De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Samsung LCD tv defect, mening gevraagd.

    Beste forumleden,

    Ik heb een wat oudere tv gekregen van mijn zus omdat hij het niet meer goed doet en zij een nieuwe gekocht heeft.
    Het gaat hier om een samsung lcd tv met volgende nummers:
    Model: LE32R81B [R]
    Model Code: LE32R81BX/XEC
    Type No: BP32EO

    Het probleem is dat als de Tv aanstaat dat het beeld na ergens 2 minuten begint te verdonkeren / verkleuren zoals een soort negatief (foto).
    Nu heb ik gisteren wat rondgezocht op forums en denk dat ik het probleem gevonden heb, namelijk de T-con die defect zou zijn aangezien de symptomen dezelfde zijn als ik heb.
    Nu had ik graag nog eens jullie mening gevraagd hierover voordat ik zo'n nieuw bordje koop. vroeger gebeurde het verkleuren niet zo snel na het inschakelen maar nu gebeurd het sneller.

    Foto's van het euvel:

    20140810_152334.jpg20140810_152406.jpg

    Groeten,
    Yorim

    PS: weten jullie een betrouwbare site om die bordjes te kopen?

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi,

    Ik denk dat de meeste die zo'n defect ervaren hem ter reparatie aanbieden en niet zo snel zelf een bord gaan vervangen, daarnaast bluf je het risico houden dat het toch iets anders blijkt. Over het algemeen wordt hier niet heel diep ingegaan om de technische aspecten van een defect, maar je weet maar nooit. Ik neem aan dat je deze vraag ook op hardwareforums heb geplaatst zoals het HTforum of bij hardwareinfo. Ik vermoed dat je daar meer succes hebt.

    Je kunt je ook afvragen of een ouder bord niet duurder is vergeleken bij een nieuwe of tweedehands tv. Zal je net zien, heb je dit vervangen gaat iets anders stuk. Samsung maakt elk jaar zoveel schermen, is dat bord nog wel te krijgen?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •