De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nash Bridges - The Complete Series (regio 1)

    Eindelijk is het dan zover, na lang wachten wordt Nash Bridges compleet uitgebracht op DVD! Eén van mijn favoriete tv series allertijden en voor een redelijke prijs! Nu $90, kon deze gelukkig eerder al voor $70 pre-orderen.
    Release date volgens amazon is begin November maar volgens tvshowsondvd zal dit verrmoedelijk worden uitgesteld naar begin 2015. In ieder geval al heel blij dat die nu te bestellen is. Naar alle waarschijnlijkheid geen enkele ondertiteling.

    zie cover art (klik op foto om te vergroten):
    911M+vOADjL._SL1500_.jpg
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 22-09-2014 om 10:47
    I Love My Sci-Fi

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Eindelijk is het dan zover, na lang wachten wordt Nash Bridges compleet uitgebracht
    Die vond ik ook leuk.
    Zou ik best op BR willen zien...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Die vond ik ook leuk.
    Zou ik best op BR willen zien...
    Ben al blij dat die eindelijk op DVD uit gaat komen! Maar blu-ray zou idd nog beter zijn, maar ja, is van zelfde periode als X-Files en zo, dus zal wel nooit gebeuren.
    I Love My Sci-Fi

  4. #4

    Standaard

    Minder leuke update, zie het zelf ook nu pas!

    Since posting the above story, VEI has gotten back in touch with us and confirmed that this release is NOT going to be available until Early 2015 "at the least." Additionally, the above release title is not going to be for sale "wide" at general retail, at this time. Rather, this configuration will be offered through one or two well-known chains of brick-and-mortar department stores. We're informed that the Amazon listing will be removed shortly, and that any pre-orders placed at Amazon are simply going to be cancelled. We're also informed by the studio that the image which Amazon has displayed (still shown below) is not correct artwork and is not what you should expect to see. We regret the confusion. The studio tells us that they expect to offer some configuration of this item at other sellers at some point, including online sellers such as Amazon.com; stay tuned and we'll update you about that once the info becomes available.

    Taken from:http://www.tvshowsondvd.com/news/Nas...#ixzz3E7WIXTg5
    I Love My Sci-Fi

  5. #5

    Standaard

    Mijn bestelling is nog steeds niet geannuleerd door amazon and ook de release date is nog altijd 4 November! Fingers crossed!
    I Love My Sci-Fi

  6. #6

    Standaard

    Datum is volgens tvshowsondvd nu 18 November geworden en zoals het er nu uitziet, gewoon te bestellen via amazon. Blij dat ik mijn pre-order heb laten staan voor $69,99.
    I Love My Sci-Fi

  7. #7

    Standaard

    Hij is vandaag binnen gekomen Kartonnen box om de 6 seizoenen is van waardeloze kwaliteit maar de seizoenen zelf zijn in standaard verpakte dvd boxen, zien er goed uit. Net twee afleveringen gekeken, beelkwaliteit is ook erg goed voor een serie van bijna 20 jaar oud.
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 13-11-2014 om 07:26
    I Love My Sci-Fi

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •