Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 131 van 131 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Lijkt erop dat ze de Amaray versie van de site hebben gehaald. Waarschijnlijk dus weer zelfde systeem als bij seizoen 4. Eerst de digipack en wanneer die is uitverkocht de Amaray. Ik wacht dus wel totdat de digipack is uitverkocht. Vind de digipacks mooier, maar de vorige 4 heb ik in Amaray, dus tja. En ze nemen minder ruimte in.
    Zowel de digipack als de elite case zijn te bestellen bij Amazon. Hebben ze toch geleerd van de release van seizoen 4.

    De enige extras zijn weer bloopers en deleted scenes zoals op de back cover van de elite case te zien is.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zowel de digipack als de elite case zijn te bestellen bij Amazon. Hebben ze toch geleerd van de release van seizoen 4.

    De enige extras zijn weer bloopers en deleted scenes zoals op de back cover van de elite case te zien is.
    Vanmiddag was alleen de digipack beschikbaar online. Fijn dat ze er nu gewoon allebei zijn!

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zowel de digipack als de elite case zijn te bestellen bij Amazon. Hebben ze toch geleerd van de release van seizoen 4.

    De enige extras zijn weer bloopers en deleted scenes zoals op de back cover van de elite case te zien is.
    Besteld! Ik had niet verwacht dat ze zo snel met dit seizoen zouden komen. Toch geleerd van het verleden? Of misschien verkocht seizoen 4 heel goed?

  4. #129

    Standaard

    Zoom schijnt al aan het verzenden te zijn. Mijn Amazon order zal nog wel een weekje duren.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zoom schijnt al aan het verzenden te zijn. Mijn Amazon order zal nog wel een weekje duren.
    Ze zijn 'sent to warehouse', maar nog niet naar klanten. Ik heb ook bij zoom besteld .
    Blijft heel vreemd dat deze al zo snel komt; hopelijk verkoopt deze ook weer goed.

  6. #131

    Standaard

    Erg mooie uitgave weer, de digipack.

    Laatst aangepast door tmvde : 11-10-2018 om 08:55

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •