De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard WO II in film en tv-series

    Vandaag is het 75 geleden dat WO II begon met de aanval van Duitsland op Polen. Een goede gelegenheid om een begin te maken met een project wat ik al enige tijd voor ogen had. Het chronologische volgen van het oorlogsverloop in de komende jaren via films en tv-series. Welke films en tv-series richten zich op het begin van WO II en zijn dus goed mee te starten?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij ben je een dag te vroeg

    Over de invasie in Polen zijn bij mijn weten niet zo heel veel films gemaakt.
    De enige die mij te binnen schiet is een film van vorig jaar: Battle of Westerplatte.
    Is in de US wel uit op DVD/BD, hier niet.

    Ben ook benieuwd wat je volgende ijkpunt wordt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Yup, 1 september 1939

    Leuk idee!

    Misschien al beginnen met Hitler, the Rise of Evil?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #4

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •