Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 139 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Sabotage Steelbook DE, NL subs € 6,00
    (er zitten dan toch geen duitse subs doorheen geembossed)


    Nee hoor. Gewoon NL menu en subs.


    Wat is de EAN van de Titanic box?
    Mvg, Steve
    Op de box zelf staan geen EAN. Wel op de BR slipcover en dat is:

    8712626079033

    Een paar plaatjes van de aangeboden waar had het allemaal nog wat duidelijker gemaakt, en dat mis ik toch wel ten zeerste in dit experiment.
    Ik zal asap foto's maken van de spullen en die toevoegen aan de startpost.

    waarom Dan er moeilijk over doet snap ik dan ook helemaal niet
    Het is niet mijn bedoeling er moeilijk over te doen dus als dat zo over is gekomen mijn excuses.

    Er zouden ook nog ongewenste veranderingen in de lijst van films kunnen plaatsvinden en het maakt mij niet uit hoe eerlijk iemand ook is,
    er is een regel dat de openingspost niet veranderd mag worden, ik vind het gewoon een terechte regel.
    Die regel geldt niet voor deze opzet, die is bedacht voor de normale manier van veilen op dvd.nl. De startpost editten bij deze opzet is zelfs nodig. Het bijhouden van de tussenstand en bieders, meldingen mbt het verloop van de veiling, en, het toevoegen van items. Dat mag gewoon zoals in de regels te lezen is zolang je het streefbedrag maar niet verhoogt. Want dat is niet toegestaan. Eigenlijk is alles in de startpost wel te lezen over het hoe en wat. Ik ben een hele poos bezig geweest voor een ander forum om dit zo goed en duidelijk mogelijk uit te werken en men is er erg content mee. Als er een aantal zijn die om persoonlijke redenen niet met deze opzet kunnen leven dat vind ik dat jammer, maar dan zeg ik op mijn beurt: geef het een kans. Als het niet geschikt is voor dvd.nl dan merken we dat snel genoeg.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht



    Die regel geldt niet voor deze opzet, die is bedacht voor de normale manier van veilen op dvd.nl. De startpost editten bij deze opzet is zelfs nodig. Het bijhouden van de tussenstand en bieders, meldingen mbt het verloop van de veiling, en, het toevoegen van items. Dat mag gewoon zoals in de regels te lezen is zolang je het streefbedrag maar niet verhoogt. Want dat is niet toegestaan. Eigenlijk is alles in de startpost wel te lezen over het hoe en wat. Ik ben een hele poos bezig geweest voor een ander forum om dit zo goed en duidelijk mogelijk uit te werken en men is er erg content mee. Als er een aantal zijn die om persoonlijke redenen niet met deze opzet kunnen leven dat vind ik dat jammer, maar dan zeg ik op mijn beurt: geef het een kans. Als het niet geschikt is voor dvd.nl dan merken we dat snel genoeg.
    Die regel geldt niet voor deze opzet

    Die regel geld hier op het forum wel en het is toch niet zo moeilijk om na de eerste post direct een 2e post met dezelfde inhoud te plaatsen als de eerste post, van de eerste blijf je dan netjes af en in de 2e kun je dan na hartenlust knoeien en aanpassen, dat stelde peptalk toch ook al voor, is toch simpel en je houd meer mensen zo te vriend. Overigens is die regel zoals je meld een regel van jou en niet een regel zoals hier op het forum en met een beetje goede wil voldoe je aan de forum regel en kun je in de 2e post aanpassen wat je wilt. Je opzet is best om mee te leven als je jezelf ook een beetje aanpast, je kan het in dit geval toch heel simpel doen en ik denk dat je dan een nog veel bredere ondersteuning vind.

    Fijn, dat je er plaatjes bij gaat zetten, het voorkomt misschien toch wel wat vragen en het maakt het allemaal wat leuker lijkt mij.

    Om te voorkomen dat er fake biedingen komen zal ik, wanneer de veiling gesloten is alles pas versturen wanneer alle betalingen door mij ontvangen zijn. Bijkomende verzendkosten zijn voor de koper.
    Kan begrijpen dat je wacht met verzenden, maar de vlotte betaler wil ook niet tot sint juttemis wachten dus verwacht ik hier toch ook wel wat meer duidelijkheid;

    Hoelang hebben de bieders de tijd om te betalen en als je er zo'n wanbetaler miskeeper tussen hebt zitten, wanneer ga je dan over tot terugstorten?

    Tip:

    Zend na einde veiling iedereen een mailtje met het te betalen bedrag incl. verzendkosten
    Zet in de 2e post(ja---- ik wil nog steeds een eerste niet kliederen post) alle bieders onder elkaar en als zij betaald hebben, zet je dat achter de bieders hun naam, zodoende weten de andere bieders dan ook wie er dan al wel en nog niet betaald hebben.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    Die postaanpassing is onderdeel van deze 'test'. Mocht het positief uitvallen zal de crew misschien wel aanpassingen doen. Ik weet ook niet wat men verder gaat doen met de opzet van veilingen, of deze ernaast komt of men de originele laat verdwijnen (die is immers toch niet echt populair), of dat men alles bij het oude laat. We zullen het merken

    Dat een ieder eerst moet betalen heeft te maken met het volgende:

    Stel iemand neemt veel of bied hoog op item(s) maar betaald niet. Hierdoor zal de veiling sneller afgelopen zijn en krijgen anderen hun items soms ver onder de de waarde. Maar dat is dus een voordeel van zo'n veiling als deze. Deze mensen betalen netjes, krijgen hun zaken verstuurd maar verkoper zit met de gebakken peren door die ene wanbetaler. Hoewel deze regel is genoemd komt het in werkelijkheid zelden of nooit voor. Echter is het een soort bescherming voor de verkoper.

    Ik vind een tweede post echt onnodig maar wanneer er veel vraag naar is omdat men dat prettiger vind kan dat allicht worden aangepast.

    Alle andere zaken die je noemt gebeuren ook maar later pas

  4. #29

    Standaard

    Ik begrijp DVDPF zijn punt wel Dan. In dit geval hebben we te maken met een trader die bekend is en als betrouwbaar te boek staat (jij dus ).

    Maar bij een andere verkoper, die minder bekend is, kan het toch een probleem opleveren. Je kunt het ook omdraaien en eventueel een tweede post kunnen plaatsen, met daarin juist de originele veiling. Dan gebruik je de eerste post (die mensen automatisch eerst lezen) voor de wijzigingen. Het is maar een idee natuurlijk.

  5. #30

    Standaard

    Dan zou die regel gewoon opgenomen kunnen worden, mocht deze manier van veilen worden geaccepteerd. Ik zie het probleem er verder ook niet van maar ook de toevoeging niet. Echter is dat verder geen struikelpunt als het door anderen juist als prettiger ervaren wordt

  6. #31

    Standaard

    10,50 voor man of steel en 7 voor sabotage

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dan zou die regel gewoon opgenomen kunnen worden, mocht deze manier van veilen worden geaccepteerd. Ik zie het probleem er verder ook niet van maar ook de toevoeging niet. Echter is dat verder geen struikelpunt als het door anderen juist als prettiger ervaren wordt
    Dit is de eerste keer dat hier zo'n veiling gebeurt, het is m.i. normaal dat er nog kinderziekten in het systeem zitten. Het is wel een goed idee dat deze veiling georganiseerd wordt door een betrouwbaar forummember als Dan en niet door Jantje Onbekend (of - god forbid - die kerel van nr1media!!!)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #33

    Standaard

    Thx Werner.

    Ik heb foto's toegevoegd aan de startpost. Tevens ook 1 titel toegevoegd: Amistad NL seal. Streefbedrag blijft conform de regels gewoon hetzelfde.

  9. #34
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij deze eerste insteek is het wel goed zo, we kunnen niet zo makkelijk een tweede post tussen voegen zonder al te veel trucen uit te moeten halen, maar ik denk dat bij een volgende het idee van direct twee posts maken een goede is. Eén startpost met de regels en het aanbod en één met de wijzigingen. Dan mijd je elke vorm van onduidelijkheid omtrent wat er stond en kan je ook per ongeluk niks verkeerd wijzigen. In de tweede post kunnen de biedingen worden bijgehouden. Althans dat denk ik. We zullen dan later ook even kijken hoe we het een en ander inrichten met de oude manier van veilen en deze. Eerst maar even kijken of je er succes mee hebt Dan.

    PS: Ik heb het ook op Facebook gedeeld in de hoop meer animo te krijgen, wie weet?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dan zou die regel gewoon opgenomen kunnen worden, mocht deze manier van veilen worden geaccepteerd. Ik zie het probleem er verder ook niet van maar ook de toevoeging niet. Echter is dat verder geen struikelpunt als het door anderen juist als prettiger ervaren wordt
    Als 2e de post die niet veranderd mag worden is dat voor mij ook acceptabel, als er maar een post komt die niet veranderd mag worden, dit experiment mag mijn in ziens niet veranderen in een feestje voor de veilinghouder, hij dient zich immers ook gewoon aan regels te houden.

    Nogmaals alle begrip voor je regel dat je niet eerder gaat verzenden dan dat alle centjes binnen zijn, maar ik heb geen begrip voor het ontwijkende antwoord dat je gaf:

    Alle andere zaken die je noemt gebeuren ook maar later pas
    Zou kunnen vallen onder de noemer "kinderziekten" , maar toch iets om over na te denken, zo zou ik er zelf geen genoegen nemen als ik langer dan 2 weken moet wachten op de waar als er betaald is, je kan om zoiets te voorkomen
    in de regels bij het onderdeeltje koper bijvoorbeeld vermelden dat er binnen 10 dagen na sluiting van een geslaagde veiling betaald dient te worden, denk dat zo'n regel nodig is, je hebt overal minkukels tussen zitten die zich er
    anders onderuit willen draaien en anderen laten wachten totdat bijvoorbeeld het salaris van de minkukel binnen is.

    BTW, ik mis ook nog in de openingspost dat alle aangeboden waar in goede staat is, hele doosjes, krasvrij, vingervrij, scheurvrij, hoesjes vlekvrij en zonder deuken in het geval van steelbooks en dat in geval van een afwijking dit vermeld
    wordt bij het betreffende item. Ook mis ik de vermelding hoe je eea gaat versturen, zeker in het geval van steelbooks mag er wat extra moeite verwacht worden, ik ben ondertussen de K..smoezen wel zat dat het wel tijdens het verzenden
    zal zijn gebeurt als een steelbook weer eens onder de deuken aankomt, toch iets om rekening mee te houden.

    Je hebt nu 5 bieders.

    Je hebt nu 3 mensen met een opmerking.

    Je hebt een voordeel, zoals Werner ook al vermeld, en dat is dat je goed bekent staat op het forum en betrouwbaar bent Je hebt nog wat kinderziekten/opmerkingen, probeer ze wat te verwerken, al kun je bij deze veiling al geen aanpassingen meer doen in de regels.

    Je hebt nu ook plaatjes geplaatst en dat toont mij dat je van deze veiling toch een succes wilt maken, je doet er ook nog eens een extra titel bij en dat is toch weer een leuke extra.

    Mocht deze veilingsoort een succes worden en de kinderziektes er een beetje uitgehaald zijn en er een niet te mogen veranderen post bijkomen, dan kan het ook in de toekomst wel leuk zijn, doch het succes zal ook zeer wel van de veilinghouder afhangen, hij/zij heeft er immers een hoop werk van:

    1 Een goede openingspost plaatsen, waarbij plaatjes zeker niet mogen ontbreken.
    2 Het dagelijks meerdere malen bijhouden van de biedingen
    3 Bij het niet lopen van de veiling een keuze te maken om te stoppen en eventueel een aantal bieders toch de kans te geven en andere items uit de veiling te halen etc etc(moeilijke taak overigens)
    4 Bij het streefbedrag halen, alle bieders aanschrijven met het te betalen bedrag(liefst met uiterste betaaldatum daarbij om ongewenste "vergissingen" te voorkomen) (op het forum bijhouden wie er betaald/nog niet betaald hebben?)
    5 Alles netjes in te pakken en zo spoedig mogelijk te verzenden, ook daar mag wel een regeltje over gemaakt worden zodat minkukels de bieders niet aan het lijntje kunnen houden.

    Zal best nog wat vergeten hebben, maar omdat je je goede wil hebt getoond zal ik de mijne ook tonen en wat biedingen doen, dit terwijl ik weet dat er nog een aantal kinderziektes te overwinnen zijn waar wij met zijn allen met jou toch wel uit zullen komen omdat we in deze veiling wel van doen hebben met een oprechte "veilingnmeester".

    Dat het maar een succes mag worden.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Wat is de EAN van de Titanic box?
    Mvg, Steve
    Antwoord van Dan:

    Op de box zelf staan geen EAN. Wel op de BR slipcover en dat is:

    8712626079033
    Die doos met diet EAN heb ik ook, zit een goudkleurige slipcover omheen in mijn geval, in de BR amaray zitten:

    2 BR's met de film in 3D (deel 1 en deel 2)
    1 BR met de film in 2D
    1 BR met de Extra's Bonus
    2 Dvd's deel 1 van de film en deel 2 van de film met de extra's

    Je kan aan Dan nog even vragen of de door mij genoemde inhoud klopt.....
    Have fun and enjoy your collection

  12. #37

    Standaard

    Dan mijn blijk van waardering, en het vertrouwen in Dan dat we er in dit experiment wel uit gaan komen:

    Amistad NL Seal NIEUW BOD €3,--
    Titanic Ship Collector's Box 3D/2D NL---geboden--- € 2,50 DrTree NIEUW BOD €3,50
    The Game Steelbook, UK Zavvi Exclusive. NL subs---geboden--- € 2,50 DrTree NIEUW BOD €3,50
    The Secret Of My Succes DE, Eng subs Seal NIEUW BOD €1,50
    Point Break Steelbook. UK NL subs Zavvi Exclusive---geboden--- € 2,50 DrTree NIEUW BOD €3,50
    The Sixth Sense Steelbook. UK, NL subs. Zavvi Exclusive NIEUW BOD €2,50
    Blackfish NLSeal NIEUW BOD €1,--
    Meet The Parents NL Seal NIEUW BOD €1,--
    WWII in HD Color 6 disk Box incl. poster. NL Seal NIEUW BOD €6,50
    The DaVinci Code/Angels & Demons box NL---geboden--- € 2,50 DrTree NIEUW BOD €3,50
    A League Of Their Own DE, Eng subs NIEUW BOD €2,--Home Alone NL NIEUW BOD €1,50
    Home Alone 2 NL Seal
    NIEUW BOD €1,50
    Have fun and enjoy your collection

  13. #38
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Normaal gesproken doe ik nooit mee aan veiling of trading in het algemeen, maar nu even een uitzondering om de boel op te krikken en ik deze twee wel grappig vindt - voor een mooi prijsje...

    Man Of Steel Collector's Edition 3D/2D NL Seal---€ 10,50
    Howard The Duck DE, Eng subs Seal---€4,50
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Man Of Steel Collector's Edition 3D/2D NL Seal---€ 10,50
    Dat bod stond al door Eendje, Claudio

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dat bod stond al door Eendje, Claudio
    en mijn bod op de Home Alones was wel 50% hoger dan het bod dat je hebt vermeld
    Have fun and enjoy your collection

  16. #41

    Standaard

    Je hebt gelijk DVDP... Thx voor het oplettende oog. Heb het aangepast

  17. #42
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dat bod stond al door Eendje, Claudio
    Ah, dan zet ik daar toch gewoon 13,50 neer. Just for the heck of it!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #43

    Standaard

    Titanic Ship Collector's Box 3D/2D NL €4,50

  19. #44

    Standaard

    Titanic Ship Collector's Box 3D/2D NL €5,50
    Have fun and enjoy your collection

  20. #45

    Standaard

    Face Off Steelbook US, Eng subs GEBODEN €1,--
    2012 Steelbook FR, NL subs Geboden €1,50
    The Day After Tomorrow Steelbook, UK, NL subs €1,50
    WWE Royal Rumble 2010 GEBODEN €1,--
    WWE Best Pay-Per-View Matches 2011. 2 Disc. Seal GEBODEN €1,--
    WWE TLC 2011. Seal. € 1,- X360 GEBODEN €1,-- (of meneer/mevrouw X360 moet al geboden hebben, dat is mij een beetje onduidelijk- in zo'n geval is dan ook een onveranderlijke post wel welkom)
    WWE Survivor Series 2011. Seal GEBODEN €1,--
    WWE The Attitude Era. 2 Disc GEBODEN €1,--


    Ziet er naar uit dat alles nu een bod heeft, mag hopen dat iemand toch over mijn €1,-- bodjes heengaat, en anders heb ik toch wel een stapeltje meer of minder gewenste Sinterklaas of Kerstkadootjes
    Have fun and enjoy your collection

  21. #46

    Standaard

    Bedankt voor je enthousiasme

    (of meneer/mevrouw X360 moet al geboden hebben, dat is mij een beetje onduidelijk- in zo'n geval is dan ook een onveranderlijke post wel welkom)
    Die heeft geen bod uitgebracht. Waarom is je dat niet duidelijk?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Bedankt voor je enthousiasme

    [U][I]

    Die heeft geen bod uitgebracht. Waarom is je dat niet duidelijk?
    Ja, zeeer benieuwd hoe zo'n veiling als deze gaat verlopen, is iets nieuws hier en het heeft zoals in de openingspost omschreven zijn voors, maar ook zijn tegens, als het goed uitpakt voor sommige gelukkige bieders,
    kan het heel veel voors hebben. Hoef gelukkig niet op 10 euro te kijken of zo.... en schijfjes verzamelen is toch mijn hobby.

    Omdat het € teken erachter staat en het net lijkt of X360 nu een bod van €1,-- heeft uitgebracht maar dat je vergeten was/bent om hem/haar BOLD te maken.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #48

    Standaard

    WWE Best Pay-Per-View Matches 2011. 2 Disc. Seal
    €2,-

  24. #49

    Standaard

    Man Of Steel Collector's Edition 3D/2D NL Seal
    €14,50

    Safehouse Steelbook NL
    €3,50

    The Day After Tomorrow Steelbook, UK, NL subs
    €2,50

    The Sixth Sense Steelbook. UK, NL subs. Zavvi Exclusive
    €3,50


    Weet je zeker dat The Day After Tommorow NL subs heeft?

  25. #50
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Man Of Steel Collector's Edition 3D/2D NL Seal---€ 15,50
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •