Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Dat hoeft niet, want je kunt er ook voor kiezen om de satelieten van de 'fronts' als 'backs' en bvb B2's als 'fronts' te gaan gebruiken.

    Voor de weergave is dit vaak een vebetering, omdat deze wat krachtiger zijn dan de 'centre' en het het geluid wat voller zal klinken.
    Daar kun je idd voor kiezen, maar dat doe ik niet... Geld groeit bovendien niet op mijn rug
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #52
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Geld groeit bovendien niet op mijn rug
    Wanneer heb je dat voor het laatst gechecked!?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wanneer heb je dat voor het laatst gechecked!?
    Haha, dan zou mijn vrouw niet van mijn rug af kunnen blijven!! Zou ze krabben tot bloedens toe denk ik hahaha.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Haha, dan zou mijn vrouw niet van mijn rug af kunnen blijven!! Zou ze krabben tot bloedens toe denk ik hahaha.
    Vooral in de decembermaand.... duur maandje

    Had nog niet gereageerd, immers geen plaatjes, dan is het niet gebeurd

    Onder je berichten is de tekst aangepast, ga je je openingspost aanpassen of geef je een verwijzing naar een
    andere pagina met de update, vind dat zelf ook altijd een beetje moeilijk, heb dan ook al een heel tijdje geen
    aanvullingen meer gedaan in mijn eigen topic.... al is er op het gebied van de hardware al een heel tijdje
    niets veranderd, de uitbreiding met de software was ondertussen wel doorgegaan.

    Fijn dat je tevreden bent met je nieuwe systeem dat beter presteert en ook nog eens genoegen neemt met minder
    ruimte, dat zijn dan 2 vliegen in 1 klap

    Veel plezier ermee.... nou.... kom op met de plaatjes, even het goede voorbeeld geven
    Have fun and enjoy your collection

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Vooral in de decembermaand.... duur maandje

    Had nog niet gereageerd, immers geen plaatjes, dan is het niet gebeurd

    Onder je berichten is de tekst aangepast, ga je je openingspost aanpassen of geef je een verwijzing naar een
    andere pagina met de update, vind dat zelf ook altijd een beetje moeilijk, heb dan ook al een heel tijdje geen
    aanvullingen meer gedaan in mijn eigen topic.... al is er op het gebied van de hardware al een heel tijdje
    niets veranderd, de uitbreiding met de software was ondertussen wel doorgegaan.

    Fijn dat je tevreden bent met je nieuwe systeem dat beter presteert en ook nog eens genoegen neemt met minder
    ruimte, dat zijn dan 2 vliegen in 1 klap

    Veel plezier ermee.... nou.... kom op met de plaatjes, even het goede voorbeeld geven
    Haha je hebt gelijk. De foto's moeten nog... Ik heb even te veel aan mijn hoofd op dit moment... Vanmiddag in het crematorium gezeten en aanstaande maandag helaas weer... Tussendoor drukke kerstdagen... Maar ze volgen echt!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #56

    Standaard

    Zo Herman, ik heb even wat fotootjes toegevoegd. Heb ze even snel gemaakt met mijn telefoon, dus het perspectief klopt niet helemaal, maar goed. Het is ook maar voor een induk.

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...et-van-Klipsch
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #57

    Standaard

    Zien er prachtig uit, zaten er ook handschoenen bij en was elke speaker nog eens in speciaal papier verpakt?

    Heb voor mijn tante in UK setje uitgezocht van Wharfdale, lijken wel wat op elkaar en die waren namelijk zo luxueus verpakt.

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #58

    Standaard

    Er zaten geen handschoenen bij, maar wel per stuk keurig in zacht schuim ingepakt. Ook zijn er speakersteuntjes bijgeleverd om ze aan de muur te hangen die je ook in een specifieke hoek kunt plaatsen. En een standaard voor de centerspeaker, waar die nu dan ook op ligt. Zeer compleet geleverd en dus met veel zorg ingepakt. Daar hou ik van! Laat je zien dat je je eigen produkten, in welke prijsklasse dan ook, zeer serieus neemt.

    Ik heb weleens naar die Wharfedale set gekeken ja! Stond ook hoog op mijn verlanglijstje, maar toen kwam ik deze aanbieding tegen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #59

    Standaard

    Ja mooi hè, ik zou ook voor de Klipsch hebben gekozen hoor, maar deze zijn in de UK altijd rond de 250 pond en samen met een receiver in een combi deal nog net iets goedkoper. Bij Richersounds krijg je er nog wel wat luidsprekerkabel bij ook of iig tegen een gereduceerd tarief. Die zijn gewoon net zo goedkoop als online winkels, houd ik wel van.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Zo Herman, ik heb even wat fotootjes toegevoegd. Heb ze even snel gemaakt met mijn telefoon, dus het perspectief klopt niet helemaal, maar goed. Het is ook maar voor een induk.

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...et-van-Klipsch
    Ja, hoe zal ik dat omschrijven, heb het beeld van je vorige opstelling nog voor ogen....


    Mmmm, wat dacht je van opgeruimd


    Ziet er lekker compact uit en zal je dan ook wel wat extra ruimte geven.

    Heb je zelf nog wel het idee dat je geluid ruimtelijk genoeg is, ik bedoel dan
    dat je nu je speakers dichter bij elkaar hebt staan en heb je dan nog voldoende
    "stereo" effect om het zo maar eens te noemen.

    Je vrouw zal wel blij met je zijn ..... wel voorzichtig met de stofzuiger, voor je
    het weet zijn ze pleite
    Have fun and enjoy your collection

  11. #61

    Standaard

    Zoals ik in mijn eerste post ook schrijf is het geluid verrassend ruimtelijk. Daar bedoel ik idd ook het stereobeeld mee. Het scheelt totaal toch zo'n 60 cm dat de speakers naar elkaar toe zijn gekomen, maar nee, geen nadelige effecten daarvan.

    Wat mijn vrouw zei toen ze thuiskwam nadat ik de speakers had neergezet: 'Wat kaal! En die andere subwoofer? Die liet je toch staan? Maar wel heel mooie speakers hoor schat! Nu hebben we daar in de hoek naast de subwoofer wel eindelijk ruimte voor een mooie grote plant!'

    En daarmee had ze precies hetzelfde idee als ik, want ik mis ook een beetje groen in de kamer

    Oh en onze stofzuiger is heel sterk, maar zo sterk net niet...

    Maar alle gekheid op een stokje. Mijn vrouw heeft nooit gemopperd over de grootte van de speakers ofzo. Ze vind alles prima en bemoeit zich niet met het uiterlijk. Het gaat haar meer op wat het kost haha, vandaar dat ik deze aankoop kon rechtvaardigen. Ze wist dat ik al lange tijd op zoek was naar iets compacters met wel een goede kwaliteit. Ze was dan ook snel overtuigd toen ik zei dat de aanbieding te mooi was om te laten lopen. Ieder zijn hobby bij ons en ze weet dat ze mij hier heel gelukkig mee maakt. Ze zegt bij dit soort dingen altijd: jij hebt er veel meer verstand van dan ik, dus aankopen op dat gebied laat ik gewoon aan jou over.
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 24-12-2014 om 19:29
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #62

    Standaard

    Kijk, dat is nu het mooiste, beiden blij

    Groen..... heb niet 1 plantje in huis meer, ja.... ik weet het... in mijn openingspost
    staat wel een plant, maar die is al lang niet meer in ons midden, als waarschuwing
    voor ons zelf staat er nog wel het ontbladerde stammetje, we zijn geen planten nut,
    we verdrogen of verzuipen ze en ze krijgen bij ons ook al niet veel licht


    Als we een leuke plant zien, dan zeg ik.... gaan we die vermoorden? en dan laten we
    het maar staan.

    Ik mag ook gelukkig ook alles zelf beslissen, het mag ontzettend groot worden en het mag ook
    best wel wat kosten....... alleen zal ik altijd in de gaten moeten houden dat ik wederhelft alles
    binnen bepaalde grenzen moet kunnen geven..... en als ik dat niet zou kunnen.... dan moet
    ik gaan rennen, dus..... ja ik moet dus ook wel voorzichtig en verstandig bezig zijn. Als de
    omstandigheden het toelaten kan ik dan soms extreem uit mijn dak gaan zoals bijvoorbeeld
    toen ik in 1x mijn Focals liet komen..... kon ik ook nog verkopen met de waarheid dat ik toen
    wel een heel leuke korting van de winkel kreeg. Overigens zijn speakers wel apparaten die lang
    mee kunnen gaan en gelukkig niet aan upgrades onderhevig zijn, zelfs niet bij Dolby Atmos, want
    plafond speakers schijnen altijd beter te zijn....

    Of ik echt ooit de hoogte in zal gaan zal de demo die ik begin volgend jaar bij jamie hoop mee
    te maken meehelpen te beslissen, momenteel ben ik nog steeds zeer tevreden en wil ik mij
    eigenlijk niet laten verleiden tot upgrades..... maar als het echt geweldig is....

    Vind het fijn dat bij jullie compact heel goed uit de verf is gekomen en dat je er zo te lezen
    zelfs op vooruit gegaan bent, zou de prijs van je Eltax speakers nog wat verlagen, al is
    het reeds zeer laag, je hebt ze niet echt aangeprezen met je verhaal

    BTW.... hoe heb je nu je achterspeakers geplaatst, geen plaatje van, of moet je dat nog
    een beetje verfijnen?

    Heel fijne feestdagen
    Have fun and enjoy your collection

  13. #63

    Standaard

    Zo, lang geen updates van mij, maar mijn prioriteiten lagen nu eenmaal anders. Vandaag toch maar even tijd maken voor een berichtje in mijn topicje.

    Ik heb een nieuwe TV besteld. Niet omdat ik dat nu al zo graag wilde of omdat ik geld over heb. Nee mijn hele fijne Sony KDL-50W828B kreeg ineens 2 verticale lijnen in beeld, beiden 2 pixels breed, die de kleur rood niet meer weer konden geven. Heel irritant dus. En al helemaal als die midden in het beeld zitten.

    In 2014 was er gelukkig een actie bij Expert dat je gratis 4 jaar garantie kreeg, dus gelukkig had ik nog garantie. Naar Expert gebracht en na 3 weken kwam eindelijk de aap uit de mouw, hij kon niet meer worden gemaakt. Tenminste, hij zal wel gemaakt kunnen worden, maar een nieuwe zal goedkoper zijn. Ik kreeg het voorstel van Expert om dan een nieuwe TV uit te zoeken. Zit je dan... je hebt 1000 euro tot je beschikking om een nieuwe TV uit te zoeken, zomaar. Je wil geen overhaaste keuzes maken en zorgvuldig wikken en wegen. Ik ben na dit onderzoekje dan toch maar weer voor een full HD TV gegaan. Ik wilde namelijk maar meteen van de gelegenheid gebruik maken en een maatje groter aanschaffen. Dit omdat we (mijn vrouw en ik) eigenlijk al meteen toen de vorige 50 inch TV er stond zoiets hadden van 'hij had nog wel een maatje groter gekund'. We zitten anderhalf/twee meter van de TV en het kijkt zo ontzettend lekker zo'n groot scherm. Een goede 4K TV in deze maat moest ik toch iets te veel voor bijleggen naar mijn zin, dus dan wachten we maar weer een paar jaartjes voordat we de 4K sprong gaan wagen. Ik hoop dat OLED de komende jaren stukken goedkoper gaat worden in elk geval.

    Anyway, het is de Sony KDL-55W808C geworden. Ook deze TV zou voor een LCD zeer goede zwartweergave bieden en een hoog contrast weergeven. Omdat ik bijzonder tevreden was en ben over Sony heb ik daar nu wel mijn keuze door laten leiden overigens. Ik had voor hetzelfde bedrag misschien ook een mooie 4K 50 inch van een ander merk gehad, of een 55 of 60 inch full HD van een ander merk, maar ik hou nu eenmaal van Sony. Ik hou van het design, ik vind het beeld fantastisch en ik heb er gewoon een klik mee om het zo maar te zeggen. Ik heb, afgezien van mijn Panasonic plasma, altijd Sony TV's gehad. Nu heb ik een leentoestel... een Philips gedrocht... Blegh...

    Nu is het afwachten. Wachten tot ik een telefoontje krijg van de Expert winkel om mijn nieuwe TV te halen. Hopelijk gebeurt dat vandaag nog. En dan ga ik vooral weer genieten van een nog grotere TV die hopelijk net zo'n mooi beeld geeft als de KDL-50W828B. Want wat een fijn schermpje was dat...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #64

    Standaard

    "Dit omdat we (mijn vrouw en ik) eigenlijk al meteen toen de vorige 50 inch TV er stond zoiets hadden van 'hij had nog wel een maatje groter gekund'."

    Ik had precies hetzelfde. Ook 50" en ongeveer 2 meter afstand, dus ik krijg nu binnenkort een 60" geleverd. Wel fijn dat jij 4 jaar garantie had, dus prima deal zo.

  15. #65
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Altijd vervelend als je tv kuren begint te vertonen. Het cliché, vroeger was alles beter, gaat misschien wel op. Aan de andere kant is het toch altijd leuk om je weer te kunnen verheugen op wat nieuws. Zeker als je er beter (groter=beter) van wordt. Daarnaast gebruik je je verzekering ook nog eens waar hij voor bedoeld is. Win-win-stituatie.

    Ik vind 4K best mooi, vooral door HDR, maar of ik het echt als must kan aanraden ben ik nog niet van overtuigd. Er komen natuurlijk wel wat mooie consoles aan. Maar hoe langer je wacht, des te beter 4K wordt. En of het wat wordt is nog helemaal niet zeker.

    Veel plezier straks met je nieuwe aanwinst.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #66

    Standaard

    Zo, tijd voor mijn eerste bevindingen!

    Gisterenmiddag, kwart voor zes stond ik binnen bij Expert. Daar stond ie dan. Wat een mega grote doos! Als die maar in de auto past was mijn gedachte. Waar de vorige nog rechtop op de achterbank kon, kan dat met deze doos beslist niet. Maar de bank plat en het ging prima. Gelukkig!

    Thuis kreeg ik hulp van mijn zesjarige dochter, omdat ze heel graag Zootropolis wilde kijken op die mooie nieuwe grote TV. Samen de doos opengemaakt, standaard aan de TV vastgeschroefd en vervolgens heb ik em op zijn plekje gezet.

    Eerste wat opvalt is dat het design op plaatjes heel erg lijkt op dat van mijn vorige TV, maar er zijn wat nuance verschillen te bespeuren die smaakvol zijn. Zo is de gehele TV zwart afgewerkt op het bovenste randje na, wat zilver is. Dit ziet er chique uit. De standaard is wat donkerder van kleur geworden en is in feite een mooi gevormde ronde stang, waar dat bij het vorige modeljaar een vierkante stang was. De TV staat verder stevig op het zeer minimalistische standaardje. Ik had vooraf mijn Logitech Harmony al ingesteld, dus de HDMI kabels op de juiste plek, zoals ik de AB had ingesteld, stroom erop, kastje terug naar de muur geschoven en inschakelen.

    Wat een indrukwekkend formaat zo op je TV meubel! Zeker als het leentoestel een 37 inch TV was is het verschil enorm! Mijn dochter zei meteen: het lijkt wel een bioscoop papa!. Haar enthousiasme werkte vreselijk aanstekelijk. Want ondanks dat ik al enthousiast was dacht ik, zij is er ook mee besmet! Na de firmware update gedownload te hebben, eerst die maar eens installeren. Dat duurde lang! Ik was bang dat er niks gebeurde, want dit is andere koek dan een firmware update van 50MB op de vorige televisies die ik heb gehad. Dit was een updat van 1,2 GB. Deze TV draait namelijk volledig op Android TV en dat is nu eenmaal geen licht besturingssysteem. Maar goed, daar kunnen we dan ook nog wel even op wachten.

    Na 45 kwartier is het dan eindelijk zover. We kunnen de eerste bewegende beelden gaan aanschouwen. Zoals beloofd Zootropolis aan en wow die kleuren! Die zwartweergave! Dat moet ook een fantastisch contrast betekenen. Gelukkig, de reviews zaten er niet naast. Dit ís fantastisch beeld, zeker voor een LCD. Gauw even op Bioscoop Pro gezet, kleuren op Expert 1 en de helderheid wat naar beneden en mijn dochter kon genieten in haar thuisbioscoop.

    Toen de rust was wedergekeerd in huize Hamers (lees mijn stuiterende dochter lag in bed) heb ik mijn Disney WOW blu-ray er maar eens ingelegd om de eerste 'amateur-kalibratie' er op los te laten. De preset bioscoop pro en de kleurinstelling expert 1 zit al aardig in de buurt van hoe het moet zijn. Het contrast stond op 90, maar omhoog naar 100 en nog altijd geen clipping. Ik had het dus goed gezien, met die contrastwaardes van deze TV zit het wel goed! De zwartweergave mocht 1 tikje omhoog voordat het absoluut zwart ook lichter ging worden. Dat stond dus al aardig goed. De chroma instellingen zaten er een tikje naast. Hiervoor zit dat fijne blauwe filtertje bij de blu-ray geleverd, maar ik heb ook nog een THX blauwfilter-bril zodat je beide ogen kunt gebruiken en je niets anders ziet dan het filtertje. Dit om foutmarges te verkleinen. De instelling voor kleur kon van 50 naar 56. Daarna nog even met een primitieve colorimeter aan de slag, ofwel mijn tablet met daarop een witbalansmeter. Een testpatroon voor de grayscale op het beeld getoverd en meten. Hieruit bleek (wat ik ook al wel zag met het blote oog) dat er te veel groen in het beeld zat. Ik heb daarom het groen naar beneden geschroeft en dat was alles wat nodig was voor een schitterend, natuurgetrouw beeld.

    Een kalibratie met een echte colorimeter zal vast nóg meer uit deze TV kunnen persen, maar laten we eerst maar eens gewoon gaan genieten. Wellicht kan ik ooit eens een colorimeter op de kop tikken, want een kalibratie kost elke nieuwe TV weer behoorlijk wat geld en van wat ik heb gezien dat een kalibratie inhoudt, kan ik dat zelf ook vast wel. Deze TV ondersteunt je daar overigens ook goed in, omdat je de greyscale op 10 punten kunt aanpassen. Iets waar je bij de vorige generatie Sony alleen de primaire kleuren kon aanpassen kun je dat hier ook nog eens op 10 verschillende lichtsterkte niveaus doen, want de TV nog beter te kalibreren maakt.

    Al met al ben ik dus een blij kind! Het is gewoon klote als je TV kuren gaat vertonen, maar als het dan op deze manier wordt opgelost is dat helemaal prima.

    Positieve punten:

    zwartweergave
    contrast
    uniform beeld, geen clouding
    nergens judder te bespeuren, ook niet in 3D
    3D weergave is erg goed, totaal geen crosstalk
    zeer snelle interface

    Minpuntjes:

    3D is heel erg goed, maar ondanks dat het een actieve 3D set is, halveert de verticale resolutie. Dat was bij het vorige modeljaar ook al.
    Geen 3D brillen meegeleverd (had ik gelukkig nog 2 van de vorige TV)
    Afstandsbediening voelt wat fragiel en is niet ergonomisch
    Even zoeken waar alle instellingen te vinden zijn
    Updates zijn groot, dus updaten duurt ontzettend lang
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 17-09-2016 om 08:39
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #67
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi verslag Michael.

    Onze standaardkreet is wel, "pics or it did not happen".
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mooi verslag Michael.

    Onze standaardkreet is wel, "pics or it did not happen".
    Ja ik weet het haha! Ik heb eerst maar eens de openingspost geupdate. Want in de tussentijd is er een andere blu-ray speler gekomen, is er een shield bijgekomen en ziet het er allemaal ietsje anders uit nu. Er staat nu een hoop meuk in de weg, dus die foto's komen nog wel ooit een keer. Denk ik, haha.

    Anyway, ben zeer tevreden over de nieuwe TV! Wat een topbeeld!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •