Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 131 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ook hier nog even het goede nieuws dat het 4e seizoen uitkomt op blu-ray.



    Tip: bij zoom.co.uk kun je de boz krijgen voor £24.29 als je de code SIGNUP10 gebruikt en betaalt met Paypal (heb je geen shipping costs).
    Scheelt toch aardig i.v.m. amazon (£27.00 + shipping).

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ook hier nog even het goede nieuws dat het 4e seizoen uitkomt op blu-ray.



    Tip: bij zoom.co.uk kun je de boz krijgen voor £24.29 als je de code SIGNUP10 gebruikt en betaalt met Paypal (heb je geen shipping costs).
    Scheelt toch aardig i.v.m. amazon (£27.00 + shipping).
    Grappig dat ze de set weer op dezelfde manier presenteren, was me nog niet opgevallen.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En ik heb seizoen 2 ]in de preorder staan.

    Als je de digipack wilt, wees er snel bij.

    Haha, mij ook niet, maar hier heb je zelfs seizoen 2, ook op dezelfde manier.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Ik baal van die digipack, groot lomp geval. Iedereen heeft te weinig ruimte voor hun verzameling en zij komen weer met een grote box die weer meer kans op schade op kan leveren tijdens transport. Nou ja, maar ff wachten tot dat "limited" voorbij is, hoop snel! Heb het vermoeden dat die in NL niet op Blu-Ray uit gaat komen, tenminste, bij BOL staat al weken alleen maar de DVD te pre-orderen, zonder leverdatum.

    Digipack (klik op foto om te vergroten):
    Bijlage 5413
    Alleen seizoen 1 wijkt ietsje af (ligging van de discs zelf).

  5. #80

    Standaard

    Seizoen 4 gisteravond meteen besteld toen ik 'm zag staan. Wel jammer dat ik van de eerste drie seizoenen niet de digipack heb (waren al uitverkocht denk ik..). Van alle andere marvel series heb ik overigens ook alleen maar de normale amaray doosjes (Jessica Jones, ed). Misschien dus iets te snel besteld en maar even wachten op de normale editie.

  6. #81

    Standaard

    De digipacks zijn inderdaad limited. Ik vind ze zelf schitterend, maar ze nemen natuurlijk wel wat ruimte in beslag. Als je de eerste drie niet heb, kun je net zo goed wachten, anders is het ook geen gezicht .

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De digipacks zijn inderdaad limited. Ik vind ze zelf schitterend, maar ze nemen natuurlijk wel wat ruimte in beslag. Als je de eerste drie niet heb, kun je net zo goed wachten, anders is het ook geen gezicht .
    Ja, ondertussen maar cancellation geregeld. Wacht wel even tot de normale versie er is. Had nog even rond gekeken, maar kon de vorige seizoenen ook niet vinden in digipack vorm.

  8. #83

    Standaard

    Mensen die de digipack bij Zoom hadden besteld melden op blu-ray.com dat ze geen digipack hebben ontvangen. Benieuwd of Amazon wel digipacks gaat leveren.

    EDIT: Iemand die bij Zavvi heeft besteld heeft een digipack ontvangen, wordt dus afwachten.
    Laatst aangepast door tmvde : 30-06-2018 om 13:20

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Mensen die de digipack bij Zoom hadden besteld melden op blu-ray.com dat ze geen digipack hebben ontvangen. Benieuwd of Amazon wel digipacks gaat leveren.

    EDIT: Iemand die bij Zavvi heeft besteld heeft een digipack ontvangen, wordt dus afwachten.
    Oei, ik heb ook bij zoom besteld en hij is al onderweg .....ik hoop maar op het beste. Ik wil echt wel een digipack hebben, net als de vorige seizoenen.
    Dan gaat hij mooi terug, want in mijn bestelling staat toch echt:

    "Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.: The Complete Fourth Season (Limited Edition Digipack) [Blu-ray] "

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Oei, ik heb ook bij zoom besteld en hij is al onderweg .....ik hoop maar op het beste. Ik wil echt wel een digipack hebben, net als de vorige seizoenen.
    Dan gaat hij mooi terug, want in mijn bestelling staat toch echt:

    "Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.: The Complete Fourth Season (Limited Edition Digipack) [Blu-ray] "
    Mijn bestelling bij Amazon zegt ook Digipack, afwachten maar. Mocht het een standaard hoesje worden, zal ik wel klagen (compensatie?), maar ik zal em niet terugsturen.

  11. #86

    Standaard

    Als ik geen digipack krijg dan stuur ik hem terug. Ik wil de digipack zodat die past bij de rest. Wat een belachelijke situatie.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #87

    Standaard

    Digipack of geen digipack. Maakt helemaal niks uit. Zolang ik dit seizoen maar op bluray heb. Ben ik al meer dan gelukkig.

  13. #88

    Standaard

    Voor mij is de spanning voorbij, ik heb vandaag een digipack van zavvi binnen gekregen.

  14. #89

    Standaard

    Amazon UK levert nog niet uit, want de officiële verschijningsdatum is namelijk 2 juli... Zavvi en Zoom lappen die dus aan hun laars kennelijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Amazon UK levert nog niet uit, want de officiële verschijningsdatum is namelijk 2 juli... Zavvi en Zoom lappen die dus aan hun laars kennelijk.
    Je zegt het alsof het een slecht ding is? Een paar daagjes eerder is toch niet erg .

  16. #91

    Standaard

    En altijd de laagste prijs garantie bij Amazon wanneer je pre-ordered:

    Greetings from Amazon.co.uk
    You saved £0.01 with Amazon.co.uk's Pre-order Price Guarantee! The price of the item(s) decreased after you ordered them, and we gave you the lowest price.
    The following title(s) decreased in price:
    Marvel's Agents Of S.H.I.E.L.D. S4 - Limited Edition Blu-ray Digipack [2018] [Region Free]
    Price on order date: £27.00
    Price charged at shipping: £26.99
    Lowest price before release date: £26.99
    Quantity: 1
    Total Savings: £0.01
    £0.01 is your total savings under our Pre-order Price Guarantee.

    Kijk dat hakt er aardig in he?
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  17. #92
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, zelfde mail gehad.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #93

    Standaard

    Voor wie bij Zoom heeft besteld en graag de digipack toch wil ontvangen, ik las dit op blu-ray.com:

    I contacted Zoom customer services regarding the issue and I have received the following response:

    "Good Morning,

    Thanks for your recent order of Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.: The Complete Fourth Season [Blu-ray]. It’s come to our attention that you have received the standard Blu-ray instead of the Digipack.

    We’re very sorry about this, we were accidentally sent the wrong packaging – we should have received the limited edition and instead received the standard for our initial orders. By way of apology, Disney have confirmed that they are very happy to send out the correct packaging directly to all affected customers.

    In order for Disney to carry this out, can you please confirm that you are happy for us to pass your name and address to The Walt Disney Company so that they can rectify this mistake and send you the correct packaging? You will not need to return the standard package as they will send the packaging only and not the discs. Your data will not be held by the Walt Disney Company and will solely be used for this purpose.

    Kind regards,

    Zoom
    Zoom Online Customer Services"

    So if affected I would be contacting Zoom to be included.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Amazon levert gewoon digipacks uit. Woensdag moet die van mij aankomen.
    De tekst 'digipack' bij dit product is bij Amazon UK overigens wel van de site verdwenen, terwijl dat op het moment van bestellen, enkele maanden geleden, wel vermeld stond.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Voor wie bij Zoom heeft besteld en graag de digipack toch wil ontvangen, ik las dit op blu-ray.com:

    I contacted Zoom customer services regarding the issue and I have received the following response:

    "Good Morning,

    Thanks for your recent order of Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.: The Complete Fourth Season [Blu-ray]. It’s come to our attention that you have received the standard Blu-ray instead of the Digipack.

    We’re very sorry about this, we were accidentally sent the wrong packaging – we should have received the limited edition and instead received the standard for our initial orders. By way of apology, Disney have confirmed that they are very happy to send out the correct packaging directly to all affected customers.

    In order for Disney to carry this out, can you please confirm that you are happy for us to pass your name and address to The Walt Disney Company so that they can rectify this mistake and send you the correct packaging? You will not need to return the standard package as they will send the packaging only and not the discs. Your data will not be held by the Walt Disney Company and will solely be used for this purpose.

    Kind regards,

    Zoom
    Zoom Online Customer Services"

    So if affected I would be contacting Zoom to be included.
    Ik heb het ook gelezen, maar dit is dus geen goede oplossing. Het blijkt dat de discs van de standaard uitgave geen disc-art hebben maar gewoon een blauwe opdruk, en dat is echt geen gezicht in de digipack. Sommigen zullen dan zeggen 'hoe vaak kijk je naar de discs' (elke keer als ik ze eruit haal trouwens), maar dat is het punt niet.
    Ik heb de digipack met de bijbehorende discs besteld en betaald, zodat ze mooi bij de vorige 3 seizoenen passen, en wil die ook hebben.

    Best vervelend zo. Zit eraan te denken om het gewoon maar bij zavvi te kopen, maar dan heb je nu blijkbaar een verhoogde pakkans met de douane. Ik baal best wel dat ik mijn amazon bestelling omgezet heb naar zoom.....

  21. #96

    Standaard

    Net bezorgd en het is een Viva Elite case. Ondanks dat er in mijn order bij Amazon duidelijk digipack staat. Toch wel erg teleurgesteld en ik ga zeker klagen.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Net bezorgd en het is een Viva Elite case. Ondanks dat er in mijn order bij Amazon duidelijk digipack staat. Toch wel erg teleurgesteld en ik ga zeker klagen.
    Dat is balen zeg....zeker als blijkt dat anderen wel de van amazon de digipack hebben ontvangen . Amazon kennende zal het wel goed komen, zal je wel je geld terug kunnen krijgen.
    Ik heb het mailtje van zoom binnen dat de verkeerde van Disney hebben ontvangen en dat ik de losse digipack (zonder discs) van Disney kan ontvangen. Teruggemaild dat ik zonder de discs (met artwork) daar niets aan heb. Ik zie wel hoe dat afloopt, het liefst krijg ik gewoon m'n geld terug, aangezien ik nu maar de digipack bij zavvi heb besteld.....

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is balen zeg....zeker als blijkt dat anderen wel de van amazon de digipack hebben ontvangen . Amazon kennende zal het wel goed komen, zal je wel je geld terug kunnen krijgen.
    Ik heb het mailtje van zoom binnen dat de verkeerde van Disney hebben ontvangen en dat ik de losse digipack (zonder discs) van Disney kan ontvangen. Teruggemaild dat ik zonder de discs (met artwork) daar niets aan heb. Ik zie wel hoe dat afloopt, het liefst krijg ik gewoon m'n geld terug, aangezien ik nu maar de digipack bij zavvi heb besteld.....
    Een kleine compensatie zou leuk zijn, hoef niet het hele bedrag per se terug. Zoals eerder aangegeven ga ik niks terugsturen. Uiteindelijk gaat het me toch meer om de content dan om de hoes, maar aangezien ik van de eerste drie seizoenen wel de digipack heb, is er toch wel die teleurstelling.

  24. #99

    Standaard

    Natuurlijk gaat inhoud boven uiterlijk, maar in dit geval wil ik beide .
    Mocht zoom moeilijk gaan doen, dan verkoop ik die versie wel.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Net bezorgd en het is een Viva Elite case. Ondanks dat er in mijn order bij Amazon duidelijk digipack staat. Toch wel erg teleurgesteld en ik ga zeker klagen.
    Hier exact hetzelfde, toch heeeel erg lang geleden besteld als Digipack, maar ook gewoon in een Elite case geleverd. Beetje jammer wel. Verklaard gelijk de cent korting...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •