Pagina 4 van 25 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 618 worden weergegeven.
  1. #76
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niks idd.. Voor hetzelfde geld schiet hij hem er feilloos in...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #77

    Standaard

    Er valt niemand iets te verwijten. Die jongens hebben volgens mij allemaal hun stinkende best gedaan.

    Geen wereldkampioen maar wel een prima resultaat

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Er valt niemand iets te verwijten. Die jongens hebben volgens mij allemaal hun stinkende best gedaan.

    Geen wereldkampioen maar wel een prima resultaat
    Precies, en met veel jonge jongens die hebben een schat aan ervaring opgedaan.

    De spelers van Feyenoord hebben maar een week vrij omdat ze aan het eind van de maand al voorronde CL hebben.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Heeft het AD een andere wedstrijd gezien gisteren?!: http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/a...in-mager.dhtml

    Cillessen een 7,5 geven terwijl hij geen enkele redding had en geen 1 penalty pakte, Blind die alles fout deed en duidelijk tekort komt een 6 en dan BMI een 5 omdat hij geel kreeg nadat Blind door Messi was gedold en hij dit met een overtreding moest oplossen, werkelijk waar belachelijk! Van Gaal had ook een onvoldoende verdiend, had De Jong en Blind eruit moeten laten en Janmaat en Clasie op moeten stellen. Dan had je veel meer dreiging en voetballend vermogen in het elftal gehad. Vlaar de eerste penaltie laten nemen is ook waanzin, dat moet een zekerheidje zijn zoals bijvoorbeeld Huntelaar, Kuijt of Robben.
    Lijkt alsof je je Feyenoord bril op had gister Wim Cillessen had weinig te doen maar pakte wel enkele goede mogelijkheden van Argentinië, zoals de vrije trap van Messi in de eerste helft.
    Nederland was gisteren machteloos, moe gespeeld misschien door de heftige potten tegen Mexico en Costa Rica? Ben trots op hoe ver ze zijn gekomen, erg belangrijk ook voor het Nederlandse voetbal (wederom). Van mij mag Duitsland Argentinië volledig in de pan hakken, de Duitsers verdienen de wereldtitel.

  5. #80

    Standaard

    Duitsland wereldkampioen, maar Lionel Messi is gekozen tot beste speler van het WK.

    SCHANDALIG die keuze.

  6. #81

    Standaard

    Duitsland is de terechte winnaar, al ben ik benieuwd wat Nederland tegen het Duitsland van vandaag had kunnen doen.
    Messi als beste speler is inderdaad een blamage, maar goed. Het was een mooi WK!!

  7. #82

    Standaard

    Feyenoord heeft z'n 1e wereldaankoop binnen dit seizoen Boulahrouz hoe verzinnen ze het daar, hij komt dan wel transfervrij, maar zal wel een salaris hebben van om en nabij de miljoen.
    Feyenoord miljoenen rijker maar straks een elftal hebben staan dat in de buurt komt van een RKC, gaat een heerlijk seizoen worden .....

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Feyenoord heeft z'n 1e wereldaankoop binnen dit seizoen Boulahrouz hoe verzinnen ze het daar, hij komt dan wel transfervrij, maar zal wel een salaris hebben van om en nabij de miljoen.
    Feyenoord miljoenen rijker maar straks een elftal hebben staan dat in de buurt komt van een RKC, gaat een heerlijk seizoen worden .....
    Boulahrouz zal echt geen miljoen verdienen, gemiddelde salaris bij Feyenoord ligt rond de 5 ton, sterkhouders verdienen daar weer ruim boven (vorig seizoen Mathijsen en Pelle). Persoonlijk sta ik neutraal in deze aankoop, je moet van Boularhouz niet hetzelfde als Janmaat verwachten maar een man uitschakelen en een stukje ervaring achterin brengen moet hij zeker wel kunnen.

    Met de verkoop van BMI, Janmaat en Pelle toch mooi 25 miljoen binnengekomen. Plus De Vrij brengt 35 miljoen! Benieuwd wie naast Boularhouz en Dost de volgende aankoop wordt, hopelijk een goede rechtsbuiten en een creatieve middenvelder. Dit zou dan de opstelling worden:

    Hahn

    Boulahrouz, Van Beek, Mathijsen, Kongolo

    Clasie, Immers/Aankoop, Vilhena

    Schaken/Aankoop, Dost, Boetius

    Boetius kan ook op 10 en dan Manu op linksbuiten. Bepalend wordt het niveau van de aankopen anders wordt het lastig om Europees verder te komen. Al zal dat geen ramp zijn, het feit dat de club weer gezond is is op dit moment het belangrijkst!
    Laatst aangepast door wimv : 14-07-2014 om 14:52

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Boulahrouz zal echt geen miljoen verdienen, gemiddelde salaris bij Feyenoord ligt rond de 5 ton, sterkhouders verdienen daar weer ruim boven (vorig seizoen Mathijsen en Pelle). Persoonlijk sta ik neutraal in deze aankoop, je moet van Boularhouz niet hetzelfde als Janmaat verwachten maar een man uitschakelen en een stukje ervaring achterin brengen moet hij zeker wel kunnen.

    Met de verkoop van BMI, Janmaat en Pelle toch mooi 25 miljoen binnengekomen. Plus De Vrij brengt 35 miljoen! Benieuwd wie naast Boularhouz en Dost de volgende aankoop wordt, hopelijk een goede rechtsbuiten en een creatieve middenvelder. Dit zou dan de opstelling worden:

    Hahn

    Boulahrouz, Van Beek, Mathijsen, Kongolo

    Clasie, Immers/Aankoop, Vilhena

    Schaken/Aankoop, Dost, Boetius

    Boetius kan ook op 10 en dan Manu op linksbuiten. Bepalend wordt het niveau van de aankopen anders wordt het lastig om Europees verder te komen. Al zal dat geen ramp zijn, het feit dat de club weer gezond is is op dit moment het belangrijkst!
    Europees verder komen?
    Feyenoord gaat niet eens Europees voetbal halen met deze selectie of verwacht Van Geel CL met het aantrekken van schopper en rode kaart verzamelaar Boulahrouz?
    Voor de ervaring wordt er geroepen en ja joepie we zijn schuldenvrij en wat krijgt dat hondstrouwe legioen ervoor terug afdankertjes of spelers die op hun retour zijn en Bas Dost is sowieso
    een mindere uitvoering van Pelle ook nog is met een gebrekkige techniek + dat hij aanvoer nodig heeft of verwacht jij dat Schaken voor de sublieme voorzetten gaat zorgen?

    Ik zie liever berichten verschijnen dat Kongolo voor 4 jaar heeft bijgetekend.
    Laatst aangepast door edwin01 : 14-07-2014 om 18:13

  10. #85

    Standaard

    En niet te vergeten het schandalige nieuws dat Dracula Suarez gekocht is voor ongeveer 97 miljoen euro door Barcelona.

    Het is schandalig dat zo'n club met een megaschuld van weet weet ik hoeveel, nog mag voetballen, en uberhaupt nog zoveel kan en mag uitgeven.

    Zulke praktijken maken het voetbal kapot, en zulke teams zouden niet meer mogen spelen, zolang ze de financien niet op orde hebben.

  11. #86

    Standaard

    Toch voldoet Barcalona aan het FFP(Financial Fair Play), alleen is de Spaanse bond niet zo streng als die van ons wat betreft de licentie. Plus dat zij wel heel veel inkomsten hebben en dan kunnen je schulden automatisch hoger zijn en dan is ook nog eens de ene schuld de andere niet...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #87

    Standaard

    Ja ok, maar meer dan 400 miljoen schuld???? Is geen kattenpis hoor.

    Ik blijf het raar vinden : Ze zouden voldoen aan het FFP, maar ze hebben wel vele honderden miljoenen schuld

    Er zou echt eens goede regelgeving voor moeten komen, want hierdoor word de gezonde club wel kapot gemaakt.

    Het zou gewoon niet moeten kunnen : Zo veel schuld en toch zoveel uit mogen en kunnen geven.

    Zulke clubs worden gewoon geholpen door de heren van de prostaatclub Fifa
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-07-2014 om 11:31

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Nog niet veel animo hier voor het WK? Hoe schatten we onze kansen in? Ik heb er eerlijk gezegd wel vertrouwen in. Denk niet dat er veel landen zijn waar we echt voor onderdoen. Brazilië en Duitsland, misschien Spanje, maar daar geef ik ons ook wel goede kansen tegen. De spelers waar het daar om draait hebben hun beste jaren naar mijn idee wel achter de rug, bovendien hebben vrijwel alle spelers een ellelang seizoen in de benen.
    Zat ik er toch niet zo ver naast... Jammer dat van Gaal van Persie niet heeft laten staan tot de strafschoppen en Krul erin bracht voor Cillissen, en een beetje dom om Vlaar de eerste pingel te laten nemen. Verder prima WK gespeeld en mogen we best tevreden zijn.

    [edit]Kuijt op links was ook niet zo verstandig tegen Argentinië, daar had hij beter Kongolo weg kunnen zetten, denk ik.
    Laatst aangepast door DanielC. : 15-07-2014 om 15:35
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  14. #89

    Standaard

    Erg jammer trouwens dat al die WK spelers van Feyenoord in 1 keer weg gaan (behalve Kongolo dan waarschijnlijk). Het zou toch mooi zijn als die gasten nog iets langer zouden blijven en Feyenoord nog iets mooiers zouden geven dan een goed bank saldo. Zo oud zijn ze nog niet, waarom niet nog 1 of 2 jaar wachten.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  15. #90

    Standaard

    Als het gemiddelde salaris bij Feyenoord 5 ton is en je kunt ergens anders misschien wel 2 miljoen verdienen.........zou jij dan niet gaan ?

  16. #91

    Standaard

    Mwoah, ik weet het niet. Ik snap wel dat het heel aantrekkelijk is, dat zou ik zelf ook hebben. Aan de andere kant heb je nog zo veel jaren voor je waar je goed kan verdienen. Bovendien als je als sportmannen samen iets neer kan zetten bij een ploeg als Feyenoord is dat ook wat waard naar mijn mening. En als je dan op je 24e/25e naar een topclub kan met ook wat meer garantie op speeltijd, prima toch? Ik denk dat als je wat meer in jezelf investeert je daar later de vruchten van plukt. Volgens mij is de lijst met mislukkingen van jonge spelers in het buitenland langer is dan de succesvolle.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #92

    Standaard

    ADO Den Haag komt in Chinese handen. Als dat maar goed gaat.
    http://www.goal.com/nl/news/5317/ek-...chinese-handen
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #93

    Standaard

    Wat een slap Feyenoord zeg, belooft weinig goeds met al die spelers die vertrokken zijn de laatste tijd.

  19. #94

    Standaard

    Gaan we hier verder met het komende seizoen, of wordt er een nieuw topic aangemaakt, aangezien deze over het WK gaat?.

    Anders kan dat (WK 2014) er wel af lijkt me
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-07-2014 om 21:46

  20. #95
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Pagina 4, dus dit is al een nieuw topic. WK halen straks wel weg!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #96

    Standaard

    Basaçikoglu en Wilkshire naar Feyenoord. Nog een bejaarde voor in de verdediging... Ging gister al zo lekker met Mathijssen en Boulahrouz. Wilkshire mocht trouwens weg bij Dinamo Moskou omdat Manolev zijn plek had overgenomen...

  22. #97

    Standaard

    Wij zijn geabonneerd op het Algemeen Dagblad en al sinds woensdag staan er iedere dag van die jammerverhalen in over Feyenoord en dat het dit jaar niets gaat worden omdat er opeens zoveel spelers weggaan. Wat een gezeur, zeg! Eén wedstrijd verloren en de return moet nog gespeeld worden, maar nu gooien ze al de handdoek in Rotterdam. Waar is die club van niet lullen maar poetsen gebleven ("geen woorden, maar daden")? Je kunt je overigens afvragen wat Feyenoord überhaupt in de Champions League te zoeken heeft. De Europa League is voor hun status een veel beter platform op dit moment.

    Eerst waren ze in Rotterdam zo apetrots dat er zoveel Feyenoord-spelers in het Nederlands elftal stonden. En nu die zich vorig seizoen en op het WK een beetje in de picture gespeeld hebben en dus een carrièrestap kunnen maken, gaat men in Rotterdam nu klagen dat er opeens zoveel spelers weggaan. Nu ervaren ze daar eens wat Ajax en PSV al seizoenen lang doormaken tijdens de transferperiodes. Kom op, zeg, in voetbal draait het tegenwoordig alleen maar om geld. Een voetbalclub is een bedrijf geworden dat financiëel gezond moet zijn. En Martin van Geel is gewoon een moderne manager die op de centen moet letten.

    Clubsentimenten spelen bij de spelers allang niet meer. Die gaan daarheen waar ze meer kunnen verdienen, ook al krijgen ze nu al 10x meer dan de gemiddelde werknemer in Nederland (die daar bovendien veel harder en langer voor moet werken). Dat de kans groot is dat ze vervolgens in het buitenland op de bank of op een zijspoor raken, realiseren ze zich nu niet. Voorbeelden hiervan te over.

    De Feyenoord-jeugdopleiding wordt de laatste twee jaar zo geprezen, en terecht, denk ik. Nu is er een uitgelezen kans voor hun om te laten zien of dat terecht is. Je kunt je alleen afvragen of Fred Rutten de ideale trainer is om zulke jonge spelers in te passen en te begeleiden.

    Er is nog ruim een maand om eventueel nog nieuwe spelers aan te trekken, dus tijd genoeg, denk ik zo. En vooral geen paniekaankopen doen, daar heb je helemaal niets aan. Ze hebben alleen de pech dat de Nederlandse competitie zo idioot vroeg begint in een seizoen waarin geen EK of WK plaatsvindt. Eind augustus was als competitiestart vroeg genoeg geweest. Maar dat terzijde.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #98

    Standaard

    Clasie wil ook al weg bij Feyenoord, zucht....

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    Clasie wil ook al weg bij Feyenoord, zucht....
    Ajax schijnt belangstelling voor hem te hebben ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #100

    Standaard

    Zo zeg, PEC Zwolle flikt het weer! Had ik toch niet verwacht. Ajax mist blijkbaar toch de internationals nog heel erg.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 4 van 25 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •