De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Enkele vraagjes ivm DVD's "rippen" (?)

    Hallo iedereen,


    Ik heb enkele problemen met DVD's die ik aangekocht heb. Na even googlen blijkt dat er oplossingen bestaat maar het is me niet helemaal duidelijk wat ik moet doen. Daarom zou ik het appreciëren wanneer iemand me via dit forum hulp zou kunnen bieden. Mijn problemen/vragen zijn de volgende:


    1) De DVD's zijn blijkbaar ingesteld met een regio code die niet op mijn laptop of DVD-player afgespeeld kan worden. Kan iemand me een programma aanraden dat veilig is en me de regio code kan laten wijzigen?


    2) 4 van de DVD's werken met blue-ray. Bestaat er een programma om ook dat te wijzigen zonder schade aan de DVD's te berokkenen? En naar welk formaat dien ik de DVD's dan om te zetten?


    Alvast heel hard bedankt!


    Overigens alvast mijn excuses voor wanneer ik mijn post niet in de juiste forumsectie geplaatst zou hebben.


    Milan

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Beste Trunks17

    Helaas is het op dit forum niet toegestaan om vragen omtrent het rippen en kopiëren van DVD's te plaatsen. Dit omdat dit voor illegale doeleinden kan worden gebruikt. Daarmee niet zeggende dat dit jouw insteek is, maar in het algemeen. Zie onze F.A.Q.

    Betreft de regiocode van je DVDspeler zijn daar diverse utilities voor om softwarematig een regiocode te kiezen. Hou er echter wel rekening mee dat soms de firmware van een PC-dvd-speler een softwarematige regioswitch niet toelaat. Hiervoor dien je dan een firmware te vinden voor jouw speler. Daarvoor kun je echter beter Google raadplegen of PC- of video-editing-forums in plaats van dit dit forum. Wij zijn helaas genoodzaakt berichten van deze aard te voorzien van deze melding en reacties te verwijderen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    "4 van de DVD's werken met blue-ray". Hier kan ik uit opmaken dat je het verschil tussen een DVD en een Blu-ray niet kent. Blu-ray is de next generation opvolger van DVD. Je hebt er een compleet andere speler voor nodig, die weliswaar achterwaarts compatibel is met DVD.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Hey,

    Bedankt beiden . Ik ben inderdaad niet goed thuis in de wereld van DVD's/Blue-Ray .

    Excuses voor het schenden van de regels, ik was me er niet van bewust.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •