De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Portable blu-ray speler met geïntegreerd scherm

    Een aantal jaren geleden heb ik een portable blu-ray speler met geïntegreerd scherm aangeschaft, voornamelijk t.b.v. de kids, zodat ik bijv. de Disney blu-rays in de auto, op de camping, kinderkamer, logeerkamer, etc. af kan spelen. De speler begint nu wat kuren te vertonen, dus ging ik op zoek naar een vervanger. Ik dacht, een aantal jaren geleden was het nog voornamelijk DVD dat portable was, en blu-ray uitzondering, nu zal ik wel meer keuze hebben. Echter, na afgelopen weekend het internet te hebben afgestruind, blijkt het tegendeel waar te zijn! Ik kom geen enkele (nog leverbare) portable blu-ray speler met geïntegreerd scherm tegen. Op sites van fabrikanten staan die dingen niet eens meer.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  2. #2

    Standaard

    En wat wil je hier nu mee zeggen? Heb je een vraag? Of wil je gewoon je ei kwijt?

    Het is logisch dat deze apparaten niet meer verkocht worden in mijn ogen. Er zal namelijk gewoonweg geen tot zeer weinig vraag naar zijn geweest omdat niemand het verschil ziet op zo'n klein schermpje. Dat er dan nog een enkeling zo'n ding kocht voor de kinderen om zodoende toch blu-rays mee op vakantie te nemen zal voor de fabrikanten niet voldoende zijn geweest.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  4. #4

    Standaard

    @Michael Hamers: Eens dat het commercieel niet aantrekkelijk blijkt te zijn. Verschil is echt wel te zien (kijkafstand is veel kleiner). Kids willen gewoon hun films kunnen zien, waar papa bewust wat meer voor betaalde t.b.v. betere beeld- en geluidskwaliteit. Op die manier wordt het downloaden van content dus ook gestimuleerd...

    @hanske636: De Sony store geeft aan dat de speler 'discontinued' is. Het verschil tussen adviesprijs ($249) en amazon prijs (alleen via reseller, min. $435) vind ik belachelijk. En waarschijnlijk is de speler ook nog eens niet regiovrij, ofwel alleen regio A, maar dat kon ik niet zo snel terugvinden.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  5. #5

    Standaard

    Die dingen worden denk ik niet meer gemaakt omdat je overal voor een habbekrats een portable dvd-speler kan kopen en omdat bij veel BD-uitgaves de DVD is bijgevoegd, welke ook nog wordt gepromoot als ideaal alternatief voor gebruik in de auto e.d.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •