Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 222 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    omdat je referentie kader wsl wat smal is hier een voorbeeld ter illustratie van de Buick Skylark in 2 ontwerpen met ca. 15 jaar verschil....

    dus als het ontwerp bij een auto van gestroomlijnd naar hoekig in de werkelijke werld is gegaan, waarom niet in de SF/Fantasy wereld?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Leuk verhaal hoor, maar het komt bij mij over alsof men een reden heeft gezocht waarom de mooie, gestroomlijnde CGI schepen konden worden gebruikt. Ik bedoel, die lightsaber die Obi Wan geeft en die als voorbeeld wordt gebruikt als een "elegant wapen" is ook een soort antieke staafmixer met een paar batterypacks erop geplakt. Niet echt een voorbeeld van de "glam and glitz" zoals het men wil noemen.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    • Bestandstype: jpg b1.jpg (68,3 KB, 14 keer gelezen)
    • Bestandstype: jpg b2.jpg (67,6 KB, 14 keer gelezen)
    Laatst aangepast door Hombre : 15-08-2016 om 11:38
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Leuk verhaal hoor, maar het komt bij mij over alsof men een reden heeft gezocht waarom de mooie, gestroomlijnde CGI schepen konden worden gebruikt. Ik bedoel, die lightsaber die Obi Wan geeft en die als voorbeeld wordt gebruikt als een "elegant wapen" is ook een soort antieke staafmixer met een paar batterypacks erop geplakt. Niet echt een voorbeeld van de "glam and glitz" zoals het men wil noemen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    omdat je referentie kader wsl wat smal is hier een voorbeeld ter illustratie van de Buick Skylark in 2 ontwerpen met ca. 15 jaar verschil....

    dus als het ontwerp bij een auto van gestroomlijnd naar hoekig in de werkelijke werld is gegaan, waarom niet in de SF/Fantasy wereld?

    (goed voorbeeld ook)

  3. #103

    Standaard

    Haha, dat jullie hier bijna een maand later nog mee bezig zijn zeg...

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Haha, dat jullie hier bijna een maand later nog mee bezig zijn zeg...
    Tja, dat doet zelfs na een nog pijn he
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Tja, dat doet zelfs na een nog pijn he
    Haha, no way... Van een piepklein voorbeeld dat totaal niet represenatief is voor de totale automarkt en -ontwikkeling? Ik ben totaal niet onder de indruk, tegenovergesteld juist. En dan steun krijgen van Duke, iemand die iedereen steunt die voor zijn parochie preekt. Niet echt iets om van te bibberen hoor.. Ik zou zeggen, doe nog een poging en kom dan met iets substantieels...

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Haha, no way... Van een piepklein voorbeeld dat totaal niet represenatief is voor de totale automarkt en -ontwikkeling? Ik ben totaal niet onder de indruk, tegenovergesteld juist. En dan steun krijgen van Duke, iemand die iedereen steunt die voor zijn parochie preekt. Niet echt iets om van te bibberen hoor.. Ik zou zeggen, doe nog een poging en kom dan met iets substantieels...
    Je schrijft het een, maar je emotie tussen de regels door spreekt voor boekdelen ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #107

    Standaard

    The Hollywood Reporter meldt dat Alexandre Desplat is vervangen door Michael Giacchino om de score te componeren. De ene Oscar winnaar voor een andere.
    Ik ben vanaf Alias al een fan van het werk van Giacchino, dus ik vind het prima.
    Laatst aangepast door tmvde : 16-09-2016 om 12:02

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    The Hollywood Reporter meldt dat Alexandre Desplat is vervangen door Michael Giacchino om de score te componeren. De ene Oscar winnaar voor een andere.
    Ik ben vanaf Alias al een fan van het werk van Giacchino, dus ik vind het prima.
    Enorm veilig keuze... had graag gehoord wat Desplat had gedaan... benieuwd of hij Desplat werk gaat gebruiken.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #109

  10. #110

    Standaard

    theThinWhiteDuke:

    Wat is het productie budget eigenlijk voor deze film ?

    Poster ziet er goed uit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-10-2016 om 07:13

  11. #111

    Standaard

    Eindelijk eens een officiële poster voor deze film... Of was die rommel daarvoor ook echt ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Eindelijk eens een officiële poster voor deze film... Of was die rommel daarvoor ook echt ?
    Vind deze ook wel een rommeltje hoor....hoeveel verschillende karakters en items kan je op 1 vel papier proppen....maar goed, das persoonlijk.... Ben wel benieuwd naar de trailer idd...

  13. #113

    Standaard

    Trailer #2 https://www.youtube.com/watch?v=sC9abcLLQpI

    Moet aan het stijltje/sfeer wel nog wennen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-10-2016 om 14:06

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Trailer #2 https://www.youtube.com/watch?v=sC9abcLLQpI

    Moet aan het stijltje/sfeer wel nog wenen.
    14 december kan niet snel genoeg komen, W O W, WOW!

  15. #115

    Standaard

    Vette trailer hoor

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    14 december kan niet snel genoeg komen, W O W, WOW!
    Ja ik ga hem dan ook kijken hoor.
    Zeker verre van slecht maar moet er nog wat aan wennen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 13-10-2016 om 14:06

  17. #117

    Standaard

    Heb niet echt een Star Wars gevoel maar het feit dat het er eens anders dan anders uitziet maakt me wel nieuwsgierig. Wel leuk dat eens zo'n battle à la Battlefront te zien krijgen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #118

    Standaard

    Ik heb zelfs iets hogere verwachtingen van deze dan van Episode VII, wat essentieel een exacte kopie van IV was. Dit is tenminste iets nieuws. Én DV is terug!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #119

    Standaard

    Een complete analyse van de trailer...
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...ler-3-analyse/
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 13-10-2016 om 16:36

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    theThinWhiteDuke:

    Wat is het productie budget eigenlijk voor deze film ?

    Poster ziet er goed uit.
    Is niet bekend gemaakt. Gok: 150+ miljoen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Vind deze ook wel een rommeltje hoor....hoeveel verschillende karakters en items kan je op 1 vel papier proppen....maar goed, das persoonlijk.... Ben wel benieuwd naar de trailer idd...
    Op vele andere SW posters was dit ook het geval, dus ze zijn consequent.

    Persoonlijk mis ik Bistan en Pao op de poster. Vrees dat deze toch een kleine rol zullen hebben.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Is niet bekend gemaakt. Gok: 150+ miljoen.


    Op vele andere SW posters was dit ook het geval, dus ze zijn consequent.
    Dat kan, maar zelfs die oude vind ik lelijk. Hou zelf meer van eenvoud.

  22. #122

    Standaard

    Leuke trailer. Hier kijk ik ook wel naar uit.

  23. #123

    Standaard

    Ik ben niet zo kapot van deze trailer om eerlijk te zijn. En ik hoop ook niet dat de (bombastische) soundtrack van deze trailer exemplarisch is voor de film zelf. Dat is wat hier de sfeer een beetje de das omdoet volgens mij. John Williams is namelijk net zo sfeerbepalend voor Star Wars als al het andere. Zijn toonzetting mis ik hier een beetje. Dit klinkt als een 13-uit-1-dozijn-soundtrack. Ik hoop er maar het beste van...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik ben niet zo kapot van deze trailer om eerlijk te zijn. En ik hoop ook niet dat de (bombastische) soundtrack van deze trailer exemplarisch is voor de film zelf. Dat is wat hier de sfeer een beetje de das omdoet volgens mij. John Williams is namelijk net zo sfeerbepalend voor Star Wars als al het andere. Zijn toonzetting mis ik hier een beetje. Dit klinkt als een 13-uit-1-dozijn-soundtrack. Ik hoop er maar het beste van...
    Net als bij trailers van de The Force Awakens wordt er speciaal voor de trailer gemaakte muziek gebruikt. De uiteindelijke score van Giacchino zal heel anders klinken.

  25. #125

    Standaard

    Dan is alle hoop nog niet verloren
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •