Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [GIVE-AWAY] Super 8, Limitless en The Fighter - WINNAARS BEKEND

    Super 8, Limitless en The Fighter blu-ray steelbooks

    De enige wat jij hoeft doen is een simpele prijsvraag te beantwoorden.
    De winnaar wordt bepaald op basis van zijn/haar reactie.
    Je mag met alle give-aways van mij meedoen!
    Ook al heb je eerder al wat van mij gewonnen.
    Er kunnen dus drie winnaars gekozen worden!

    Prijsvraag
    Van welke film wil je graag 2e deel van zien, en waarom?
    Geef daarnaast ook aan welke steelbook jij graag zou willen winnen.

    Sluiting
    Maandag 14 juli om 20:00

    Deelnemers
    Rogier Burghout (The Fighter)
    Kefke96 (Super 8)
    Erik Onnes (Super 8)
    Scorpius (Limitless)
    Werner (Super 8, Limitless)
    Vampire75
    Esteban (Super 8)
    RobinB (Super 8)
    MeneerGiel (The Fighter)
    Vince Curtin (Super 8)
    Onkyo (The Fighter)
    Zappaaddict (Limitless)
    Thiver (Super 8)

    Winnaar
    MeneerGiel - The Fighter
    Zappaaddict - Limitless
    Esteban - Super 8
    Laatst aangepast door eendje : 22-07-2014 om 14:19

  2. #2

    Standaard

    Geen enkele. Sequels vind ik de plaag van Hollywood tegenwoordig, en staat model voor de inspiratieloosheid van de branche. Daarnaast staan deze films als een huis met een compleet en afgerond verhaal, en zou een vervolg alleen maar afbreuk doen aan het eerste deel. Ik zou voor The Fighter gaan.

  3. #3

    Standaard

    Prometheus, ik weet dat redelijk wat mensen deze film minder vonden, maar ik vind hem geweldig, mooie prequel op alien, met veel herkenbare dingen die terugkomen in de alien-franchise. Ik hoop dat we in deel 2 meer te weten komen over onze "scheppers", en dat het mooi aansluit naar alien toe.

    Als ik zou winnen, Super 8 voor mij!

  4. #4

    Standaard

    Super 8 mag van mij wel een 2 deel krijgen. Dit omdat ik het een hele mooie film vond om naar te kijken en er voor mijn gevoel er wel wat punten waren aan het einde van de film waaraan een deel 2 gekoppeld kan worden. Dus al ik mag kiezen wordt het Super 8

  5. #5

    Standaard

    Super 8. Erg leuke film die wel een vervolgd verdient.

    Aangezien ik Super 8 al heb als steelbook kies ik bij winst graag voor Limitless.


    thnx voor de give-away!

  6. #6

    Standaard

    Ik had altijd gehoopt op een tweede deel van de Planet Of The Apes versie van 2001. Ik moet echt weten in wat voor een fucked up universum Leo is terechtgekomen waarin generaal Thade de absolute heerser van de planeet is geworden . Als ik win, graag Super 8, maar tegen Limitless zeg ik ook geen neen.
    Laatst aangepast door Werner : 06-07-2014 om 22:13
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Het liefste Super 8... Maar zoon film verleent zich daar niet echt toe kwa verhaal...
    Limitless daarentegen juist wel.
    The Fighter is niet echt mijn ding.

  8. #8

    Standaard

    Het vervolg van het net iets te lauw ontvangen "Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events" had ik graag gezien, een franchise waar ik hals reikend naar uit keek. Eéntje die qua sfeer een geslaagde mengeling leek tussen 't beste van Harry Potter (Azkaban) en betere werk van Tim Burton. Een uitstekende cast ook, jong en oud. Nu zullen we het uitstekend opgebouwde mysterie nooit kunnen ontrafelen. Helaas. Er was spraken van een stop-motion vervolg, hopelijk pikt bv. de animatiestudio Laika dat alsnog op.

    En "John Carter", uiteraard. Akkoord, van Andrew Stanton (Finding Nemo, WALL-E) had ik meer verwacht. Er zat ook méér in. Maar de absolute miskleun waarvoor dit in de pers moest doorgaan, was het eveneens niet. Ver van zelfs. Genoeg eigenzinnigheid, zeer entertainend en genoeg elementen om in het vervolg verder uit te werken. Het eerste deel was slechts een aanloop naar meer, dat we nooit zullen kennen. PS; Om van de zwaar onderschatte soundtrack nog maar te zwijgen. "Pursuit of the Princess" lijkt wel uit het brein van John Williams te komen.

    Ongelooflijk benieuwd naar SUPER 8, ik ben een Spielberg-kind en dit sprak me énorm aan.

  9. #9

    Standaard

    The Rocketeer had van mij wel een deel 2 mogen hebben, is een fantastische actiefilm, mooie settings....Voorkeur voor Super 8.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard

    Ik zou heel graag een vervolg op Solomon Kane zien ...zat veel meer in met een mooie rol van James Purefoy

    Ik heb twee van deze films dus zou graag Super 8 willen zien

    gr, Vince.

  11. #11

    Standaard

    Jongens, je hoeft niet aangeven welke van deze drie een vervolg verdient, maar gewoon van alle films.

  12. #12

    Standaard

    Zoals de meesten doen toch? Zeggen van welke film je een vervolg wilt, maakt niet uit welke film?

  13. #13

    Standaard

    Ik zou wel een vervolg van 'Léon' (aka 'The Professional') willen zien.
    Al jaren lang zijn er geruchten over een sequel van 'The Professional', ook is er al een script geschreven. Maar de aangewezen regisseur, Olivier Megaton, heeft bekend gemaakt dat er naar alle waarschijnlijkheid nooit een vervolg gaat komen. Toch is er nog hoop, aangezien iedereen die er bij betrokken is de sequel nog steeds wil maken.

    The Fighter heeft mijn voorkeur.
    Laatst aangepast door MeneerGiel : 08-07-2014 om 14:48

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Zoals de meesten doen toch? Zeggen van welke film je een vervolg wilt, maakt niet uit welke film?
    Sommigen niet

  15. #15

    Standaard

    Een vervolg op The Breakfast Club zie ik wel zitten. Is samen met Fast Times at Ridgemont High toch wel de ultieme jaren 80 high school film voor mij.

    Als ik win, dan ga ik voor The Fighter!

  16. #16

    Standaard

    Leuke actie!

    Er zijn diverse films waar ik graag een vervolg op zou zien. 'The Incredibles' bijvoorbeeld. Deel 1 vond ik te gek en de mogelijkheden van een geanimeerde superheldenfilm zijn eindeloos. Wel goed dat ze wachten tot ze een goed verhaal hebben overigens. Daarnaast zie ik een vervolg op Shyamalans 'Unbreakable' wel zitten. De plannen waren er ooit en vorig jaar riep Shyamalan dat een sequel dichterbij kwam. Hopelijk kan hij zich met deze film herpakken; zou mooi zijn! Zou ook wel benieuwd zijn naar Finchers tweede deel van de Millennium-trilogie. Ik vond zijn versie van 'The Girl with the Dragon Tattoo' erg geslaagd. Echter geen financieel succes, dus de kans dat er een vervolg gaat komen is helaas klein.

    Als ik zou winnen, dan zou ik voor Limitless gaan. Nog niet gezien en wel erg benieuwd naar!

  17. #17

    Standaard

    Op welke film ik graag een vervolg zou willen zien? Er was een tijd dat ik zonder een moment van twijfel luidkeels "Serenity!" zou hebben geroepen. Vandaag de dag zou ik datzelfde antwoord pas na enkele seconden op fluistertoon geven, erin berustend dat mijn ijdele hoop nooit zal worden beloond. Eerlijk is eerlijk: ik heb de film volkomen gemist toen ie in de bioscoop uitkwam, aangezien ik destijds nog nooit van de voorafgaande serie Firefly had gehoord. Toen enkele jaren later Serenity in een online poll de meeste stemmen kreeg voor beste sciencefictionfilm aller tijden (waarmee de film onder andere Metropolis, 2001: A Space Odyssey en Blade Runner het nakijken gaf), wilde ik de film aan een kijkbeurt onderwerpen. Ik ontdekte dat er een kortlopende serie aan vooraf was gegaan, die ik bij wijze van voorbeschouwing besloot te bekijken.
    Ik had de eerste aflevering nauwelijks afgerond of ik was er al aan verslaafd. In een recordtempo ploegde ik mij door de serie heen, ondertussen al mijn sociale verplichtingen negerend. Ik had opgevangen dat de serie vroegtijdig was stopgezet en daarmee nooit de kans had gekregen om tot volle wasdom te komen, maar dat deed weinig af aan de totale extase waarin de veertien geweldige afleveringen mij brachten. Nadat ik de serie had afgerond, was ik vele dagen niet in de gelegenheid Serenity te bekijken, zodat deze film mij alleen maar beter smaakte toen ik er eindelijk aan toekwam.
    Maar wat een eenvoudige kijkbeurt van een korte serie en een aanvullende film had moeten worden, ontaardde in een regelrechte obsessie die minstens drie jaar duurde. De film was toen nog vrij jong en de hoop op een vervolg nog reëel. Ik speurde het halve internet af naar nieuwtjes over een sequel en werd zo enthousiast als een klein kind wanneer er ontwikkelingen leken te zijn. Maar zoals dat hoort kwam er een moment dat ik moest erkennen dat mijn hoop was vervlogen. De castleden werden allemaal ouder en verbonden zich aan nieuwe films en series, terwijl geestelijk vader Joss Whedon bij Marvel eindelijk het succes kreeg dat Fox hem nooit had gegund. Het moment kwam dat ik besloot genoegen te nemen met wat er was in plaats van te blijven hopen op meer.
    En toch... als Joss Whedon over een jaar zou laten weten dat hij de derde Avengers-film laat schieten om zich weer te gaan toeleggen op de avonturen van Malcolm Reynolds en zijn bemanning, dan zal ik waarschijnlijk toch een klein vreugdedansje maken... al had ik hier vijf jaar geleden een groot feest voor gegeven. Anyway, misschien dat de brd van Super 8 mijn Browncoat-verdriet kan goedmaken...
    Laatst aangepast door Thiver : 17-07-2014 om 17:45

  18. #18

    Standaard

    Je houdt ons wel in spanning

  19. #19

    Standaard

    Ja het is veel gemakkelijker om te loten via random.org .
    De winnaar voor The Fighter is.... MeneerGiel!
    De winnaar voor Limitless is.... Zappaaddict!

    Super 8 is wat lastiger, er is veel belangstelling voor
    Ja... Esteban wint Super 8, ik zelf hoop ook op een vervolg van Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events die ik meerdere malen heb gezien en nog steeds een bijzondere film vind.
    Heel veel films verdienen naar mijn mening een vervolg, zeker ook Prometheus.

    Jongens (en dames?), bedankt voor jullie deelname!
    Ik ben blij dat jullie best hebben gedaan om (soms erg) uitgebreid antwoord op de prijsvraag te plaatsen.

    En de winnaars, graag een PM met jullie gegevens.
    Laatst aangepast door eendje : 22-07-2014 om 14:18

  20. #20

    Standaard

    Jammer, maar proficiat aan de winnaars!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Jammer, maar proficiat aan de winnaars!
    Ja het was een moeilijke keuze voor Super 8.
    Jij had een goed kans om te winnen .

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Ja het was een moeilijke keuze voor Super 8.
    Jij had een goed kans om te winnen .
    Geen probleem hoor, ik heb al het geluk gehad om iets te mogen winnen van jouw, en ik ga het nog eens zeggen: Ik vind het geweldig dat je dit doet, echt prachtig!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Geen probleem hoor, ik heb al het geluk gehad om iets te mogen winnen van jouw, en ik ga het nog eens zeggen: Ik vind het geweldig dat je dit doet, echt prachtig!
    Sluit ik me bij aan, leuk dat je dit doet!

  24. #24

    Standaard

    En ik ook..vind het leuk dat je dit doet..en ik doe altijd mee voor de leut.. Gefelciteerd aan de winnaars..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #25

    Standaard

    Wow, hoe cool is dat wel niet? Fantastico! Blij dat ik deze onlangs toch niet meegepikt heb op televisie, want ik ben hier al jaren ontzettend benieuwd naar .... Niets beter dan hem op die manier te kunnen ontdekken.

    Proficiat aan de mede-winnaars en ook wel aan de andere deelnemers wiens keuzes ik soms best bijzonder interessant vond om te lezen.

    En bedankt, Eendje, 1000 x dank. Ik zal zelf ook eens moeten bekijken wat ik hier in een give-away kan gooien ... En dan eerst nog een opdracht verzinnen.

    PS: Volgens het laatste wat ik erover gelezen heb, is dat stop-motion sequel project nog steeds niet helemaal dood. We kunnen dus blijven hopen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •