Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 90 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt Pieter, maar ze willen dat echt wel, alleen weten ze dat het nog niet kan en dus proberen ze steeds vaker dit soort dingen uit. Ik geloof ook niet dat VOD aanbieders er een zak geld voor neerleggen, wel dat ze een hogere prijs vragen en ook een hogere prijs per download/stream betalen.
    Ik haal die wijsheid ws.bij dezelfde winkel als jezelf Gewoon intuitie/speculatie. Lijkt mij niet meer dan logisch dat ze extra proberen te cashen op het gebied van VOD op zo'n manier. De eerste weken betaal je in Nld ook 5 euro voor een film voor een paar dagen, later wordt dat minder. Dus dan heeft zon VOD aanbieder baat bij een paar weken 'geen last hebben van fysieke dragers'.

    Maar goed: ik heb de wijsheid ook niet in pacht Maar ik blijf het gewoon raar vinden dat mensen zich gaan opwinden over zoiets. Als er geen vraag naar VOD is dan zou dit ook niet gebeuren. Dus het is raar om te zeggen "ZIJ willen zus en zo..." En zoals ik zei: boeken zijn ook niet verdwenen terwijl menigeeen jaren terug dacht dat zou gaan gebeuren.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Dat willen ze niet, want er zijn veel te veel mensen die iets in hun handen willen hebben en de extra's willen, de 3d etc..Ik denk dat de VOD aanbieders gewoon een zak geld bieden voor dat exclusieve recht voor een week of wat. Meer is het niet. Ik snap het probleem ook niet: in nld is al een tijdje bekend dat ie de 17e, 5 dec dacht ik in de US, uitkomt. En nu er een VOD-versie eerder uitkomt zijn sommige mensen ineens 'boos'. Wat is er gebeurd met gewoon een paar weekjes geduld hebben? Ik heb het gevoel dat tegenwoordig de mensen de BR al in huis willen hebben voor de film in de bios gedraaid heeft .

    Misschien, op termijn, willen ze WEL de fysieke dragers weg hebben als mensen meer aan VOD gewend zijn en de internetproviders er meer op berekend zijn. Bijv dat je 3d films kunt streamen (wat veel meer data is en daardoor nu denk ik niet haalbaar is). Maar of dat allemaal lukt?

    Denk aan boeken. Tuurlijk heeft de boekverkoop een dreun gekregen door digitale boeken. Maar de papieren versies worden nog steeds bij de vleet gekocht: mensen willen iets in handen hebben.
    Dat gebeurt al op netflix USA hoor, daar zijn al genoeg 3D films te bekijken.

  3. #28

    Standaard

    Ik heb het bij amazon UK gepreorderd, daar komt die op 24 nov uit. Hopelijk zijn de extra's (voor zover die er zijn) gelijk aan de beste editie dat uitkomt. Sinds mijn broer en zus een 3d tv hebben, koop ik 3d blurays. (geen bewuste keuze, een functie dat er bij zit, zoals je nu een tv koopt het een full hd betreft). 2D hou ik zelf, wie de 3d krijgt vechten zij uit.

    offtopic, weten jullie o.g.v. goede ervaringen waar je die blauwe hoezen kan krijgen? ooit bij axelmusic besteld maar dat is geloof ik 5 jaar geleden.

  4. #29

    Standaard

    Ik zit voor deze film helaas vast aan Nederlandse ondertiteling, aangezien ons oudste kind deze zeker ook wilt zien.

  5. #30

    Standaard

    Waarom kies je niet altijd voor nl subs? Gewoon om het prijsverschil, of stoor je je aan de vertalingen? Ik koop 99% van de gevallen alleen met nl subs, omdat ik dat handiger vind, zeker als iemand van mijn vrienden wil meekijken want zij kijken dan de soms niet mee, ookal begrijpt iedereen wel engels.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Waarom kies je niet altijd voor nl subs? Gewoon om het prijsverschil, of stoor je je aan de vertalingen? Ik koop 99% van de gevallen alleen met nl subs, omdat ik dat handiger vind, zeker als iemand van mijn vrienden wil meekijken want zij kijken dan de soms niet mee, ookal begrijpt iedereen wel engels.
    Ik heb zelf nooit NL subs aan (of er moet echt niet anders zijn); altijd Engelse of geen subs. Dat vind ik veel prettiger kijken; vertalingen kunnen maar tot een bepaald punt goed weergeven wat er bedoeld wordt. Zeker woordgrapjes vallen dan weg.
    In de bioscoop kan je niet anders natuurlijk, maar thuis heb ik gelukkig een keuze.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat gebeurt al op netflix USA hoor, daar zijn al genoeg 3D films te bekijken.
    Ik zit op de amerikaanse netflix maar kan geen 3d ontdekken. Maar misschien doen ze dat dan via een andere weg oid. Je zult best gelijk hebben. Maar ik denk dat als men echt van de fysieke dragers afwil op korte termijn men gewoon stopt met het aanbieden van BR's en dvds enzo. Maar ja, bij de introductie van de BR dacht men ook dat de dvd zou verdwijnen. Ik denk dat de maatschappijen heel goed weten dat een bepaald percentage van de klanten een fysiek product wil, maar ook dat een deel van diezelfde klanten VOD wel genoeg vind. Dus wat doe je dan: dan bied je allebei aan.
    En wat deze vroege VOD release betreft: dat is gewoon een zakendeal. In de eerste weken van een release wordt toch immers het meeste omzet gedraaid qua nieuwe films. En je hebt gewoon mensen die hem in de bios gemist hebben maar helemaal geen BR of dvd willen kopen.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Ik zit op de amerikaanse netflix maar kan geen 3d ontdekken. Maar misschien doen ze dat dan via een andere weg oid. Je zult best gelijk hebben. Maar ik denk dat als men echt van de fysieke dragers afwil op korte termijn men gewoon stopt met het aanbieden van BR's en dvds enzo. Maar ja, bij de introductie van de BR dacht men ook dat de dvd zou verdwijnen. Ik denk dat de maatschappijen heel goed weten dat een bepaald percentage van de klanten een fysiek product wil, maar ook dat een deel van diezelfde klanten VOD wel genoeg vind. Dus wat doe je dan: dan bied je allebei aan.
    En wat deze vroege VOD release betreft: dat is gewoon een zakendeal. In de eerste weken van een release wordt toch immers het meeste omzet gedraaid qua nieuwe films. En je hebt gewoon mensen die hem in de bios gemist hebben maar helemaal geen BR of dvd willen kopen.
    Ik kan er nu niet bij, maar ik zal (als ik het niet vergeet) even een paar titels pm-en . Ik heb zo'n heel rijtje staan.
    Betreffende het VOD verhaal: ik kan mij er ook niet druk om maken; ik heb de film al in de bioscoop gezien en heb geen haast met de blu-ray, als die toevallig een weekje later uitkomt.

  9. #34

    Standaard

    Voor die 3D zal je wel Netflix HD nodig hebben, dus misschien dat het daar door komt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #35

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd of de IMAX scenes ook in de NL versie zullen zitten.
    Bij de US versie zijn ze al bevestigd, maar bij de UK bijvoorbeeld nog niet.

    We hopen maar weer op het beste.

  11. #36

    Standaard

    Vandaag uk 3d bluray ontvangen. Bevat geen nl subs, mocht iemand het willen weten.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Vandaag uk 3d bluray ontvangen. Bevat geen nl subs, mocht iemand het willen weten.
    Bedankt. Zat er een slipcase omheen?

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    En bevat deze de IMAX scènes?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #40

    Standaard

    Volgens mij niet. ik heb ruim anderhalf uur de 3d versie gekeken, ik zag de beeldverhouding niet veranderen. De bluray hoes en 3d versie heb ik bij mijn zus achtergelaten maar volgens mij wordt daar niks over imax gezegd. Ik heb nu alleen de 2d versie in huis.

  16. #41

    Standaard

    Volgens het forum van blu-ray.com zitten de IMAX scenes wel degelijk op de 3D versie in de UK.

  17. #42

    Standaard

    Heb je een linkje? Dan kan ik erop letten. Overigens heeft de uk 3d versie van Dawn of the apes ook geen nl subs,

  18. #43

    Standaard

    Ik heb de 3d uitgedaan. Dus 2d gekeken op een 3d disc. Verdomd lastig om tegelijk avondeten en naar 3d te kijken. Misschien is het mij daarom ontgaan.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Heb je een linkje? Dan kan ik erop letten. Overigens heeft de uk 3d versie van Dawn of the apes ook geen nl subs,
    Zie hier, op deze bladzijde staan een paar vermeldingen.

  20. #45

    Standaard

    http://film.thedigitalfix.com/conten...galaxy-3d.html

    Bevestiging dat de uk 3d versie imax bevat. Ik had de 3d optie uitgezet vandaar dat ik de beeldverhouding niet zag veranderen naar imax. Sorry voor de onduidelijkheid.

  21. #46

    Standaard

    Geen probleem, het is nu duidelijk .

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Vandaag uk 3d bluray ontvangen. Bevat geen nl subs, mocht iemand het willen weten.
    En de 2D?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En de 2D?
    Geen nl subs. Net voor je gecontroleerd.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  24. #49

    Standaard

    Ik heb 'm in 3D gezien in de bios en dit is echt weer zo'n film waarbij het totaal niets toevoegt.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik heb 'm in 3D gezien in de bios en dit is echt weer zo'n film waarbij het totaal niets toevoegt.
    ik heb hem in Imax 3D gezien en ik vind hem super goed in 3D

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •