De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The secret of Santa Vittoria 1969 van Stanley Kramer

    Ik ben al jaren op zoek naar "The secret of Santa Vittoria" uit 1969 van regisseur Stanley Kramer.
    De hoofdrollen worden gespeeld door Anthony Quinn, Anna Magnani, Hardy Krüger e.v.a.

    Deze film is ooit op VHS verschenen maar nog nooit op DVD in Nederland, wel in Amerika.

    Weet iemand of deze film ooit in Nederland beschikbaar zal zijn?
    De film verteld het verhaal over Bombolini en zijn gevecht tegen de Duitsers om de wijnvoorraden van Santa Vittoria te beschermen.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan informatie over distributie van deze film in Nederland.

  2. #2

    Standaard

    Tsja, dan moet je denk ik toch echt bij de filmmaatschappij zijn. MGM heeft er geloof ik mee te maken. Dat logo heb ik iig op een buitenlandse cover zien staan. Ik zou zeggen: waag er eens een mailtje aan

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Tsja, dan moet je denk ik toch echt bij de filmmaatschappij zijn. MGM heeft er geloof ik mee te maken. Dat logo heb ik iig op een buitenlandse cover zien staan. Ik zou zeggen: waag er eens een mailtje aan
    Bedankt, dat ik daar zelf niet op gekomen ben , MGM is overgenomen door Sony Pictures en ik wacht nu op antwoord van Sony.
    Als ik antwoord heb zal ik dit laten weten, misschien dat ik niet de enige ben die op deze film zit te wachten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •