De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Into the Woods (Rob Marshall, 2014)

    PLOT:

    Into the Woods is a modern twist on the beloved Brothers Grimm fairy tales in a musical format that follows the classic tales of Cinderella, Little Red Riding Hood, Jack and the Beanstalk, and Rapunzel-all tied together by an original story involving a baker and his wife, their wish to begin a family and their interaction with the witch who has put a curse on them.

    CAST O.A.:


    • Anna Kendrick
    • Johnny Depp
    • Chris Pine
    • Emily Blunt
    • James Corden
    • Meryl Streep


    IMDB

    Trailer:



    Hier ben ik alleszins benieuwd naar. Ik vind het er goed uitzien!

  2. #2

    Standaard

    Ik kijk hier heel erg naar uit. Ben groot fan van Stephen Sondheim, heb de voorstelling twee keer in het theater gezien en de originele versie al jaren op de dvd. De trailer ziet er goed uit. Wat me wel opvalt is dat het een familiefilm lijkt te worden terwijl de musical juist voor volwassenen is. Ben benieuwd hoe ze dat qua verhaal op gaan lossen.
    Laatst aangepast door martijn0432 : 17-09-2014 om 19:55

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Foto's van deze film kan je HIER vinden.

    Ben benieuwd wat het uiteindelijk resultaat gaat worden maar tot nu toe ziet het er allemaal wel leuk uit.

  5. #5

    Standaard

    Nieuwe trailer voor deze film. Uit deze trailer valt al veel meer op dat het een musical gaat worden:


  6. #6

    Standaard

    Een nieuwe featurette over deze film kan je HIER vinden.

  7. #7

    Standaard

    Clip uit de film:


  8. #8

    Standaard

    Ik heb de film vanmiddag gezien en was toch wel enthousiast. Na het zien van de trailer was ik bang dat het iets te veel een familiefilm zou worden, maar dat viel me alles mee. Het scherpe kantje is er een beetje af, maar er zitten nog genoeg dingen in die je bij een typische familiefilm niet verwacht.

    Ik moest er wel even inkomen. De proloog heeft te lijden onder beperkingen van film ten opzichte van theater. Op het toneel kun je alles tegelijk laten zien, maar in een film wordt dat lastig. Heel veel korte scènes dus en soms hoor je ook personages zingen zonder dat je ze ziet. Ik ken alle nummers zo ongeveer uit mijn hoofd, maar voor mensen die minder bekend met het materiaal zijn is de opening denk ik nogal chaotisch. Gelukkig is het tempo een stuk rustiger zodra ze in het bos zijn.
    Wat me heel erg opviel is dat vrijwel iedereen in de cast kan zingen. Nou is dat bij Sondheim niet het belangrijkste, maar het is toch wel fijn als mensen een enigszins aangename stem hebben. Bij veel musicalfilms lijkt een grote naam belangrijker dan de capaciteiten van de acteur, maar dat had ik nu absoluut niet.

    Wat deze verfilming voor mij toevoegde ten opzichte van de musical is dat ik er nooit zo bij stil had gestaan hoe centraal het moederschap staat. Ik dacht dat Into the Woods vooral het be careful what you wish for-thema onderzocht, maar dat is slechts een deel van het verhaal. Misschien komt het ook doordat ik de vier moederrollen het best gecast vond dat ik daar meer op lette. Maar als je bekend bent met het verhaal van de relatie van Sondheim en zijn moeder voegt dat wel heel veel toe. De vier moeders die we zien hebben allemaal een positieve en een negatieve kant en je zou kunnen zeggen dat ze met ze met z’n vieren een complete moeder kunnen vormen. Ik weet nog niet precies hoe, daar moet ik nog over nadenken, maar dit viel me nu gewoon heel erg op.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •