Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 222 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik vind hem echt spuuglelijk.
    Ik weet het ook nog niet met deze film.
    Cast is top (al hoop ik niet dat bv Luna in de film zijn eigen accent heeft), de aliens en droids zien er top uit, het verhaal zie ik ook wel zitten......maar de algehele looks van de film: daar zet ik vraagtekens bij. Het ziet er niet uit als Star Wars. Qua locaties niet (een tropisch paradijs met palmbomen á la The Blue Lagoon ) en de sfeer die de beelden uitstralen.

    Absoluut nog niet overtuigd.
    Dat ik de poster wel kan waarderen komt denk vanuit mijn liefde voor Halo.[Game]

    Verder ben ik het 100% met je eens.

    Een groot meh ! gevoel heb ik bij de beelden.

  2. #77

    Standaard

    Die poster is dat fan-made ? Uhh..
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 15-07-2016 om 19:56

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die poster is dat fan-made ? Uhh..
    I wish....
    Het is de officiële (die met gejuich werd begroet).

    Zoveel goede artiesten....en dan dit...

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik vind hem echt spuuglelijk.
    Ik weet het ook nog niet met deze film.
    Cast is top (al hoop ik niet dat bv Luna in de film zijn eigen accent heeft), de aliens en droids zien er top uit, het verhaal zie ik ook wel zitten......maar de algehele looks van de film: daar zet ik vraagtekens bij. Het ziet er niet uit als Star Wars. Qua locaties niet (een tropisch paradijs met palmbomen á la The Blue Lagoon ) en de sfeer die de beelden uitstralen.

    Absoluut nog niet overtuigd.
    Nou, vind ik dit eigenlijk wel goed om te lezen. Zo komt er misschien nog wat verassends of verfrissends naar voren in de film. Even weer wat anders dan iets wat de die hard fans vantevoren al tevreden stemt.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, vind ik dit eigenlijk wel goed om te lezen. Zo komt er misschien nog wat verassends of verfrissends naar voren in de film. Even weer wat anders dan iets wat de die hard fans vantevoren al tevreden stemt.
    Los van alle 'verfrissingen' is het onlogisch als het qua stijl niet aansluit op de rest van de reeks,

    Overigens heeft Weng Jiang een behoorlijke spoiler verklapt in het panel.
    Hier kun je het specifieke fragment zien (klikken op eigen risico) https://twitter.com/AlbertChessa/sta...87669290471424

  6. #81

    Standaard

    De trailer is inmiddels gelekt. (enorm slechte kwaliteit en half zichtbaar.....maar de laatste shot/scene is onmiskenbaar) https://vid.me/nUmJ

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het ziet er niet uit als Star Wars. Qua locaties niet (een tropisch paradijs met palmbomen á la The Blue Lagoon )
    Ik vind dit juist goed. Het gaat hier om een complete galaxy. Natuurlijk zijn er ook dit soort planeten.
    Ik vind TFA te gek maar na Tatooine, Endor en Hoth kregen we vergelijkbare planeten te zien (Jakku, Takodana en Starkiller Base).

  8. #83
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De poster doet me enigszins denken aan een level uit de oude Battlefront II game. Voor de rest mag het van mij ook wel eens een opfrisbeurt krijgen qua settings. Deze film beschouw ik ook als wat het is. Een spin off. Het kan me dus alleen meevallen straks.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Los van alle 'verfrissingen' is het onlogisch als het qua stijl niet aansluit op de rest van de reeks
    Waarom zou dit onlogisch zijn? Het is een heel ander, nieuw verhaal met andere, nieuwe karakters met andere, nieuwe achtergronden, belangen en doelen. Dus waarom zou een andere stijl niet aan kunnen sluiten? Het speelt zich af in dezelfde wereld met genoeg aspecten die het herkenbaar maken lijkt me. Maar ik heb wel eens zin in iets anders want verhalen in de stijl in de rest van de reeks zijn er genoeg, namelijk de 7 films die er nu zijn.

  10. #85

    Standaard

    En met alle respect, maar Star Wars 1 t/m 3 zijn ook heel anders qua stijl en sfeer dan delen 4 t/m 6, dus...
    Zo'n eenheid vormt het geheel al niet, vind ik dan tenminste. Voor een spin-off zou het dan nog minder een punt moeten zijn.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Waarom zou dit onlogisch zijn? Het is een heel ander, nieuw verhaal met andere, nieuwe karakters met andere, nieuwe achtergronden, belangen en doelen. Dus waarom zou een andere stijl niet aan kunnen sluiten? Het speelt zich af in dezelfde wereld met genoeg aspecten die het herkenbaar maken lijkt me. Maar ik heb wel eens zin in iets anders want verhalen in de stijl in de rest van de reeks zijn er genoeg, namelijk de 7 films die er nu zijn.
    Het speelt zich vlak voor ANH af. Het einde van de film zou luttele minuten voor het begin van ANH zijn.
    Ja, dan zou het onlogisch zijn als het opeens een heel andere stijl is. (ik heb het nu over met name het visuele)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    En met alle respect, maar Star Wars 1 t/m 3 zijn ook heel anders qua stijl en sfeer dan delen 4 t/m 6, dus...
    Zo'n eenheid vormt het geheel al niet, vind ik dan tenminste. Voor een spin-off zou het dan nog minder een punt moeten zijn.
    Daarvoor zijn genoeg verklaringen (1-2-3 speelt zich enkele decennia af voor 4-5-6, de staat van de galaxy is anders (vrede (of 'more civilized' zoals iemand zegt) vs oorlog)

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het speelt zich vlak voor ANH af. Het einde van de film zou luttele minuten voor het begin van ANH zijn.
    Ja, dan zou het onlogisch zijn als het opeens een heel andere stijl is. (ik heb het nu over met name het visuele)
    Nog steeds niet mee eens, want het blijft het verhaal van andere karakters e.d. En vwb het visuele, ik denk dat niemand zit te wachten op een film die anno nu wordt gemaakt in de stijl van de jaren 80 toen ANH werd gemaakt. Dus wat dat betreft hoeven ze voor mij niet aan te sluiten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Daarvoor zijn genoeg verklaringen (1-2-3 speelt zich enkele decennia af voor 4-5-6, de staat van de galaxy is anders (vrede (of 'more civilized' zoals iemand zegt) vs oorlog)
    Mwah, vind ik zelf geen sterke argumenten. Je ziet duidelijk verschil in de tijdperken in welke de films werden gemaakt, de eerst gemaakte trilogie is technologisch veel minder hoogstaand en het ziet er allemaal wat ouder uit dan in de tweede die veel meer gestroomlijnde schepen heeft e.d. Het is een beetje opgelost door wat ouder uitziende Star Destroyers in Ep 3 toe te voegen, maar verder vind ik het op zich onlogisch dat een later tijdperk ouder uitziende schepen heeft, als je kijkt naar de chronologie van het verhaal. In principe hadden Ep 4-6 nog wel wat moderene zaken kunnen hebben uit Ep 1-3, net zoals nu gebeurt met Ep 7 met sUllen en schepen uit Ep 6. Uiteindelijk is het allemaal logisch want Ep 1-3 zijn veel later gemaakt dus de CGI was veel beter. Maar als deze stijlen al niet aansluiten dan mag Rogue One ook wel afwijken tov Ep 4.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 17-07-2016 om 14:03

  13. #88

    Standaard

    (De meeste) fans wel.
    Maar goed, de Massassi tempel, de outfits van de stormies, rebels (de fraaie tijdrithelmen), en personages als Mon Mothma (zelfde actrice), Jan Dodonna (en de terugkerende Jimmy Smits als Bail Organa) sluiten -gelukkig- wel naadloos aan. Dr. Evazan heeft blijkbaar een cameo.

    5 maanden nog. My wallet is ready.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mwah, vind ik zelf geen sterke argumenten. Je ziet duidelijk verschil in de tijdperken in welke de films werden gemaakt, de eerst gemaakte trilogie is technologisch veel minder hoogstaand en het ziet er allemaal wat ouder uit dan in de tweede die veel meer gestroomlijnde schepen heeft e.d. Het is een beetje opgelost door wat ouder uitziende Star Destroyers in Ep 3 toe te voegen, maar verder vind ik het op zich onlogisch dat een later tijdperk ouder uitziende schepen heeft, als je kijkt naar de chronologie van het verhaal. In principe hadden Ep 4-6 nog wel wat moderene zaken kunnen hebben uit Ep 1-3, net zoals nu gebeurt met Ep 7 met sUllen en schepen uit Ep 6. Uiteindelijk is het allemaal logisch want Ep 1-3 zijn veel later gemaakt dus de CGI was veel beter. Maar als deze stijlen al niet aansluiten dan mag Rogue One ook wel afwijken tov Ep 4.
    Tja. Geen zin om hier zelf een heel verhaal neer te kwakken, dus ikheb het voor je gegoogled:

    There are many reasons for Lucas doing it this way and they do make sense but as with everything about SW you have to dig down a few levels before you get to the parts that make it understandable. One of the biggest reasons it was done that way was to show the contrast between the Old Republic and The Empire. Remember in ep IV when Obi-Wan was giving Luke his father's lightsabre ... he said "an elegant weapon for a more civilized day". The Old Republic era was all about "style" not "functionality" ... the glam ... the glitz ... kind of like Hollywood these days. The Empire was a totalitarian dictatorship that didn't give a damn about their "subjects" having good things as long as the "important" people had what they needed ... kind of like the Republican party right now. Showing the cultural difference between the Old Republic and the Empire was one of the biggest reasons for the difference you see in the two trilogies.

    Another thing to point out was that in the OT (ep 4 - 6) we never see any of the "mainstream" planets. In the OT you have Tatooine, Dagobah, Bespin, Yavin IV, and the forest moon of Endor. All of these planets are "outer rim" planets that are less "sophisticated" than the planets we see in the prequels. That was another major reason for showing the differences in the two trilogies ... to show the huge gap between the "haves" and the "have nots" of the SW galaxy under the two different forms of government.

  15. #90

    Standaard

    Leuk verhaal hoor, maar het komt bij mij over alsof men een reden heeft gezocht waarom de mooie, gestroomlijnde CGI schepen konden worden gebruikt. Ik bedoel, die lightsaber die Obi Wan geeft en die als voorbeeld wordt gebruikt als een "elegant wapen" is ook een soort antieke staafmixer met een paar batterypacks erop geplakt. Niet echt een voorbeeld van de "glam and glitz" zoals het men wil noemen.

  16. #91

    Standaard

    Zo denk ik er ook over. Vrij zwak verhaal. Het feit dat je de reden achteraf extern moet zoeken, zoals wordt gesteld, en het dus niet zo makkelijk uit de film zelf kunt halen vind ik ook niet erg sterk en overtuigend. De verschillen in stijl zitten hem voor mij vooral in andere zaken (bijv. cinematografie, cgi etc.) dan de argumenten waarmee ze de films aan elkaar trachten te lijmen, die meer inhoudelijk zijn. Ze maken zich er zo wel wat makkelijk vanaf als je het mij vraagt en het wekt op mij de indruk dat ze naar redenen hebben lopen zoeken om hun keuzes te kunnen rechtvaardigen. Het heeft volgens mij vooral met de tijd te maken waarin de films zijn gemaakt. En als je er wel in mee zou gaan, dan vind ik het alsnog niet goed geslaagd en uitgevoerd. Maar daar zal ik vast de enige niet in zijn
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Leuk verhaal hoor, maar het komt bij mij over alsof men een reden heeft gezocht waarom de mooie, gestroomlijnde CGI schepen konden worden gebruikt. Ik bedoel, die lightsaber die Obi Wan geeft en die als voorbeeld wordt gebruikt als een "elegant wapen" is ook een soort antieke staafmixer met een paar batterypacks erop geplakt. Niet echt een voorbeeld van de "glam and glitz" zoals het men wil noemen.
    Tja. Leuk verhaal hoor, maar laat lightsabers nu net iets zijn wat geen massaproductie is (elke Jedi bouwt zijn eigen saber) en hierdoor al 'eeuwen' ongeveer hetzelfde zijn.

    Maar goed, prima dat jullie er zo over denken; de officiële verklaringen (van Lucas, Lucasfilm, het hele canon en alle naslagwerken) die gehanteerd worden zijn anders.

  18. #93

    Standaard

    Ach kom op, dit is toch gewoon commercieel en quasi-interessant geneuzel om alle fan-forums mee te vullen? Met alle respect hoor, maar een beetje realistisch moet je wel blijven hoor Duke.

  19. #94

    Standaard



    In other news: zojuist is bekend geworden dat Alden Ehrenreich Solo gaat spelen in de spin-off (gerucht ging al maanden).....en dat VIII direct verder gaat daar waar TFA ophield.

  20. #95
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik krijg bij Alden Ehrenreich een beetje Ghostbuster 2016-gevoel. Maar goed, ook die schijnt mee te vallen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #96

    Standaard

    Nieuwe trailer! Ziet er sfeervol uit!

    https://youtu.be/frdj1zb9sMY

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #97

    Standaard

    Eindelijk krijgen we eens iets nieuws te zien. Film krijgt al krediet van mij alleen daarom. Die vorige film wad toch echt wel wat te reboot achtig.

  23. #98

    Standaard

    Nu begin ik echt enthousiast te worden over deze film.

  24. #99

    Standaard

    Spoilers!! Luke destroys the Death Star!

  25. #100

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •