Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 131 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Hier exact hetzelfde, toch heeeel erg lang geleden besteld als Digipack, maar ook gewoon in een Elite case geleverd. Beetje jammer wel. Verklaard gelijk de cent korting...
    Net een reactie van Amazon gehad. Ik had aangegeven dat ik hem niet terug ging sturen (die Digipacks zijn denk ik gewoon ook op bij ze) en ze gaan me een refund van £ 5,44 (=20% korting) geven. Toch wel netjes.
    Laatst aangepast door tmvde : 04-07-2018 om 13:14

  2. #102

    Standaard

    Ik heb blijkbaar geluk. Gisteren de digipack ontvangen. Tevreden ermee, maar wel een belachelijke situatie zo. Als je de digipack besteld moet je die ook krijgen. Ik zou zeggen als je toch de digipack wilt eens melden bij amazon dat Disney via Zoom wel nog die kan leveren. Misschien kunnen zij ook zoiets opzetten.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #103

    Standaard

    Ook hier (vandaag) van Amazon UK (gelukkig) de digipack-versie ontvangen. Had hem op 15 mei besteld (gereserveerd), dus al wel een hele tijd geleden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #104

    Standaard

    Ik had 'm 13 mei besteld (en nee dat was geen vrijdag, zou ook een verklaring geweest kunnen zijn). Da's in elk geval niet de reden waarom je wel een digipack versie hebt gekregen en anderen niet. Hebben blijkbaar een gelimiteerd aantal van die verpakkingen gehad en je hebt geluk gehad door het tombola systeem wat men bij Amazon UK heeft gehanteerd om de bestellingen te voldoen.
    In elk geval 9 Pond compensatie gekregen van Amazon, da's dan wel weer mooi meegenomen....
    Laatst aangepast door reusla : 06-07-2018 om 08:45
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Net een reactie van Amazon gehad. Ik had aangegeven dat ik hem niet terug ging sturen (die Digipacks zijn denk ik gewoon ook op bij ze) en ze gaan me een refund van £ 5,44 (=20% korting) geven. Toch wel netjes.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Ik had 'm 13 mei besteld (en nee dat was geen vrijdag, zou ook een verklaring geweest kunnen zijn). Da's in elk geval niet de reden waarom je wel een digipack versie hebt gekregen en anderen niet. Hebben blijkbaar een gelimiteerd aantal van die verpakkingen gehad en je hebt geluk gehad door het tombola systeem wat men bij Amazon UK heeft gehanteerd om de bestellingen te voldoen.
    In elk geval 9 Pond compensatie gekregen van Amazon, da's dan wel weer mooi meegenomen....
    Ik had blijkbaar nog iets harder moeten klagen

  6. #106
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De mooie box binnen en gisteren aan begonnen (had 'm al op de eerste dag besteld na een tip hier. ). Eerste disc in een ruk gekeken en toen was het laat, te laat... Wat een heerlijk begin van een goed seizoen, denk ik... Beetje jammer dat het zo lang heeft geduurd, want je (ik) loopt een beetje achter in de tijdlijn, maar dat is ook weer niet echt hinderlijk vooralsnog.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #107

    Standaard

    De eerste ‘pod’ gekeken (Ghost Rider) en erg van genoten. Zeer benieuwd naar de twee anders pods.

    Ik las op het forum van blu-ray.com dat iemand die vlak voor de release bij Amazon UK besteld had, wel een digipack heeft ontvangen. Ik had in mei al besteld, is dus blijkbaar volkomen willekeurig gegaan.
    Laatst aangepast door tmvde : 10-07-2018 om 18:20

  8. #108

    Standaard

    Na de berichten hier en op andere fora over de bestelling bij zoom, heb ik een tweede bestelling bij zavvi gedaan en die is nu binnen: dat is gelukkig wel de digipack. Grappig, want de bestelling van zoom die dus eerder verstuurd is, heb ik nog steeds niet binnen .

  9. #109

    Standaard

    Nu ook de amaray binnen...wat een gigantisch verschil.
    Erg blij dat ik toch de duurdere digipack alsnog bij zavvi heb besteld (waar hij nu ook blijkbaar uitverkocht is).

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nu ook de amaray binnen...wat een gigantisch verschil.
    Erg blij dat ik toch de duurdere digipack alsnog bij zavvi heb besteld (waar hij nu ook blijkbaar uitverkocht is).
    Wrijf het er maar in

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nu ook de amaray binnen...wat een gigantisch verschil.
    Erg blij dat ik toch de duurdere digipack alsnog bij zavvi heb besteld (waar hij nu ook blijkbaar uitverkocht is).
    Mooi voor je! Voortaan dan toch maar weer bij Amazon bestellen, lijkt me.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooi voor je! Voortaan dan toch maar weer bij Amazon bestellen, lijkt me.
    Die hebben er ook een potje van gemaakt, anders.

  13. #113

    Standaard

    Ik wil juist de amaray versie, want vorige seizoenen ook niet in digipack, dan staat het zo raar :P

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik wil juist de amaray versie, want vorige seizoenen ook niet in digipack, dan staat het zo raar :P
    Nou, dan zou ik even met rogue contact opnemen. Die heeft een Amaray-versie die hij niet wil hebben en vast wel voor een zacht prijsje kwijt wil...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wrijf het er maar in
    Sorry, zo was het niet bedoeld .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, dan zou ik even met rogue contact opnemen. Die heeft een Amaray-versie die hij niet wil hebben en vast wel voor een zacht prijsje kwijt wil...
    Dat klopt, zie mijn verkooptopic.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sorry, zo was het niet bedoeld .


    Dat klopt, zie mijn verkooptopic.
    Bedankt voor de tip! Heb in je topic gereageerd

  17. #117

    Standaard

    Met dank aan rogue, die via Zoom (en Disney) een los exemplaar had toegestuurd gekregen:

    D13105C3-6ABB-4F9D-862F-49A252A898D6.jpg7207F3DE-F9D7-42A1-9D82-63D23B069325.jpg

    @rogue, ik probeerde je een PM te sturen, maar je box is vol. Dus bij deze:

    Pakje bezorgd en helemaal gaaf. Nogmaals heel erg bedankt, ik ben helemaal gelukkig
    Laatst aangepast door tmvde : 23-07-2018 om 22:04

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Met dank aan rogue, die via Zoom (en Disney) een los exemplaar had toegestuurd gekregen:

    D13105C3-6ABB-4F9D-862F-49A252A898D6.jpg7207F3DE-F9D7-42A1-9D82-63D23B069325.jpg

    @rogue, ik probeerde je een PM te sturen, maar je box is vol. Dus bij deze:

    Pakje bezorgd en helemaal gaaf. Nogmaals heel erg bedankt, ik ben helemaal gelukkig
    Ik ben blij dat ik er nog een mede-liefhebber gelukkig mee kon maken tmvde! Gelukjes zoals dit moet je gewoon delen, dat is toch veel leuker .

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Met dank aan rogue, die via Zoom (en Disney) een los exemplaar had toegestuurd gekregen:

    7207F3DE-F9D7-42A1-9D82-63D23B069325.jpg
    Vind het wel jammer dat het design van de zijkant van de boxen niet uniform is, let op de leeftijdlogo's, de wisselende plaats van het Blu-ray logo, de wisselende plek van het Marvel logo, de plaatsing van de letters van de titel, enz.. Oogt erg rommelig. Dat doet wel wat afbreuk aan het geheel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #120

    Standaard

    Het kon beter, maar is voor mij niet storend.

  21. #121

    Standaard

    Het lijkt er op dat seizoen 5 er al aan komt op blu-ray! En dit keer een aparte pagina voor de digipack en de elite case! Zal binnenkort wel echt 'live' gaan.

    https://www.amazon.co.uk/stores/page/5C6EDCFD-FBBB-4601-BE83-140F1D2CA44E?ingress=3&visitId=132ab4f8-ecea-42f1-9dcb-bf1242ecf0c7&tag=bluraycom-21

    Misschien dat ze verrast zijn geweest door de grote vraag naar seizoen 4 en goed om te zien dat ze geleerd lijken te hebben van het debacle met de digipacks.

    Laatst aangepast door tmvde : 09-08-2018 om 09:51

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het lijkt er op dat seizoen 5 er al aan komt op blu-ray! En dit keer een aparte pagina voor de digipack en de elite case! Zal binnenkort wel echt 'live' gaan.

    https://www.amazon.co.uk/stores/page/5C6EDCFD-FBBB-4601-BE83-140F1D2CA44E?ingress=3&visitId=132ab4f8-ecea-42f1-9dcb-bf1242ecf0c7&tag=bluraycom-21

    Misschien dat ze verrast zijn geweest door de grote vraag naar seizoen 4 en goed om te zien dat ze geleerd lijken te hebben van het debacle met de digipacks.

    Wel fijn!

  23. #123

    Standaard

    Releasedatum 1 oktober!

    shield51.jpgshield52.jpgshield53.jpg

    Mooi artwork weer!
    Laatst aangepast door tmvde : 09-08-2018 om 23:17

  24. #124

    Standaard

    Lijkt erop dat ze de Amaray versie van de site hebben gehaald. Waarschijnlijk dus weer zelfde systeem als bij seizoen 4. Eerst de digipack en wanneer die is uitverkocht de Amaray. Ik wacht dus wel totdat de digipack is uitverkocht. Vind de digipacks mooier, maar de vorige 4 heb ik in Amaray, dus tja. En ze nemen minder ruimte in.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Releasedatum 1 oktober!

    Bijlage 9866Bijlage 9867Bijlage 9868

    Mooi artwork weer!
    Dank voor de tip! Meteen gereserveerd bij Amazon.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •