Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 47 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [Powerbuy] The Sopranos Complete Series blu-ray




    Aanbod:


    De Zweedse import versie van The Sopranos de complete serie op blu-ray met Nederlandse ondertiteling.

    Prijs:

    74,95 euro (prijs geldig tot en met 28 september !)

    Verzending:

    - België: 4,99 euro (Bpack24h Pro met tracking)
    - Nederland: 6,99 euro (Bpack World met tracking)

    Betalingsmogelijkheden:

    Overschrijving, Bancontact, iDeal, Paypal

    Praktisch:

    Bestellingen na 20 augustus kunnen enkel via de site geplaatst worden.

    Annulering:

    U koopt bij een zakelijke verkoper dus u heeft recht op 14 dagen bedenk termijn na de levering, eventuele terugbetalingen zullen gebeuren binnen de 2-3 dagen na ontvangst van de retour in originele staat (dus MET plastic verpakking intact). Bij een retour neemt u eerst contact op via info@tvserieshop.be , u krijgt dan een retourlabel van Bpost dat reeds betaald is (dit is ook geldig voor Nederlandse kopers), bij gebruik van dit label wordt er voor Belgische klanten 5 euro, en Nederlandse klanten 7 euro in mindering gebracht van het retourbedrag. Indien gewenst kan u zelf de verzending betalen bij het postkantoor, echter zal u dan waarschijnlijk duurder uit komen voor dezelfde getraceerde service.
    Laatst aangepast door kristofke : 18-09-2014 om 20:18

  2. #2

    Standaard

    Het is een heel domme vraag, maar ik ga die toch voor de zekerheid stellen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Gezien de zeer lage marge op deze DVD
    het gaat toch wel degelijk over de Blu-ray, niet?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is een heel domme vraag, maar ik ga die toch voor de zekerheid stellen.



    het gaat toch wel degelijk over de Blu-ray, niet?
    Ja, dat was een mistyping

  4. #4

    Standaard

    Je bespaart dus maar 5 euro icm de webwinkel?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Je bespaart dus maar 5 euro icm de webwinkel?
    Kan je die berekening eens maken want ik kom niet uit op 5 euro.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Kan je die berekening eens maken want ik kom niet uit op 5 euro.
    Vraagprijs op dit forum minus verwachte vraagprijs in j(ulli)e webwinkel....

    Maar geweldig initiatief dit!

    Mijn bestelling staat voor voor (ja dubbel) de 20e augustus gepland...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Vraagprijs op dit forum minus verwachte vraagprijs in j(ulli)e webwinkel....

    Maar geweldig initiatief dit!

    Mijn bestelling staat voor voor (ja dubbel) de 20e augustus gepland...
    Die prijs is de preorder prijs tussen 20 augustus en releasedatum (of tot einde voorraad van de eerste order) enkel voor de eerste levering, de niet gegarandeerde overschot dus. Daarna krijgt de box gewoon een prijs die in vergelijking ligt maar iets lager dan Amazon, Bol.com etc de concurrentie dus.

    prijstraject is dus:

    - voor 20 augustus : 69,95 euro
    - van 20 augustus tot 8 september: 74,95 euro
    - vanaf 8 september: onbekend, verwacht iets lager dan gemiddelde concurrentie (tussen 80 en 100 euro).
    Laatst aangepast door kristofke : 11-07-2014 om 00:04

  8. #8

    Standaard

    Hoe zeker is het dat deze deal door kan gaan en dus niet geannuleerd wordt voor deze prijs? Want dan cancel ik mijn order bij amazon en kan mijn tweedehands vraagprijs voor de dvd's een stukje omlaag.

  9. #9

    Standaard

    De bestelling is reeds geplaatst bij de leverancier dus de actie gaat door. Normaalgesproken is er genoeg startvoorraad, maar als er toch meer dan verwacht verkocht word dan kan ik onbeperkt bijbestellen tot 20 augustus.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb je ondertussen 2 PM's verstuurd (was adresgegevens vergeten) i.v.m. deze actie. Bedankt alvast.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb je een bevestigingsmail verstuurd met de betalingsgegevens.

  12. #12

    Standaard

    Hoi Kristofke. Heb je het mailadres gebruikt uit mijn PM? Ik heb namelijk niets ontvangen, ook niet in de spambox.

  13. #13

    Standaard

    Heb je enig inzicht in wanneer je met zekerheid kunt zeggen of de hele box Nederlandse ondertitels heeft?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Hoi Kristofke. Heb je het mailadres gebruikt uit mijn PM? Ik heb namelijk niets ontvangen, ook niet in de spambox.
    Ja naar dat email adres, ik zal straks het ook per privé bericht versturen. Kan zijn dat de mail zelfs niet door de server van hotmail geraakt is wegens zogezegde spam.

    Heb je enig inzicht in wanneer je met zekerheid kunt zeggen of de hele box Nederlandse ondertitels heeft?
    Op dit ogenblik kan ik daar nog geen datum op plakken.

  15. #15

    Standaard

    Hoi Kristofke. Het geld heb ik voor het weekend overgemaakt. Ik heb je een PM gestuurd met een ander email-adres dan mijn hotmail adres. Wanneer de betaling binnen is, krijg ik dan nog een bevestigingsmail? Bedankt.

  16. #16

    Standaard

    Is er nog nieuws mbt Nederlandse ondertiteling?

  17. #17

    Standaard

    Op dit ogenblik is er nog geen bevestiging ivm de ondertiteling.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Op dit ogenblik is er nog geen bevestiging ivm de ondertiteling.
    Inmiddels wel bevestiging?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Vanuit Warner is er nog geen bevestiging, maar de groothandelaar houdt de kans op 99% dat deze versie netdezelfde discs zijn als de Engelse en de Amerikaanse.

    Ik verwacht geen bevestiging meer voordat de box uitkomt daar Warner gewoon het niet wil zeggen om deals zoals de deze tegen te gaan.

  20. #20

    Standaard

    Wanneer komt de box beschikbaar via de www.tvserieshop.be?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    De inschrijvingsperiode aan 69,95 euro is nu afgelopen.

    De box kan nog besteld worden aan 74,95 euro op de website:

    http://www.tvserieshop.be/the-sopranos-compleet-blu-ray

  22. #22

    Standaard

    De boxen vertrekken vandaag met een palletlevering richting België. Verwachtte aankomst is donderdag of vrijdag. Palletleveringen duren gemiddeld twee dagen langer dan gewone leveringen, maar het voordeel is dat leveringen per pallet de DVD's en BD's veel minder snel beschadigd toekomen.

  23. #23

    Standaard

    Super. Binnenkort weer weken aan de buis gekluisterd!!!

  24. #24

    Standaard

    Update: het pallet is vandaag onderweg van Nederland naar België. Sorry voor de vertraging, het ziet er naar uit dat ik uiteindelijk dezelfde releasedatum als in de Benelux zal uitleveren. Wanneer ze morgen toekomen worden ze de dag zelf nog verstuurd.

  25. #25

    Standaard

    Kom maar op, kan ik over twee weken mooi m'n filmkamer inwijden.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •