De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Fault In Our Stars

    Is er al meer bekend over een Nederlandse release? Of we hier bijvoorbeeld ook de extended edition krijgen

    Vandaag is deze versie in de US uitgekomen, erg mooi met slipcover, twee versies van de film en een armband die er volgens het forum van Blu-ray.com niet altijd bijzit...

    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #2

    Standaard

    In duitsland krijgt men ook een soortgelijke release ergens in oktober.

    De nederlandse release is op 5/11 maar de cover zal zeker niet deze zijn.

    Dit wordt em: en aan de cover te lezen zal deze blijkbaar een langere versie bevatten.


  3. #3

    Standaard

    Thanks! Inderdaad, de Duitse LE lijkt op de Amerikaanse en toch zou ik hem niet willen oordeelt u zelf:

    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #4

    Standaard

    Ieuw.... die duitse tekst. Ik heb de us extended besteld!

  5. #5

    Standaard

    Mijn us versie is vandaag verzonden. Had hem al een maand in pre-order. Vind de slip prachtig die bracelet ach.
    Erg goede film vind een van de mooiste die ik tot nu toe gezien heb dit jaar.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #6

    Standaard

    Super, heb gisteren ook de US versie besteld.. Ik ga wel klagen hoor als die bracelet er niet bij zit
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Super, heb gisteren ook de US versie besteld.. Ik ga wel klagen hoor als die bracelet er niet bij zit
    Je bedoelt dit ding?

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Kan niet wachten

    Ik ook niet
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Mijn us versie is vandaag verzonden. Had hem al een maand in pre-order. Vind de slip prachtig die bracelet ach.
    Erg goede film vind een van de mooiste die ik tot nu toe gezien heb dit jaar.
    Mijne ook gister verzonden!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •