De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard overbelasting denon avr 2106

    Hoi ik ben nieuw op dit forum,maar ik ben al 60 jr muziek liefhebber de eerste 4jr niet zo,ik heb een Denon avr 2106 secondhand gekocht voor wat meer volume ipv hermankardon avr1500.Maar het ging prima op mijn twee BMW 120/8 ohms,maar sinds een paar dagen springt de denon in zijn overbelastingmodus bij 40db,na 10 sec springt hij weer aan als ik de aan/uit knop weer indruk,is het moeite waard om hem ter reperatie aan te bieden en waar?ik woon in Hoofddorp en wat gaat me dat plm kosten.Een hoop vragen maar wie wil we helpen. ps. mijn bekabeling is het niet.

    Met vriendelijke groeten Dick Buis.

  2. #2

    Standaard

    Dag Dick,
    Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mn AVR 1909 en heb ook uitgezocht waar je deze kan laten repareren. In Haarlem zit Hobo Hifi en dit is een geautoriseerd servicepunt voor Denon. Als je hem laat repareren dan repareren ze alles tot 75 euro (geloof ik) aan kosten. Is het duurder dan krijg je een prijsopgave. Wil je er dan niet door mee gaan dan betaal je 40 euro onderzoekskosten. Ik heb uiteindelijk mn reciever op Marktplaats verkocht aan een sleutelaar en zelf de upgrade gedaan naar een 3D reciever. Maar wellicht is het voor jou wel een uitkomst. Succes!

  3. #3

    Standaard

    Bedankt Rogier, ik ga eerst een bellen groetjes Dick Buis.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •