De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard VTM zet al zijn programma's gratis online

    VTM gaat volledige afleveringen van het merendeel van zijn programma's tot vier weken na uitzending gratis aanbieden op zijn website. Ook via de app zijn programma's als 'Telefacts', 'Lang Leve' en 'Stadion' gratis te herbekijken. De commerciële zender maakt daarmee een heuse ommezwaai.
    Voor VTM wordt het online aanbieden van video steeds belangrijker. Het is een mogelijke manier om bepaalde reclame-inkomsten, die de zender nu misloopt door veranderd mediagebruik, terug te winnen. Tijdens de online afleveringen zal immers ondoorspoelbare reclame getoond worden. Dat is een belangrijke troef, want bij uitgesteld kijken wordt reclame - tot ergernis van de adverteerders - meer en meer doorgespoeld.

    "Vtm.be wordt een extra platform waarop mensen volledige afleveringen van programma's gratis kunnen bekijken", legt Medialaan-CEO Peter Bossaert uit. "We zien dit echt als een bijkomende service en voelen dat kijkers dit waarderen."

    Het gratis aanbieden van integrale afleveringen betekent een hele ommezwaai voor het Vlaamse tv-landschap. Bij onze noorderburen worden tv-programma's bijvoorbeeld al veel langer gratis online aangeboden. De Nederlandse openbare omroep biedt er via uitzendinggemist.nl al zijn programma's aan en commerciële zenders volgden.

    VTM start vanaf volgende week maandag met het gratis aanbieden van programma's. Het gaat om eigen producties, niet om aangekochte programma's. Binnenkort komt er ook een update van de VTM-app waardoor mensen de volledige afleveringen ook op smartphone en tablet kunnen bekijken. Het videoplatform wordt daarmee zelfs een concurrent voor Stievie, de app waarmee de uitzendingen van tien Vlaamse zenders tot een week terug opvraagbaar zijn. Opvallend, want die app is volledig in handen van Medialaan (VTM, 2BE, Jim, vtmkzoom).

    Medialaan, VRT (Eén, Canvas) en SBS Belgium (VIER, VIJF) dienden vorig jaar nog een strafklacht in tegen de "televisiepiraat van de lage landen", een internetgebruiker die tientallen Vlaamse tv-programma's en -series op het internet zette. Een van de drijfveren van de piraat was het feit dat Vlaamse tv-programma's nergens online werden aangeboden. VTM elimineert met deze zet elk excuus om nog te downloaden uit illegale bron.

    Bron - http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...s-online.dhtml
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  2. #2

    Standaard

    Nja zij zullen de komst van Netflix ook wel voelen. Voorlopig zie het vlaams tv najaarseizoen er niet bijzonder uit. De VRT is weer twee keer niks (zoals altijd) maar ook VIER valt tegen. Enkel VTM lijkt nog interessant qua entertainment waarde maar inhoudelijk… Opvallend weinig nieuwe fictie. Jammer.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-08-2014 om 20:10

  3. #3

    Standaard

    I don't give a s..t about VTM.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    I don't give a s..t about VTM.
    Ik volg Werner.
    BD (1243) What i Watch

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    I don't give a s..t about VTM.
    Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Pure verspilling van server ruimte
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7

    Standaard

    Waren het nu een beetje redelijke programma's van vroeger tijd, dan was het allicht nog iets... Maar vandaag de dag heeft VTM niks bijzonders wat niet goed verkrijgbaar is via 'de andere wegen'.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Waren het nu een beetje redelijke programma's van vroeger tijd
    Bedoel je het Rad Van Fortuin of zo?

    "HA JA Jefke Goed Geraden Ozobelle O, Pakt u nog ne prijs Ha Ja Walter Broebel Broebel..."
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Alsof de VRT zoveel beter is. Ik heb een hekel aan die zender. Zend alleen maar herhalingen uit en maakt programma's om herhaling tijdens dat programma te kunnen uitzenden. Buiten wat slechte shows en nieuwsdienst die achter loopt maken ze niks zelf. Ook hun fictiereeksen zijn bijna altijd in hetzelfde straatje.

  10. #10

    Standaard

    VRT had vroeger leuke programma's... maar nu is inderdaad ál het vet van de soep. Iedereen beroemd, Zonnen en garnalen, Jeroen Meus, Marcel Vanthilt, Chris Dusauchoit ... ik kan ze niet meer zíen! Af en toe op Canvas nog eens een leuke Britse of Scandinavische detective.

    Dat is overigens het nieuwe credo: het mag niets meer kosten. Realitysoaps... heel goedkoop: geen acteurs, geen decors, geen scenario. Een camera en een geluidsman en draaien maar! Marginaal Vlaanderen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bedoel je het Rad Van Fortuin of zo?

    "HA JA Jefke Goed Geraden Ozobelle O, Pakt u nog ne prijs Ha Ja Walter Broebel Broebel..."
    Dat is sowieso een guilty pleasure net zoals Wedden Dat...? of Binnen zonder kloppen, maar ik doel meer op zoiets als Spoed.

  12. #12

    Standaard

    Hier wacht ik al jaren op. Voor alle duidelijkheid NIET DUS.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •