De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Endeavour Morse - Seizoen 1 (DVD)

    Endeavour Morse - Seizoen 1 (DVD)

    Een zeer welkome serie over Inspecteur Morse's jonge jaren

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hier dient toch de belangrijke caveat vermeld te worden dat de pilootaflevering NIET op deze box staat. De rechten daarvoor liggen immers bij een andere firma. Onbegrijpelijk!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    De pliot zit toch wel op de box van dfw, die komende maand uitkomt. Dus kun je deze box beter links laten liggen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    De pliot zit toch wel op de box van dfw, die komende maand uitkomt. Dus kun je deze box beter links laten liggen.
    De uitgave van DFW is juist alleen de pilot, niet de serie zelf. Dus een perfecte aanvulling op deze box.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Hmmm. Ik dacht dat een tijdlang ook Ludo, omdat er overal nogal vaag over die DFW-box gedaan werd. Maar nu duikt er op de webwinkels meer en meer een omschrijving op die het over 4 discs heeft. Dus het kan zijn dat zij dan weer de pilot EN het eerste seizoen uitbrengen. Wie weet.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De uitgave van DFW is juist alleen de pilot, niet de serie zelf. Dus een perfecte aanvulling op deze box.
    ik wacht eerst de box van Dfw af, want dvdoutlet schrijft toch echt dat dit een 4 dvd box is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Pieter, ik heb net nog een bericht van DFW gehad dat hun uitgave écht wel alleen de pilot bevat. Wat deze reeks betreft geef ik echter toe dat de berichtgeving naar de pers aan elkaar hangt van de fouten. Zelfs de titel van de dvd is verkeerd, want de reeks heet ENDEAVOUR, niet meer of niet minder. Die Morse is er maar toegevoegd uit commercieel oogpunt, wat m.i. zinloos is want échte Morsefans weten natuurlijk dadelijk dat er maar één persoon op deze aardkloot rondliep met de voornaam Endeavour.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Werner heeft gelijk, het betreft hier een 1-disc uitgave van 99 minuten met alleen de pilot.
    Binnenkort zetten we van de DFW releases een nieuwsbericht online en daar staat ook de uitgave van Endeavour in (en inderdaad zonder de toevoeging "Morse").
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    OK heren, bedankt voor deze uiteenzetting. Een moeilijke bevalling zo blijkt, en spijtig dat fans nu twee keer de kassa moeten passeren voor content wat ze eigenlijk in één set hadden moeten voorgeschoteld krijgen (want de pilot is onlosmakelijk verbonden met de eerste reeks). Maar het zij zo.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #10

    Standaard

    Tja Pieter, ik ben al blij dat ze het überhaupt uitgeven want ook dat is geen evidentie meer tegenwoordig...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •