezone, maar nog drie punten eraf en de poppen zijn aan het dansen. De sfeer zal zover onder nul zijn gezakt dat ik de ploeg niet veel punten meer zie pakken.

  4. #579

    Standaard

    PSV kampioen, maar dat is geen verrassing. De spanning zit dit jaar onderin.

    De eerste krankzinnige uitslag van de dag is binnen wat dat betreft: GA Eagles winnen bij Feyenoord, 0-1

    Heracles voor tegen PEC Zwolle (vriendendienstje in de maak?), NAC voorlopig nog op punt-koers (één punt) in Amsterdam.

  5. #580

    Standaard

    Voilà:

    Feyenoord - GA Eagles 0-1
    Heracles - PEC 2-0
    Ajax - NAC 0-0

    De kleintjes roeren zich ...

  6. #581

    Standaard

    Rustig hier met de berichten over PSV ☺.

    Was Ajax kampioen stond er denk ik wel wat meer over.

  7. #582
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waarschijnlijk wel, maar toch PSV en PSV-supporters gefeliciteerd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Waarschijnlijk wel, maar toch PSV en PSV-supporters gefeliciteerd.
    Dank je wel Claudio .

    Wat ik trouwens super mooi vind van de heren, en absoluut mooi voor de jongen :

    PSV'ers vieren feest met ernstig zieke Sem


    Jeffrey Bruma en Adam Maher geven de kampioensschaal ook even aan de ernstig zieke Sem

    Een mooi moment zaterdagavond. Vlak nadat PSV de 22e landstitel uit de geschiedenis in de wacht had gesleept, maakten de spelers een bijzonder gebaar richting de de ernstig zieke Sem uit Vorstenbosch.

    De PSV'ers zochten Sem, die langs de zijlijn vanuit zijn bed de kampioenswedstrijd tegen sc Heerenveen (4-1 zege) bekeek, op. De pas 16-jarige jongen vecht een hevige strijd tegen leukemie.

    Mede dankzij FC Robinstijn, een organisatie die voetbalwensen in vervulling laat gaan, en Stichting Ambulance Wens kon Sem het duel bijwonen. De prachtge avond werd voor hem bekroond met de kampioensschaal en een knuffel van zijn PSV-helden.

    Bron : Telegraaf.nl

    Ernstig zieke Sem uit Vorstenbosch deelt in kampioenschap PSV


    Het is voor weinigen weggelegd, de echte kampioensschaal vasthouden. Maar Sem Hendriksen uit Vorstenbosch mocht zaterdagavond, even nadat PSV landskampioen was geworden, het zilverwerk aanraken.

    Het waren de PSV-spelers Adam Maher, Jeffrey Bruma en Jeroen Zoet die na het laatste fluitsignaal met de schaal richting de hoek van het stadion renden. Daar lag Sem, die lijdt aan leukemie, in een groot bed. De Vorstenbosschenaar werd geknuffeld en ging met de spelers en de kampioenstrofee op de foto.
    De gebeurtenis werd live uitgezonden op Fox Sports. "Hier hoort even gepaste stilte bij", zei analyticus Toine van Peperstraten toen hij het moment zag.

    Bron : BrabantsDagblad.nl

    En ook nog een artikel hier : http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...psv-vasthouden

    Ik vind het kampioenschap heel mooi, maar het moment van de avond was dit aangrijpende warme gebaar.

    Als je dit doet, heb je een heel warm hart.

    Groot groot Respect voor de spelers van mijn club PSV, die met dit gebaar deze jongen zoveel vreugd hebben bezorgd.






  9. #584
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heel mooi gebaar inderdaad, maar toch moet je dan meteen denken aan al die anderen kinderen die terminaal ziek zijn en ook van de club houden. Maar dat maakt het gebaar natuurlijk niet minder en je kan niet iedereen een hart onder de riem steken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #585

    Standaard

    Klopt Claudio, maar het feit dat ze het doen is TOP.

  11. #586
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    FF een quote van Frank van vanmiddag...

    ''Het is verdomme schitterend weer. Kom hier twintig minuten van te voren. Ga wat doen. Jullie komen allemaal sjokkend aanlopen. Wat hebben jullie een zwaar leven... Je moet blij wezen dat je dit kunt doen! Binnen zestien jaar is het over, als je geluk hebt. Het moet vanuit hier komen (wijzend naar zijn hart, red.). Dat heb ik vorige week ook al gezegd'', schreeuwde De Boer...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Rustig hier met de berichten over PSV ☺.

    Was Ajax kampioen stond er denk ik wel wat meer over.
    My two cents, zonder dat ik het PSV misgun ofzo want ze zijn terecht kampioen geworden dit jaar.. ik heb me bijzonder lopen irriteren aan het gedrag van een merendeel van de PSV spelers dat na het einde van de wedstrijd meer bezig was met het maken van selfies en het showen van hun tatoeages. Dat de club hier geen protocol voor heeft afgesproken is echt schandalig. Philips zal ook wel blij zijn dat een aantal spelers al lopend naar het bordes hun shirt uit trokken.

  13. #588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    My two cents, zonder dat ik het PSV misgun ofzo want ze zijn terecht kampioen geworden dit jaar.. ik heb me bijzonder lopen irriteren aan het gedrag van een merendeel van de PSV spelers dat na het einde van de wedstrijd meer bezig was met het maken van selfies en het showen van hun tatoeages. Dat de club hier geen protocol voor heeft afgesproken is echt schandalig. Philips zal ook wel blij zijn dat een aantal spelers al lopend naar het bordes hun shirt uit trokken.
    Het zijn jonge jongens en haantjesgedrag is jonge jongens eigen, vooral als ze succesvol zijn. De één heeft het natuurlijk wat meer dan de ander, extraverte types als een Memphis of een Clasie zijn wat dat betreft wat nadrukkelijker aanwezig dan een Maher of Klaassen, wat introverter types.

    Als er maar gepresteerd wordt, zit ik niet met die dingen.

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Het zijn jonge jongens en haantjesgedrag is jonge jongens eigen, vooral als ze succesvol zijn. De één heeft het natuurlijk wat meer dan de ander, extraverte types als een Memphis of een Clasie zijn wat dat betreft wat nadrukkelijker aanwezig dan een Maher of Klaassen, wat introverter types.

    Als er maar gepresteerd wordt, zit ik niet met die dingen.
    Het is 't op de verkeerde manier 'voeden' van de ego's van heel jonge jongens. Op de lange termijn kan dat heel verkeerd uitpakken (Balotelli). Spelers als Xavi en Iniesta heb ik nooit dit soort dingen zien doen. Ibrahimovich heeft ook zijn kuren, maar heeft dit soort dingen ook niet echt gehad toen ie die leeftijd had. Laat ik het zo stellen: Het kan alleen tegen je werken.

    Desalniettemin: PSV is de zeer terechte kampioen. Geen speld tussen te krijgen.
    Laatst aangepast door gompier : 22-04-2015 om 12:03

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Het zijn jonge jongens en haantjesgedrag is jonge jongens eigen, vooral als ze succesvol zijn. De één heeft het natuurlijk wat meer dan de ander, extraverte types als een Memphis of een Clasie zijn wat dat betreft wat nadrukkelijker aanwezig dan een Maher of Klaassen, wat introverter types.

    Als er maar gepresteerd wordt, zit ik niet met die dingen.
    Nou, ik ben voor PSV. Maar ik ga toch echt zowat over mijn nek als bijv. Bruma ZELF het publiek gaat lopen uitdagen om te zingen: "Wij zijn niet bang want BRUMA is er bij". En dan meteen daarna Rekik met zo'n zelfde actie. Dan heb je jezelf echt hoog zitten. En idd die selfies enz. ..: tijd dat iemand die egos weer eens op hun plek zet. Want al zijn Depay, Willems Guardado en Wijnaldum er straks niet meer bij, dan blijft er maar een matig elftalletje over. Moet nog zien of Rekik en Bruma nog zo staan te juichen voor zichzelf als ze links en rechts voorbij gelopen worden omdat de ballen op het middenveld niet meer tegen worden gehouden oid.

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Nou, ik ben voor PSV. Maar ik ga toch echt zowat over mijn nek als bijv. Bruma ZELF het publiek gaat lopen uitdagen om te zingen: "Wij zijn niet bang want BRUMA is er bij". En dan meteen daarna Rekik met zo'n zelfde actie. Dan heb je jezelf echt hoog zitten. En idd die selfies enz. ..: tijd dat iemand die egos weer eens op hun plek zet. Want al zijn Depay, Willems Guardado en Wijnaldum er straks niet meer bij, dan blijft er maar een matig elftalletje over. Moet nog zien of Rekik en Bruma nog zo staan te juichen voor zichzelf als ze links en rechts voorbij gelopen worden omdat de ballen op het middenveld niet meer tegen worden gehouden oid.
    Met dat laatste kan ik het wel eens zijn. Wat die selfies betreft: vrijwel iedereen maakt ze tegenwoordig, en bijna overal, dus het zou vreemd zijn mochten voetballers het na het behalen van een kampioenschap niet doen. Ik ben er geen liefhebber van (ik maak nooit selfies), maar ik sta er niet van te kijken en zit er ook niet echt mee. De zelfverheerlijking van Bruma en Rekik die je signaleert, gaat natuurlijk wel verder. Maar ik heb ook een onderscheid gemaakt tussen meer extraverte en meer introverte, bescheiden types. Xavi en Iniesta (door gompier genoemd) lijken me nu typisch zulke bescheiden types die je niet gauw op dit soort gedrag zult betrappen. Maar zij zijn eerder uitzonderingen, voetballers zijn eerder extrovert en belust op aandacht.

    Ik neem aan dat Memphis vertrekt en hij is feitelijk onvervangbaar. Een gelijkwaardige vervanger kun je nooit naar Eindhoven lokken, het is dus zaak een piepjong talent aan te trekken (in de hoop dat je 2-3 jaar met hem kan werken) of het geld slim te besteden door er diverse spelers voor te kopen (de verdediging zou ook wel wat versterking kunnen gebruiken). Als Wijnaldum vertrekt zou ik Maher naar zijn positie (en rol) doorschuiven en er een degelijke middenvelder bijkopen. Ik heb het idee dat Willems nog een jaar blijft.

  17. #592

    Standaard

    Natuurlijk noem ik die namen niet zomaar. Ja, het zijn jongens met een totaal ander karakter. Belangrijker: Ze hebben alles gewonnen (meerdere CL's, 2x EK, 1x WK) en staan al jarenlang aan de top. Iets waarvan Rekik (ik lag dubbel hoe hij zichzelf voor löl zette zondag) en Depay (hoe hij met pers praat na afloop van wedstrijd hoeft ie in Engeland echt niet te flikken) van kunnen dromen, maar doen alsof ze al bereikt hebben. Wat dat betreft zou PSV ook naar Barca kunnen kijken, waar over algemeen karakters goed worden gemanaged. Zoals ik ook al zei: Het kan alleen tegen je werken. Voorbeeld daarbij is dus Balotelli. Gozer is 24 (!) en heeft zich door zijn gedrag gewoonweg onmogelijk gemaakt bij elke club waar hij gespeeld heeft. Die heeft zoveel talent, maar door zijn gedrag is zijn carrière op deze manier nog maar een paar jaar waard. Voorland voor jonge jongens, die denken dat ze zich zo moeten/kunnen gedragen.
    Laatst aangepast door gompier : 22-04-2015 om 23:43

  18. #593

  19. #594

    Standaard

    Meer dan 30 miljoen euro opstrijken voor een speler die eigenlijk een matig seizoen heeft gedraaid: knap gedaan van PSV! Ik had Depay eerder op 12 tot 15 miljoen ingeschat. Ben heel benieuwd hoe hij zich staande houdt bij Manchester volgend seizoen. Eigenlijk had hij nog twee jaar moeten rijpen in Eindhoven, maar ja, als die jongens ergens anders geld als water kunnen verdienen: geef ze eens ongelijk. Of het sportief gezien een juiste keuze is, zal moeten blijken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #595
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Denk dat hij zo de beste keuze heeft gemaakt. Louis kent hem goed en de kans is groot dat hij daar dus slaagt, vermoed ik. Maar wat een geld heeft Manchester er voor over en wat een druk zal dat op hem leggen, alhoewel, er lopen daar zat (te) dure spelers rond die nog weinig tot niets hebben laten zien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Denk dat hij zo de beste keuze heeft gemaakt. Louis kent hem goed en de kans is groot dat hij daar dus slaagt, vermoed ik. Maar wat een geld heeft Manchester er voor over en wat een druk zal dat op hem leggen, alhoewel, er lopen daar zat (te) dure spelers rond die nog weinig tot niets hebben laten zien.
    Wat een geld : dat valt toch wel mee als je kijkt naar hoe ze afgelopen seizoen met geld gesmeten hebben? Depay is nog maar 21, heeft volop potentie, kan nog worden doorverkocht en is al zn hele leven gewend aan de druk van het moeten presteren. Gewoonweg omdat hij altijd de beste was. Dat ie daardoor bij PSV ook maniertjes heeft gekregen laten we maar buiten beschouwing. Maar ik denk dat ALS hij ergens problemen krijgt, dat het daarmee is. Maar dan zijn er daar genoeg vedetten die hem op zn PIEP geven zo van: jij mag bij PSV de ster zijn geweest: hier ben je (nog) niemand.

  22. #597
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het einde van de Nederlandse competitie is gekomen en gelukkig ging het hier en daar nog ergens om. PSV kampioen, maar dat is al bijna nieuws van gisteren. AZ gefeliciteerd met de derde plek, wat toch best wel een verrassing was. Feyenoord-supporters zijn niet te benijden. Alles nog in eigen hand hebben en het dan toch nog zo weggeven... Zij zijn dus nog niet helemaal klaar. Wel een vreemd seizoen, met flinke tegenvallers zoals bijvoorbeeld Ajax. Dat ze met het vertoonde spel toch nog tweede staan is een wonder en wellicht wel extra wrang voor Feyenoord. 2015 was voor FC Twente een jaar om heel snel te vergeten... Maar toch ook een paar leuke meevallers gezien zoals PEC Zwolle die de lijn alleen maar doorzet. Cambuur die soms het leukste voetbal speelde. FC Dordrecht degradeert, maar doet dat vandaag met een waardig afscheid tegen een Ajax die... Tja, wat deed die eigenlijk...

    De laatste dag is ook altijd wat weemoedig. Hoe slecht, vervelend of juist leuk het ook was... Het is voorlopig even afgelopen. Dit jaar geen voetbalzomer...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #598

    Standaard

    Eigenlijk vind ik dat wel prettig zo, een zomer zonder WK of EK! Ben die overdaad aan voetbal zo langzamerhand wel een beetje zat. Overigens: Feyenoord heeft toch nog alles in eigen hand? Ze moeten gewoon de play-offs winnen. Moet lukken, lijkt me. Hoe was het ook al weer in Rotterdam: "Geen woorden, maar daden"? Laat het dan maar eens zien. Bovendien een meevaller voor de penningmeester, die play-offs.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #599

    Standaard

    Helaas geen 3e geworden, maar wel in de Kuip en in de Arena 4 keer gescoord!! Nu de play-offs nog winnen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #600
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vitesse behoorde dit jaar tot de smaakmakers. Altijd leuk voetbal gespeeld en ze hebben zich eigenlijk te weinig beloond. Maar in deze vorm zullen grote kans hebben de play-offs te winnen, maar de bal is nog altijd wel rond...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 24 van 25 EersteEerste ... 14202122232425 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •