De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [GIVE-AWAY] Season of the Witch - WINNAAR BEKEND

    Season of the Witch blu-ray steelbook

    De enige wat jij hoeft doen is een simpele prijsvraag te beantwoorden.
    De winnaar wordt bepaald op basis van zijn/haar reactie.
    Je mag met alle give-aways van mij meedoen!
    Ook al heb je eerder al wat van mij gewonnen.

    Prijsvraag
    Wat vind je van Nicolas Cage als acteur?

    Sluiting
    Maandag 14 juli 2014 om 20:00

    Deelnemers
    Rogier Burghout
    Kefke96
    Erik Onnes
    Scorpius
    Thiver
    Dan G.
    Vampire75
    Onkyo

    Winnaar
    Thiver


    $_84.JPG
    Laatst aangepast door eendje : 22-07-2014 om 14:19

  2. #2

    Standaard

    Hoge pieken en diepe dalen.

  3. #3

    Standaard

    Cage maakt veel films, vooral B-films in mijn ogen. Dat neemt niet weg dat hij een uitstekende acteur is, die in veel slechte films zit. Als je kijkt naar Kick-ass, Next, National treasure, allemaal goede films vind ik, en Cage speelt zijn personage uitstekend! Maar jammer genoeg wilt hij vooral geld, en zal hij daarom vaker in mindere films spelen.

  4. #4

    Standaard

    Ik vind hem een leuke acteur. Helaas heeft hij de top films nog niet gehaald. De films waar hij in speelt vindt over het algemeen wel leuke films om naar te kijken.

  5. #5

    Standaard

    Hij maakt veel films waar ik echt niets mee heb, maar soms zitten er wel goede tussen; Denk maar aan de twee National Treasure films, The rock, Knowing en Kick ass. En zelf The Sorcerer's apprentice vond ik erg vermakelijk.


    bedankt voor de give-away!

  6. #6

    Standaard

    Nicolas Cage is zélf een national treasure. In een tijd waarin alle leading men in Hollywood steeds meer op elkaar beginnen te lijken, is het goed dat er nog zo iemand is die zich met al zijn natuurlijke krankzinnigheid van de rest onderscheidt. Er zijn diverse dingen die erop duiden dat er bij Cage een steekje los zit (dat hij zijn kind heeft vernoemd naar Superman, is voor zijn doen haast normaal), maar het mooie is dat hij zijn mafheid niet verbergt in zijn rollen, maar juist volop laat doorschemeren met zijn acteerwerk (zelfs in zijn actiefilms). Echter, ondanks al zijn excentriciteiten komt Cage nooit over als een nare vent die het contact met de werkelijk is verloren, maar meer als een goedbedoelende weirdo die graag aan het werk is. En ja, dan wil ie nog wel eens een zonder schroom tekenen voor de zoveelste flutfilm, maar dat maakt alleen duidelijker dat hij zich heerlijk weinig hij zich aantrekt van zijn imago. En gelukkig laat hij geregeld (ongeveer iedere vijf jaar) zien dat hij wel degelijk in staat is tot goede rollen in sterke films. Die tweede Oscar zie ik dus hem best nog wel eens krijgen.

  7. #7

    Standaard

    Face Off, voor mij persoonlijk dé beste actiefilm ooit gemaakt heeft zijn status mede te danken aan het schitterende spel van Cage. Hij is in mijn ogen ook van alle markten thuis. Verschillende genres zoals komedie, drama of actie zijn geen moeite voor hem. Helaas is dat laatste ook iets wat er tijdens zijn laatste films veel te zien is. Alles lijkt te gaan op de automatische piloot waardoor alle rollen hetzelfde lijken. Hierdoor wordt het al snel saai en minder aantrekkelijk om een film in huis te halen waarop zijn naam prijkt. Had ik onlangs nog met Tokarev, hier nog niet uit maar wel in Duitsland. Normaliter is een Cage film gegarandeerde koop maar ik ben bang dat dit veel meer van hetzelfde is, een gevoel wat hij met zijn laatste rollen dus creëert.

    Ik kijk echter vol smart uit naar die ene, die blockbuster die hem weer helemaal op de kaart zet.

    (Leuke actie weer Eendje. Doe overigens niet mee. Wil niet inhalig worden )

  8. #8

    Standaard

    Ik geef je een quote: The Bee's!. Not the Bee's! AHHHHH! AHHHHHHH!
    Dat gezegd te hebben heeft hij ook wel een paar goede films op zijn naam staan. Ik denk dat ik nog nooit een acteur met zoon groot verschil tussen goede en slechte films gezien heb.

  9. #9

    Standaard

    Jaren 90 actie icoon voor mij uit de tijd dat ik nog veel naar de bioscoop ging.The Rock, Face Off, Con Air. Daarna veel rommel gemaakt maar met Joe lijkt hij weer op het goede pad.

  10. #10

    Standaard

    Thiver is de winnaar!
    Gefeliciteerd!
    Pm me met jouw gegevens.

  11. #11

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •