De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alsof iemand in je oren prikt: Kattenverjager

    Hier in de straat heeft iemand een apparaat dat d.m.v. geluid katten weg moet houden. Dat ding hoor je in de gehele straat piepen. Het is niet normaal vind ik. Mogen zulke dingen wel? Het apparaat staat gericht op de straat met als gevolg dat hij continu aangaat zonder dat er een kat in de buurt is. Zijn er mensen die dit geluid weleens gehoord hebben? Of ben ik de enige die dit geluid niet kan weerstaan?

  2. #2

    Standaard

    Anders ff contact opnemen met de lokale politie?

  3. #3

    Standaard

    Die neemt de zaak niet echt serieus, die was al eens langs geweest. Hij zegt dat we dit zelf moeten oplossen...Maar gesprek met de eigenaar biedt weinig perspectieven helaas. Die zegt dat hij dit apparaat gekocht heeft en dat hij het gebruikt zoals het hoort.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Dank je. Het lijkt er op als je een avondje bent wezen stappen waarna je fluitende oren er aan overhoudt.

  6. #6

    Standaard

    Ik erger me altijd overal kapot aan

  7. #7

    Standaard

    Nee, ik erger me niet overal kapot aan maar dit? Dit geluid doet gewoon pijn, dit is iets anders dan andere geluiden. Het is niet te vergelijken met andere dingen waaraan je ergert. Ik kan heel wat lawaai weerstaan maar dit slaat alles. Als je overal aan ergert moet je afvragen hoe dat kan....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •