Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Sorry mannen, het palet leveringsbedrijf "Europa Belgium" uit Vilvoorde is er een zootje van aan het maken.

    Het palet is bij hen reeds op maandag toegekomen maar blijkbaar te laat voor een uitlevering op dinsdag (camion al geladen). Ik heb dan gevraagd om zo vroeg mogelijk te leveren op woensdag (ik moet namelijk nog een andere full time job doen) en het is intussen 12u en er is niemand. Ik heb bij hen geklaagd maar de chauffeur neemt niet op.

    Ik ga de orders voor Nederlandse klanten alvast zonder meerkost upgraden naar 1 dagslevering via DPD ipv de 3 dagen levering van Bpost, zodanig dat als de chauffeur ditmaal wel kan lezen op zijn papieren dat hij hier als eerste moet komen morgenvroeg, iedereen zijn eerste leveringspoging nog steeds op vrijdag heeft.

    Het spijt me voor deze vertragingen, ik vind het bijzonder ergerlijk dat ik vele zulke eerste ervaring moet geven voor mijn webwinkel.

  2. #27

    Standaard

    Geen probleem kristofke, want je communiceert er namelijk duidelijk over en doet er zelf alles aan. En daarbij behandel je je klanten erg goed door gratis een bezorgservice te bieden. Helaas ben je afhankelijk van derden maar dat is soms niet anders. Ik vind in ieder geval dat je een prima beurt maakt met je webwinkel!

  3. #28

    Standaard

    Ik vind ook dat je het prima doet. Daarbij scheelt het dat ik er nul haast mee heb en de prijs staat het toe wel even geduld te hebben.

  4. #29

    Standaard

    Voor mij ook zeker geen probleem. Op mijn werk maak ik dit ook weleens mee. Het is voor de klant uiteraard jammer, maar er moet ook gewoon begrepen worden dat er met transport altijd wat vertraging kan ontstaan. Voor mij hoef je de verzending niet te upgraden, maar daar stuur ik je wel een mailtje over. Bedankt voor de moeite.

  5. #30

    Standaard

    Kristof
    Je hebt een PM.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #31

    Standaard

    Als er nog kopers zijn die liever hun levering met PostNL krijgen ipv DPD uit praktische overwegingen mogen die altijd een PB of mail sturen.

  7. #32

    Standaard

    PostNL vind ik prima. Die komt hier vaker en weet een geheim plekkie waar hij een doosje kan zetten voor als ik niet thuis ben.

  8. #33

    Standaard

    Eindelijk, de levering is er, alvast het eerste goede nieuws is dat de Dutch subtitles op de verpakking staan!

  9. #34

    Standaard

    Alle bestellingen zijn de deur uit. Alle leden van het forum die via mail of PB hadden besteld verkozen ervoor om hun pakket met PostNL te ontvangen ipv DPD. Hierdoor heb ik beslist om de bestellingen die via de site zijn binnengekomen voor Nederland ook per Bpost te versturen, aangezien hier alle kopers de service van PostNL verkiezen boven die van DPD neem ik aan dat ik die regel kan doortrekken naar de andere Nederlandse klanten. Ik zou met de 1-dags verzending waarschijnlijk meer kwaad dan goed gedaan hebben (een 1-dag zending wanneer je niet thuis bent, en er geen goed afhaalnetwerk is zoals PostNL wordt al snel een meerdaagse zending!).

    Hopelijk komt de box goed toe, en als er problemen zijn hoor ik het graag.

    Ow ja, er is nog wat voorraad over, ik zal de huidige prijs nog aanhouden tot eind volgende week of tot einde voorraad. Daarna gaat deze naar een iets "normaler" niveau
    Laatst aangepast door kristofke : 18-09-2014 om 11:48

  10. #35

    Standaard

    Kristof, ik heb je een PM gestuurd.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Kristof, ik heb je een PM gestuurd.
    Beantwoord.

    Ik heb intussen het openingsbericht aangepast aangezien de Nederlandse ondertiteling nu 100% zeker is.
    Laatst aangepast door kristofke : 18-09-2014 om 22:59

  12. #37

    Standaard

    Bedankt Kristofke. Zojuist netjes verpakt aangekomen in Nederland. Was iets te laat voor de powerbuy, maar toch nog kunnen aanschaffen voor een mooie prijs !

  13. #38

    Standaard

    Hoi Kristofke, ik heb de box vandaag ook mogen ontvangen. Dat worden weer vele uurtjes genieten. Bedankt voor je inzet!!!

  14. #39

    Standaard

    Ik heb hem ook en ben er zeer tevreden over. Ik heb dan wel niet meegedaan met de powerbuy omdat ik zeker wilde zijn van de ondertiteling, en voor 5 schamele euro's extra wilde ik het risico niet lopen. Kristofke, bedankt, als je nog zo eens een interessant aanbod hebt dan hoor ik het graag!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Ik ben er ook zeer tevreden over. Prima actie!

  16. #41

    Standaard

    Vandaag ook de box ontvangen van Kristofke. Helemaal perfect...........ben zeer blij met de box !

    The Sopranos blijft voor mij de beste serie ooit gemaakt.

  17. #42

    Standaard

    Toen ik net thuis kwam en het doosje zag staan, was het weer zo'n moment: ik had vast wat besteld, maar geen idee wat. Dus toen ik hem open deed rolde er wel een kleine 'oh yeah' uit. Bedankt Kristofke, ik heb weer wat te doen als ik over twee weken vakantie heb!

  18. #43

    Standaard

    Hier ook binnen. Top-aanbieding en top verpakt en verzonden. Bedankt!

  19. #44

    Standaard

    Bedankt voor alle positieve reacties, leuk dat alles zonder problemen is toegekomen! Hopelijk kunnen we in de toekomst nog eens een powerbuy organiseren bij de release van een blu-ray box set. Tips zijn altijd welkom.

  20. #45

    Standaard

    hoe is de beeldkwaliteit en geluid ?

  21. #46

    Standaard

    Ik heb vijf exemplaren van deze box aan 49,95 EUR!

    http://www.tvserieshop.be/the-sopranos-compleet-blu-ray

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik heb vijf exemplaren van deze box aan 49,95 EUR!

    http://www.tvserieshop.be/the-sopranos-compleet-blu-ray
    Voor dat geld kan ik hem niet laten schieten. Bestelling is dan ook geplaatst!

    Dank voor het melden!
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •